Ogłoszenie z dnia 2023-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00034735/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-16
- 2023/BZP 00080028/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-03
- 2023/BZP 00090526/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku Zespołu Szkół im. I. J. Paderewskiego w Knurowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Gliwicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254985
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zygmunta Starego 17
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@starostwo.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.starostwo.gliwice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ed1c988a-924b-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa budynku Zespołu Szkół im. I. J. Paderewskiego w Knurowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed1c988a-924b-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00143016
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004753/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Roboty budowlane w ramach zadnia "Rozbudowa budynku Zespołu Szkół im. I. J. Paderewskiego w Knurowie"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00034735
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIF-RZPO.272.00001.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 11667079,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” niezbędnych prac projektowych, robót budowlanych i instalacyjnych, dla zadania inwestycyjnego pod nazwą „Rozbudowa budynku Zespołu Szkół im. I.J. Paderewskiego w Knurowie”. Przedmiotowa inwestycja ma na celu polepszenie komfortu użytkowania obiektu, zwiększenie jego powierzchni użytkowej, jak i ostatecznie przeniesienie odrębnie działającego skrzydła (oddalonego o ok 1,5km) do wspólnego budynku.
W zakres zamówienia wchodzi:
1) Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania wraz z dokonaniem wszelkich uzgodnień niezbędnych do rozpoczęcia budowy
2) Budowa nowego skrzydła i łącznika, przyległego do istniejącego budynku wraz z wykonaniem niezbędnych instalacji: centralnego ogrzewania, wodnej, kanalizacyjnej, elektrycznej, niskoprądowej, wentylacji mechanicznej, monitoringu, instalacji dzwonkowej;
• montaż prefabrykowanych betonowych schodów w łączniku;
• prace wykończeniowe w nowych obiekcie;
• wyposażenie nowego skrzydła: zabudowa meblowa sal lekcyjnych, komputerowych, montaż metalowych szafek uczniowskich oraz wyposażenia - klucze odrębnie dla każdej szafki;
• wykonanie i wyposażenie serwerowni na potrzeby nowobudowanego skrzydła;
• wyposażenie stref odpoczynku w pufy z odpowiednich materiałów;
• montaż systemowej ściany konferencyjnej – możliwość podziału sali lekcyjnej na dwie mniejsze;
• instalacja PV.
3) Wykonanie prac przygotowawczych w istniejącym budynku, celem skomunikowania budynków:
• wymiana drzwi wejściowych na nową stolarkę aluminiową ppoż,
• zabudowę woźniarki, zamurowanie okien w strefie łącznika i wykonanie przejść;
• przebudowy ciepłociągu i węzła ciepłowniczego, zaopatrującego nowy jak i istniejący budynek;
• ujednolicenie elewacji istniejącego budynku wraz z pracami towarzyszącymi: zabudowa naświetli piwnicznych, izolacja przeciwwilgociowa ścian fundamentowych;
4) Montaż dwóch dźwigów osobowych/platform dźwigowych: zewnętrznego
i wewnętrznego, zapewniających komunikację obiektu dla osób z niepełnosprawnością ruchową;
5) Wykonanie tarasu zewnętrznego wraz z montażem drewnianych siedzeń;
6) Wykonanie nowego zagospodarowania działki: nowe ciągi komunikacyjne, piesze
i pieszojezdne, wyznaczenie dojazdów pożarowych, montaż małej architektury, montaż stojaków rowerowych oraz wykonanie nasadzeń niskich i klombów kwiatowych;
7) Budowa zadaszonego parkingu rowerowego, monitorowanego;
8) Rozbudowa parkingu pracowniczego – do ok 40 miejsc postojowych, zawierających minimum 2 miejsca przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami;
9) Rozbudowa i przystosowanie dla potrzeb całego obiektu placyku gospodarczego;
10) Usunięcie wszelkich powstałych kolizji związanych z pracami terenowymi i sieciowymi;
Do obowiązków wykonawcy należeć będzie uzyskanie wszystkich pozwoleń, opinii
i uzgodnień wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie budynku.
Mając na uwadze zlokalizowanie terenu budowy w czynnym obiekcie oświatowym, Wykonawca wygrodzi teren budowy w taki sposób, aby uniemożliwić osobom trzecim dostęp w rejon prowadzonych prac oraz zapewni całkowite bezpieczeństwo pracowników
i uczniów. Ponadto Wykonawca weźmie pod uwagę taką organizację i prowadzenie robót, aby jak najmniej kolidowały z prowadzoną w obiekcie działalnością. Prace uciążliwe, związane z hałasem, realizować w miarę możliwości po godzinach funkcjonowania jednostki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12000000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17570589,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12000000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WODPOL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532248772
7.3.3) Ulica: Ks. Pr. Słonki 24
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
nieznane
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12000000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 560 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 4WOG-1200.2712.104.2024 Roboty budowlane: Naprawa systemu wentylacji w budynku nr 6 Bytom.
- Dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach.
- Ochorna obiektów zarządzanych przez MZUK Gliwice
- Dostawa mineralizatora mikrofalowego
- DZ/0270/ZP-27/2024 Ubezpieczenie zdrowotne dla pracowników: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu do stołówki Internatu w Zespole Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach w 2025 roku
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.