Ogłoszenie z dnia 2022-05-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00071829/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odnawianie istniejącego oznakowania poziomego dróg zarządzanych przez Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 10 Lutego 24
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-364
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: (58) 761 20 00, (58) 761 20 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdiz.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdiz_gdynia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odnawianie istniejącego oznakowania poziomego dróg zarządzanych przez Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-897c7981-987e-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142992
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010707/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Odnawianie istniejącego oznakowania poziomego dróg zarządzanych przez ZDiZ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071829/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP.271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1066615,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w zakresie części 1 obejmuje odnowienie istniejącego oznakowania poziomego (cienkowarstwowego oraz grubowarstwowego) na drogach krajowych i wojewódzkich będących w granicach administracyjnych Gminy Miasta Gdyni. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają następujące załączniki do SWZ:-Załącznik A1 – Opis przedmiotu zamówienia (część 1)
-Załącznik 1A – Wykaz ulic,
-Załącznik 1B – Raport,
-Załącznik 1C – Mapa,
-Załącznik 2A – Specyfikacje techniczne – roboty drogowe,
-Załącznik 2B – Oznakowanie poziome,
-Załącznik 2C – Remont oznakowania poziomego,
-Załącznik 3.1 - Przedmiar robót - Kosztorys ofertowy - odnowienie istniejącego oznakowania poziomego dróg - część 1
-Załącznik nr 8 – Wzór umowy.
Celem maksymalnego skrócenia czasu wykonania robót oraz zniwelowania utrudnień w ruchu drogowym, Wykonawca zobowiązany jest wykonywać roboty w godzinach wieczornych i nocnych od 20.00 do 6.00. Odstąpienie od powyższego warunku możliwe jest wyjątkowo jedynie za pisemną zgodą Zamawiającego. Z uwagi na pracę pojazdów służących do oczyszczania ulic (polewaczki oraz zamiatarki), należy dostosować swój plan robót do harmonogramów wynikających z umów na ww. czynności. Lista ulic, fragmentów ulic oraz elementów oznakowania podlegających wyłączeniu z odtwarzania oznakowania zostanie przekazana wykonawcy najpóźniej na dwa dni robocze przed rozpoczęciem prac. Zamawiający zastrzega, że w trakcie realizacji zamówienia lista ulic może być rozszerzana. Termin wykonania zamówienia - 180 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, w tym Część 1 w terminie do 45 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu budowy. Przewidywany termin przekazania terenu budowy i rozpoczęcia robót – druga połowa miesiąca
kwietnia 2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 202817,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 2 obejmuje odnowienie istniejącego oznakowania poziomego (cienkowarstwowego oraz grubowarstwowego) na drogach powiatowych, gminnych oraz wewnętrznych będących w granicach administracyjnych Gminy Miasta Gdyni.Przedmiot zamówienia w tej części obejmuje wykonanie oznakowania znajdującego się na wlotach dróg powiatowych i gminnych w obrębach skrzyżowań z drogami wyższych kategorii. Przedmiotem tej części zamówienia nie jest natomiast oznakowanie znajdujące się na zjazdach i połączeniach dróg wewnętrznych z drogami krajowymi i wojewódzkimi.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają następujące załączniki do SWZ:
-Załącznik A1 – Opis przedmiotu zamówienia (część 2)
-Załącznik 1A – Wykaz ulic,
-Załącznik 1B – Raport,
-Załącznik 1C – Mapa,
-Załącznik 2A – Specyfikacje techniczne – roboty drogowe,
-Załącznik 2B – Oznakowanie poziome,
-Załącznik 2C – Remont oznakowania poziomego,
-Załącznik 3.2 - Przedmiar robót - Kosztorys ofertowy - odnowienie istniejącego oznakowania poziomego dróg - część 2
-Załącznik nr 8 – Wzór umowy.
Celem maksymalnego skrócenia czasu wykonania robót oraz zniwelowania utrudnień w ruchu drogowym na drogach powiatowych oraz na wlotach dróg gminnych na skrzyżowaniach z drogami krajowymi i wojewódzkimi, Wykonawca zobowiązany jest wykonywać roboty w godzinach wieczornych i nocnych od 20.00 do 6.00. Odstąpienie od powyższego warunku możliwe jest wyjątkowo jedynie za pisemną zgodą Zamawiającego. Z uwagi na pracę pojazdów służących do oczyszczania ulic (polewaczki oraz zamiatarki), należy dostosować swój plan robót do harmonogramów wynikających z umów na ww. czynności. Termin wykonania zamówienia - 180 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, w tym Część 2 w terminie do 80 dni kalendarzowych od dnia przekazania terenu budowy. Przewidywany termin przekazania terenu budowy i rozpoczęcia robót – druga połowa miesiąca
kwietnia 2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 948777,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169456,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265060,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169456,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABES Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892013290
7.3.3) Ulica: Cicha 60
7.3.4) Miejscowość: Leźno
7.3.5) Kod pocztowy: 80-298
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawca: Przedsiębiorstwo Usługowe Mal-Dróg Michał Makarski - zakres powierzonych robót/prac: udostępnienie potencjału kadrowego: operator malowarki - wykonywanie oznakowania poziomego, oraz skierowanie osoby do kierowania ruchem.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169456,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 769733,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1259958,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 769733,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABES Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5892013290
7.3.3) Ulica: Cicha 60
7.3.4) Miejscowość: Leźno
7.3.5) Kod pocztowy: 80-298
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawca: Przedsiębiorstwo Usługowe Mal-Dróg Michał Makarski - zakres powierzonych robót/prac: udostępnienie potencjału kadrowego: operator malowarki - wykonywanie oznakowania poziomego, oraz skierowanie osoby do kierowania ruchem.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 769733,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Gdyni, 81-597 Gdynia, ul. Leopolda Staffa 10.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia ,,Operator suwnicy placowej RTG''
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "ABC przedsiębiorczości z elementami e-marketingu"
- DOSTAWA FARB OKRĘTOWYCH ORAZ ROZCIEŃCZALNIKA DO FARB
- Organizacja XXIV Krajowej Konferencji Elektroniki
- Dostawa sprzętu pożarniczego i wyposażenia wojskowych straży pożarnych.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie zmian w oznakowaniu poziomym na obszarze SPPN w m.st. Warszawa dla: Cz. 1 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.1 Cz. 2 - obszar wg załącznika mapowego nr 1.2
- Bieżące utrzymanie dróg i remonty nawierzchni ulic na terenie Miasta Brzeziny w 2025 roku.
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego na drogach administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie w 2025 roku
- Remont oznakowania poziomego na drogach powiatowych Powiatu Starachowickiego.
- Wykonanie i odnowienie oznakowania poziomego dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Wadowice
- Rozbudowa drogi powiatowej 5906S, ul. Chemików do ul. Wita w Bieruniu
więcej: Malowanie nawierzchi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.