Ogłoszenie z dnia 2025-03-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00065035/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-27
- 2025/BZP 00089726/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawy materiałów budowlanych - część I - farby, lakiery, akcesoria malarskie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawy materiałów budowlanych - część I - farby, lakiery, akcesoria malarskie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2329b79f-7302-4b90-ad1c-1e58c7725c11
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00142961
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00065035
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSW/2025/EZM/2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 85000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia.
1.1 Wykonawca zobowiązuje się sprzedać i dostarczyć Zamawiającemu za wynagrodzeniem (dostawa), na zasadach określonych w umowie, materiały budowlane: farby, lakiery i akcesoria malarskie dopuszczone do obrotu na rynku wewnątrzwspólnotowym (CE), zwane dalej „przedmiotem zamówienia”.
1.2 Szczegółowy rodzaj, parametry i ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 który dostępny jest pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl .
2. Warunki dostawy.
2.1 Wykonawca na zlecenia Zamawiającego zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać przedmiot zamówienia sukcesywnie, partiami, w okresie trwania umowy, maksymalnie w 30 partiach. Zamawiający będzie składać zlecenia Wykonawcy pocztą elektroniczną.
2.2 Ilość i rodzaj elementów przedmiotu zamówienia, jakie będą sprzedawane i dostarczone w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będzie określana w pisemnym zleceniu, o którym mowa w pkt 2.1.
2.3 Wykonawca zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać elementy przedmiotu zamówienia w terminie do 7 dni roboczych licząc od daty otrzymania zlecenia od Zamawiającego.
2.4 O przygotowaniu zlecenia Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na jeden dzień przed wymaganym terminem dostarczenia.
2.5 Miejsce dostawy – magazyn Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32 – 020 Wieliczka, Park Kingi 1.
2.6 Godziny dostawy ustala się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 13:00.
2.7 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia na swój koszt i we własnym zakresie.
2.8 Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od daty zawarcia umowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wzornik dostępnych kolorów (w formie tradycyjnej lub elektronicznej) dla asortymentu z pozycji nr 49, 58, 63-65, 72 załącznika nr 1 do SWZ.
2.9 Do każdej dostawy przedmiotu zamówienia winny zostać dołączone następujące dokumenty:
a) dowód wydania wyrobu na zewnątrz (WZ) lub faktura VAT,
b) świadectwo jakości (jeśli jest wydawane przez producenta).
2.10 Po podpisaniu umowy wybrany w ramach postępowania przetargowego Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia na żądanie Zamawiającego kart charakterystyki oferowanego asortymentu (w wersji papierowej lub elektronicznej).
2.11 Okres przydatności przedmiotu zamówienia do użytku winien być, nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy materiału do Zamawiającego. Jeśli okres przydatności ma zastosowanie do danego asortymentu.
2.12 Wszystkie produkty winny być dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 1 do specyfikacji a zasady jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji, które dostępne są pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
4.5.3.) Główny kod CPV: 44810000-1 - Farby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44820000-4 - Lakiery
44190000-8 - Różne materiały budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80918,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102562,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80918,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FULLFARB - M.ŁUCZYK,S.SASIELA sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141416936
7.3.3) Ulica: ul. Armii Krajowej 6
7.3.4) Miejscowość: Raniżów
7.3.5) Kod pocztowy: 36-130
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FULLFARB - M.ŁUCZYK, S.SASIELA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FULLFARB - M.ŁUCZYK, S.SASIELA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80918,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawa środków czystości: część 7 - środki BHP (pasta BHP, mydło, środek przeciwgrzybiczny do stóp i obuwia)"
- "Dostawa sprzętu komputerowego (stacje robocze, monitory, akcesoria)"
- "Sporządzenie projektu technicznego oraz wykonanie uzupełniających prac zabezpieczających w komorze Lill Górna poz. IIn-III Kazanów"
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego - malowanie poziome dróg gminnych na terenie miasta i gminy Wieliczka w roku 2025r.
- "Usługi transportu ciężarowego - transport zaczynu iniekcyjnego"
- "Zabezpieczenie podłużni Hauer, podłużni Plener, poprzeczni Karol Marek - etap 3"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANO-TECHNICZNYCHNA NA ROK 2025/2026
- D/18/2025/A1 Sukcesywny zakup materiałów ogólnobudowlanych oraz paneli i wykładzin na potrzeby Centrum Sieci i Wsparcia Technicznego
- Sukcesywny zakup materiałów opisanych w OPZ w systemie sprzedaży bezgotówkowej
- Dostawa materiałów do budowy chodnika w miejscowości Chwaliszowice.
- Dostawa materiałów budowlanych i innych dla Zakładu Usługowo-Produkcyjnego Gospodarki Wodno-Ściekowej "Isepnica"
- Roboty budowlane w 2 Placówkach Opiekuńczo-Wychowawczych obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych nr 2 w Warszawie
więcej: Różne materiały budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.