eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. MOKRE (KOLONIA).



Ogłoszenie z dnia 2022-05-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. MOKRE (KOLONIA).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zamość

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368724

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Peowiaków 92

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 639 29 59

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@zamosc.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugzamosc.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminazamosc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. MOKRE (KOLONIA).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5f5886f-ae65-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00143111

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023343/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Budowa sieci wodociągowej w m. Mokre (Kolonia)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00099883/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 239000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa sieci wodociągowej w m. Mokre (Kolonia)”.
Zadanie obejmuje:
• zaprojektowanie sieci wodociągowej wraz z przyłączami wodociągowymi do nieruchomości zabudowanych z rur PE w miejscowości Mokre i Żdanów. Zakładana trasa sieci wodociągowej będzie prowadzona po działkach prywatnych znajdujących się wzdłuż drogi powiatowej nr 3248L oraz dróg gminnych nr 112231L, 112238L, 110440L, 110441L. Włączenie projektowanej sieci wodociągowej do istniejącej sieci należy przyjąć w miejscowości Żdanów (skrzyżowanie drogi powiatowej nr 3248L z drogą wojewódzką nr 849). Zakładana długość sieci wodociągowej około 13 km w zakresie średnicy 160 – 110 mm uzbrojona w hydranty DN 80 wraz z armaturą. Zakres inwestycji zgodnie z załącznikiem nr 1 i 2.
Zakres prac i dokumentów
Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia:
– aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościową do celów projektowych,
– aktualnej mapy zasadniczej,
– aktualnego wypisu z rejestru gruntów, (jeśli będą wymagane),
– decyzji lokalizacji celu publicznego,
– badania gruntowo – wodne na terenie objętym inwestycją,
– pozwolenia wodno - prawnego na przejście z infrastrukturą sieciową pod ciekami wodnymi (jeśli będzie wymagane),
– umowy użyczenia z właścicielami nieruchomości na budowę w/w infrastruktury,
– wszelkich niezbędnych uzgodnień np. (od zarządców dróg, Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej, Rzeczoznawcy do Spraw Zabezpieczenia Przeciwpożarowego oraz inne niezbędne do kompleksowego opracowania dokumentacji projektowej ),
– decyzji środowiskowej,
– karty informacyjnej przedsięwzięcia,
– przeprowadzenie oceny oddziaływania na środowisko,
– raportu o oddziaływaniu na środowisko (jeśli będzie wymagane),
– decyzji na pozwolenie wodno-prawne (jeśli będzie wymagane),
– wykonania niezbędnych opracowań wynikających z pozyskanych warunków, uzgodnień i opinii.
– szczegółowej inwentaryzacji zieleni (drzew i krzewów) z planem wyrębu, projektem nasadzeń zastępczych (jeśli będzie wymagany),
– wykonawca zobowiązany jest do poprawy dokumentacji zgodnie z postanowieniem organu wydającego pozwolenie na budowę,
– wszystkie elementy składowe dokumentacji projektowej w formacie pdf zapisać w formie cyfrowej na nośniku. W ramach poszczególnych opracowań należy wszystkie elementy składowe w szczególności: uzgodnienia, opinie, warunki, notatki itp. dołączyć w formie pdf.
– oświadczenie Projektanta o braku znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów w sporządzonym przez niego projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym, przedmiarze robót budowlanych i STWiORB lub oświadczenie Projektanta o wskazaniu znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę w sporządzonym przez niego projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym, przedmiarze robót budowlanych i STWiORB w przypadku jeżeli jest to uzasadnione specyfiką robót budowlanych i Projektant nie może opisać robót budowlanych za pomocą dostatecznie dokładnych określeń bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu. Oświadczenie to musi zawierać merytoryczne uzasadnienie ich użycia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290280 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROSECO Kamil Wałęga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 716 258 40 12

7.3.3) Ulica: al.Królewska 7

7.3.4) Miejscowość: Puławy

7.3.5) Kod pocztowy: 24-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.