Ogłoszenie z dnia 2022-05-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00103957/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy farb, lakierów, klei, artykułów malarskich; materiałów budowlanych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 261-517-818
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy farb, lakierów, klei, artykułów malarskich; materiałów budowlanych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66ec8f5e-b01a-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142914
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041860/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Materiały budowlane, farby, lakiery, rozpuszczalniki, art. malarskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103957/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 10/22/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 287883,14 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 92977,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup Farb, lakierów, klei, artykułów malarskich.2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć jednorazowo materiały nowe, nie posiadające wad fizycznych lub prawnych. Dostarczone materiały nie mogą ponadto posiadać śladów ich uszkodzenia lub wcześniejszego używania, winny być opakowane w nienaruszone, fabryczne opakowania, a także winny spełniać wszystkie określone w formularzu ofertowym wymagania i oczekiwania Zamawiającego.
3. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ, formularzu ofertowym oraz ogólnych warunkach umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44810000-1 - Farby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224210-3 - Pędzle malarskie
44190000-8 - Różne materiały budowlane
44832000-1 - Rozpuszczalniki
4.5.5.) Wartość części: 53151,21 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup gładzi i zapraw malarskich.2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć jednorazowo materiały nowe, nie posiadające wad fizycznych lub prawnych. Dostarczone materiały nie mogą ponadto posiadać śladów ich uszkodzenia lub wcześniejszego używania, winny być opakowane w nienaruszone, fabryczne opakowania, a także winny spełniać wszystkie określone w formularzu ofertowym wymagania i oczekiwania Zamawiającego.
3. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ, formularzu ofertowym oraz ogólnych warunkach umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane
4.5.5.) Wartość części: 7393,25 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup papy i lepików.2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć jednorazowo materiały nowe, nie posiadające wad fizycznych lub prawnych. Dostarczone materiały nie mogą ponadto posiadać śladów ich uszkodzenia lub wcześniejszego używania, winny być opakowane w nienaruszone, fabryczne opakowania, a także winny spełniać wszystkie określone w formularzu ofertowym wymagania i oczekiwania Zamawiającego.
3. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ, formularzu ofertowym oraz ogólnych warunkach umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane
4.5.5.) Wartość części: 18274,30 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup mieszanki mineralno-asfaltowej..2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć jednorazowo materiały nowe, nie posiadające wad fizycznych lub prawnych. Dostarczone materiały nie mogą ponadto posiadać śladów ich uszkodzenia lub wcześniejszego używania, winny być opakowane w nienaruszone, fabryczne opakowania, a także winny spełniać wszystkie określone w formularzu ofertowym wymagania i oczekiwania Zamawiającego.
3. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ, formularzu ofertowym oraz ogólnych warunkach umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane
4.5.5.) Wartość części: 5358,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup cementu i wapna budowlanego.2. W zadaniu V cement i wapno budowlane wykonawca zobowiązuje się sukcesywnie dostarczać Zamawiającemu: cement, posiadający każdorazowo okres przydatności do użycia nie krótszy niż 45 dni, wapno posiadające każdorazowo okres przydatności co najmniej 9 miesięcy liczony od momentu dokonania odbioru każdej partii.
3. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ, formularzu ofertowym oraz ogólnych warunkach umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44111200-3 - Cement
4.5.5.) Wartość części: 7144,50 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup drzwi wewnętrznych.2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć jednorazowo materiały nowe, nie posiadające wad fizycznych lub prawnych. Dostarczone materiały nie mogą ponadto posiadać śladów ich uszkodzenia lub wcześniejszego używania, winny być opakowane w nienaruszone, fabryczne opakowania, a także winny spełniać wszystkie określone w formularzu ofertowym wymagania i oczekiwania Zamawiającego.
3. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ, formularzu ofertowym oraz ogólnych warunkach umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane
4.5.5.) Wartość części: 2061,35 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup płyt meblowych.2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć jednorazowo materiały nowe, nie posiadające wad fizycznych lub prawnych. Dostarczone materiały nie mogą ponadto posiadać śladów ich uszkodzenia lub wcześniejszego używania, winny być opakowane w nienaruszone, fabryczne opakowania, a także winny spełniać wszystkie określone w formularzu ofertowym wymagania i oczekiwania Zamawiającego.
3. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ, formularzu ofertowym oraz ogólnych warunkach umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane
4.5.5.) Wartość części: 11086,50 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup glazury.2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć jednorazowo materiały nowe, nie posiadające wad fizycznych lub prawnych. Dostarczone materiały nie mogą ponadto posiadać śladów ich uszkodzenia lub wcześniejszego używania, winny być opakowane w nienaruszone, fabryczne opakowania, a także winny spełniać wszystkie określone w formularzu ofertowym wymagania i oczekiwania Zamawiającego.
3. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia został określony w SWZ, formularzu ofertowym oraz ogólnych warunkach umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane
4.5.5.) Wartość części: 9892,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62406,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71220,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62406,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FW Piotr Warowny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162590366
7.3.3) Ulica: Poniatowskiego 39
7.3.4) Miejscowość: Ryki
7.3.5) Kod pocztowy: 08-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FW Piotr Warowny, Farby Warowny Piotr Warowny
jakie przetargi wygrała firma
FW Piotr Warowny, Farby Warowny Piotr Warowny
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62406,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8865,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9113,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8865,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FW Piotr Warowny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162590366
7.3.3) Ulica: Poniatowskiego 39
7.3.4) Miejscowość: Ryki
7.3.5) Kod pocztowy: 08-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FW Piotr Warowny, Farby Warowny Piotr Warowny
jakie przetargi wygrała firma
FW Piotr Warowny, Farby Warowny Piotr Warowny
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8865,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20873,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32226,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20873,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.3) Ulica: Bardowskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20873,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7426,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8610,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7426,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FW Piotr Warowny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162590366
7.3.3) Ulica: Poniatowskiego 39
7.3.4) Miejscowość: Ryki
7.3.5) Kod pocztowy: 08-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FW Piotr Warowny, Farby Warowny Piotr Warowny
jakie przetargi wygrała firma
FW Piotr Warowny, Farby Warowny Piotr Warowny
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7426,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12808,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13284,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12808,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FW Piotr Warowny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162590366
7.3.3) Ulica: Poniatowskiego 39
7.3.4) Miejscowość: Ryki
7.3.5) Kod pocztowy: 08-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FW Piotr Warowny, Farby Warowny Piotr Warowny
jakie przetargi wygrała firma
FW Piotr Warowny, Farby Warowny Piotr Warowny
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12808,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający – 41.Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie zawiadamia o unieważnieniu przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w związku z art. 275 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 j.t.) - dalej Pzp tj., o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej niż progi unijne na: „Dostawy farb, lakierów, klejów, artykułów malarskich; materiałów budowlanych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, Nr 10/22/P” w zakresie zadania VI na podstawie art. 255 ust. 3) ustawy Pzp., ponieważ cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną w danym zadaniu znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia tj:
• w zadaniu VI – kwota jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie – 2 061,35 zł brutto (cena najkorzystniejszej oferty w tym zadaniu: 7 380,00 zł brutto);
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7380,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11008,50 PLN
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający – 41.Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie zawiadamia o unieważnieniu przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w związku z art. 275 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 j.t.) - dalej Pzp tj., o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej niż progi unijne na: „Dostawy farb, lakierów, klejów, artykułów malarskich; materiałów budowlanych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, Nr 10/22/P” w zakresie zadania VII na podstawie art. 255 ust. 3) ustawy Pzp., ponieważ cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną w danym zadaniu znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia tj:
• w zadaniu VII – kwota jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie – 11 086,50 zł brutto (cena najkorzystniejszej oferty w tym zadaniu: 13 530,00 zł brutto);
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13530,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15734,78 PLN
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający – 41.Baza Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie zawiadamia o unieważnieniu przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w związku z art. 275 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 j.t.) - dalej Pzp tj., o wartości szacunkowej zamówienia mniejszej niż progi unijne na: „Dostawy farb, lakierów, klejów, artykułów malarskich; materiałów budowlanych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, Nr 10/22/P” w zakresie zadania VIII na podstawie art. 255 ust. 3) ustawy Pzp., ponieważ cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną w danym zadaniu znacznie przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tego zamówienia tj:
• w zadaniu VIII – kwota jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie – 9 892,80 zł brutto (cena najkorzystniejszej oferty w tym zadaniu: 21 301,14 zł brutto);
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17215,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21301,14 PLN
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych oraz odpadów z oczyszczalni ścieków w 2025 roku
- Dostawa zasilaczy, przewodów i aparatu, z podziałem na zadania.
- "Sukcesywne dostawy produktów głęboko mrożonych, warzyw i owoców mrożonych w 2025 roku na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" Nr 66/24/P"
- Świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania stałych niesegregowanych, zmieszanych odpadów komunalnych i odpadów segregowanych administrowanych 41BLSz w Dęblinie
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów budowlanych dla nowo tworzonej Gminy Szczawa, z przeznaczeniem na wykonanie remontu siedziby urzędu gminy.
- Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych, eksploatacyjnych, elektrycznych i hydraulicznych do COS w Warszawie w podziale na części.
- Sukcesywna dostawa materiałów i wyrobów budowlanych na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach, w podziale na części.
więcej: Pędzle malarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.