eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceRozbudowa budynku Zespołu Szkół im. I. J. Paderewskiego w Knurowie



Ogłoszenie z dnia 2023-03-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku Zespołu Szkół im. I. J. Paderewskiego w Knurowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Gliwicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254985

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zygmunta Starego 17

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@starostwo.gliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starostwo.gliwice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ed1c988a-924b-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa budynku Zespołu Szkół im. I. J. Paderewskiego w Knurowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed1c988a-924b-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00143016

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004753/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Roboty budowlane w ramach zadnia "Rozbudowa budynku Zespołu Szkół im. I. J. Paderewskiego w Knurowie"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00034735

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIF-RZPO.272.00001.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 11667079,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” niezbędnych prac projektowych, robót budowlanych i instalacyjnych, dla zadania inwestycyjnego pod nazwą „Rozbudowa budynku Zespołu Szkół im. I.J. Paderewskiego w Knurowie”. Przedmiotowa inwestycja ma na celu polepszenie komfortu użytkowania obiektu, zwiększenie jego powierzchni użytkowej, jak i ostatecznie przeniesienie odrębnie działającego skrzydła (oddalonego o ok 1,5km) do wspólnego budynku.
W zakres zamówienia wchodzi:
1) Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania wraz z dokonaniem wszelkich uzgodnień niezbędnych do rozpoczęcia budowy
2) Budowa nowego skrzydła i łącznika, przyległego do istniejącego budynku wraz z wykonaniem niezbędnych instalacji: centralnego ogrzewania, wodnej, kanalizacyjnej, elektrycznej, niskoprądowej, wentylacji mechanicznej, monitoringu, instalacji dzwonkowej;
• montaż prefabrykowanych betonowych schodów w łączniku;
• prace wykończeniowe w nowych obiekcie;
• wyposażenie nowego skrzydła: zabudowa meblowa sal lekcyjnych, komputerowych, montaż metalowych szafek uczniowskich oraz wyposażenia - klucze odrębnie dla każdej szafki;
• wykonanie i wyposażenie serwerowni na potrzeby nowobudowanego skrzydła;
• wyposażenie stref odpoczynku w pufy z odpowiednich materiałów;
• montaż systemowej ściany konferencyjnej – możliwość podziału sali lekcyjnej na dwie mniejsze;
• instalacja PV.

3) Wykonanie prac przygotowawczych w istniejącym budynku, celem skomunikowania budynków:
• wymiana drzwi wejściowych na nową stolarkę aluminiową ppoż,
• zabudowę woźniarki, zamurowanie okien w strefie łącznika i wykonanie przejść;
• przebudowy ciepłociągu i węzła ciepłowniczego, zaopatrującego nowy jak i istniejący budynek;
• ujednolicenie elewacji istniejącego budynku wraz z pracami towarzyszącymi: zabudowa naświetli piwnicznych, izolacja przeciwwilgociowa ścian fundamentowych;
4) Montaż dwóch dźwigów osobowych/platform dźwigowych: zewnętrznego
i wewnętrznego, zapewniających komunikację obiektu dla osób z niepełnosprawnością ruchową;
5) Wykonanie tarasu zewnętrznego wraz z montażem drewnianych siedzeń;
6) Wykonanie nowego zagospodarowania działki: nowe ciągi komunikacyjne, piesze
i pieszojezdne, wyznaczenie dojazdów pożarowych, montaż małej architektury, montaż stojaków rowerowych oraz wykonanie nasadzeń niskich i klombów kwiatowych;
7) Budowa zadaszonego parkingu rowerowego, monitorowanego;
8) Rozbudowa parkingu pracowniczego – do ok 40 miejsc postojowych, zawierających minimum 2 miejsca przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami;
9) Rozbudowa i przystosowanie dla potrzeb całego obiektu placyku gospodarczego;
10) Usunięcie wszelkich powstałych kolizji związanych z pracami terenowymi i sieciowymi;
Do obowiązków wykonawcy należeć będzie uzyskanie wszystkich pozwoleń, opinii
i uzgodnień wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie budynku.

Mając na uwadze zlokalizowanie terenu budowy w czynnym obiekcie oświatowym, Wykonawca wygrodzi teren budowy w taki sposób, aby uniemożliwić osobom trzecim dostęp w rejon prowadzonych prac oraz zapewni całkowite bezpieczeństwo pracowników
i uczniów. Ponadto Wykonawca weźmie pod uwagę taką organizację i prowadzenie robót, aby jak najmniej kolidowały z prowadzoną w obiekcie działalnością. Prace uciążliwe, związane z hałasem, realizować w miarę możliwości po godzinach funkcjonowania jednostki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12000000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17570589,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12000000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WODPOL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532248772

7.3.3) Ulica: Ks. Pr. Słonki 24

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

nieznane


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12000000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 560 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.