eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana Goślina"Rewitalizacja zabytkowego zespołu pałacowo-parkowego w Murowanej Goślinie - Etap 1"



Ogłoszenie z dnia 2025-03-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rewitalizacja zabytkowego zespołu pałacowo-parkowego w Murowanej Goślinie - Etap 1”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MUROWANA GOŚLINA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258595

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Wielkopolskich 9

1.5.2.) Miejscowość: Murowana Goślina

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-095

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 61 8923 600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@murowana-goslina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.murowana-goslina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/993431

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rewitalizacja zabytkowego zespołu pałacowo-parkowego w Murowanej Goślinie - Etap 1”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3ad0327-541e-4fb8-aa15-d13730d93c46

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00142896

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029956/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Rewitalizacja zabytkowego zespołu pałacowo-parkowego w Murowanej Goślinie – Etap 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534308

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZP.271.25.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1314200,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Rewitalizacja zabytkowego zespołu pałacowo-parkowego w Murowanej Goślinie - Etap 1”.
W ramach realizacji Przedmiotu Umowy, w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, w związku z realizacją Etapu 1. Przedmiotu Umowy, należy opracować kompletną dokumentację projektowo - wykonawczą i na jej podstawie wykonać roboty budowlane obejmujące Część I zakresu robót, w ramach zadania pn.: „Rewitalizacja zabytkowego zespołu pałacowo-parkowego w Murowanej Goślinie” oraz opracować dokumentację powykonawczą po zrealizowaniu robót budowlanych Części I, a także – przez cały okres realizacji Umowy - sprawować nadzór autorski.
Zakres przedmiotu zamówienia dotyczy wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla całego zadania inwestycyjnego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, pozwoleniami i decyzjami oraz uzyskaniem Decyzji o pozwoleniu na budowę lub Zaświadczenia o braku sprzeciwu dla realizacji robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Rewitalizacja zabytkowego zespołu pałacowo-parkowego w Murowanej Goślinie" oraz wykonanie na tej podstawie robót budowlanych wchodzących w zakres realizacji robót budowlanych części I.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia będą realizowane wybrane elementy zakresu zadania opisanego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PF-U) dla zadania inwestycyjnego pn. "Rewitalizacja zabytkowego zespołu pałacowo-parkowego w Murowanej Goślinie" wchodzące w zakres ETAPU 1. W ramach realizacji Etapu 1 planuje się wykonanie m.in:
a) wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, pozwoleniami, i decyzjami oraz uzyskaniem Decyzji o pozwoleniu na budowę lub Zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu dla realizacji robót budowlanych dla całości zadania inwestycyjnego opisanego w PF-U. Zakres w/w dokumentacji projektowo-kosztorysowej winien obejmować m.in. wykonanie:
- rozbiórki wskazanych istniejących obiektów budowlanych i utwardzeń wraz z obrzeżami i podbudową,
- wycinki drzew i krzewów kolidujących z planowanym przebiegiem drogi dojazdowej (pożarowej), parkingu i planowanych ciągów pieszych oraz o złym stanie fitosanitarnym,
- nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej i nawierzchni mineralnych z obrzeżem stalowym,
- schodów terenowych,
- remontu i budowy nowych ogrodzeń stalowych istniejących placów zabaw, pomnika przyrody oraz symboliczne odtworzenie elementu ogrodzenia pierwotnego parku,
- montażu elementów małej architektury,
- przebudowy i rozbudowy instalacji oświetleniowej terenu parku,
- elementów zieleni projektowanej: nasadzenia drzew, trawniki z siewu, rabaty na terenie płaskim i skarpach, regeneracja trawników istniejących itp.,
b) robót budowlanych w obszarze zainwestowania Części I (zaznaczono na PZT) w tym m.in:
- rozbiórki wskazanych istniejących obiektów budowlanych,
- rozbiórkę istniejących utwardzeń wraz z obrzeżami i podbudową,
- wycinka drzew i krzewów kolidujących z planowanym przebiegiem drogi dojazdowej (pożarowej),
- budowa nawierzchni utwardzonych (drogi, chodniki, parking) z kostki betonowej,
- budowa schodów terenowych z obustronną balustradą,
- budowa instalacji oświetlenia terenu wraz z montażem słupów i opraw,
- nasadzenia drzew projektowanych oraz prace związane z pielęgnacją drzew i krzewów istniejących,
- wykonanie trawnika po likwidacji nawierzchni utwardzonej (centrum terenu parku),
Zakres stanowiący przedmiot zamówienia związanego z realizacją ETAPU 1 zadania inwestycyjnego pn. "Rewitalizacja zabytkowego zespołu pałacowo-parkowego w Murowanej Goślinie " został opisany w opracowanym przez pracownię projektową : LS-Project Maciej Sikorski, ul. Okulickiego 19A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki PF-U
2. Przedmiot zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia z załącznikami.
3. Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV), przedmiot zamówienia opisany wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7 nazwa: Roboty budowlane
Dodatkowe przedmioty
71200000-0 nazwa: Usługi architektoniczne i podobne
71200000-6 nazwa : Usługi projektowania architektonicznego
74232500-9 nazwa : Usługi projektowania fundamentów
74222200-3 nazwa: Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
77340000-5 nazwa : Roboty w zakresie realizacji projektu zagospodarowania zielenią
71320000-7 nazwa : usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45110000-1 nazwa : Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych ; roboty ziemne
45111250-5 nazwa : przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 nazwa: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112210-0 nazwa: Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45233260-9 nazwa : roboty w zakresie dróg
45262300-4 nazwa: Betonowanie
45311100-1 nazwa: Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 nazwa: Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315300-1 nazwa: Instalacje zasilania elektrycznego
45317300-5 nazwa: Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45316100-6 nazwa: Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45112700-2 nazwa: Roboty w zakresie kształtowania terenu
45233200-1 nazwa : Roboty w zakresie różnych nawierzchni
77300000-3 Roboty w zakresie pielęgnacji w okresie gwarancyjnym

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1625722,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1625722,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1625722,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GARTE Polska sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634470976

7.3.3) Ulica: Słoneczna 5

7.3.4) Miejscowość: Swarzędz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-020

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacja elektryczna - na tym etapie nie jestem w stanie podać konkretnego podwykonawcy


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1625722,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.