Ogłoszenie z dnia 2022-05-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00115805/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa umundurowania i odzieży BHP dla pracowników Wielkopolskiego Parku Narodowego w 2022r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolski Park Narodowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301997776
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jeziory
1.5.2.) Miejscowość: Mosina
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-050
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wielkopolskipn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolskipn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.e-bip.org.pl/WPN1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa umundurowania i odzieży BHP dla pracowników Wielkopolskiego Parku Narodowego w 2022r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54060bf1-b728-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00143123
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041982/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa umundurowania i odzieży BHP dla pracowników Wielkopolskiego Parku Narodowego w 2022r
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/37/4/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa umundurowania i odzieży BHP dla pracowników Wielkopolskiego Parku Narodowego w okresie od podpisania umowy do 31.12.2022r.
2. Zestawienie ilościowe i asortymentowe przedmiotu zamówienia zostało zawarte w zał. nr 2a i 2b.
3. Wielkość szacunkowego wyliczenia przedstawiona w zał. 2a i 2b ma charakter maksymalny i nie stanowi zobowiązania do zakupu sortów w podanej ilości
4. Wskazane w dokumentacji przetargowej znaki towarowe, nazwy własne, itp. – stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy, funkcjonalny, techniczny i technologiczny dotyczący przedmiotu zamówienia. Wszędzie gdzie są one wskazane, należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne”. Przez pojęcie „lub równoważne” Zamawiający rozumie oferowanie materiałów gwarantujących realizację zadania zapewniającą uzyskanie parametrów technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i estetycznych nie gorszych od założonych. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia równoważności jest obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w załącznikach do Specyfikacji przedmiotu zamówienia minimalnych wymaganiach jakościowych, funkcjonalnych, technicznych i technologicznych.
5. Umundurowanie i odzież BHP dla pracowników Wielkopolskiego Parku Narodowego w 2022r. winny być dostarczane sukcesywnie oraz powinny spełniać parametry techniczne zgodne z zapisami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 stycznia 2018r. (Dz. U. z 09 lutego 2018r., poz. 344) oraz normami polskimi.
6. Wykonawca musi dysponować stacjonarnym punktem sprzedaży położonym nie dalej niż w promieniu 80 km od siedziby Zamawiającego, w którym istnieć będzie możliwość dokonywania przymiarek i zakupów
7. Cena winna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
8. Dostawa i sprzedaż odbywać będzie się na podstawie odrębnych Zamówień dla poszczególnych pracowników sukcesywnie przez okres trwania umowy.
9. Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy w formie elektronicznej.
10. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym słowniku zamówień CPV:
• 18100000-0 - odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153398,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153398,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153398,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Narzędzia dla Leśnictwa Grube Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7810014026
7.3.3) Ulica: Obornicka 14a
7.3.4) Miejscowość: Suchy Las
7.3.5) Kod pocztowy: 62-002
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NARZĘDZIA DLA LEŚNICTWA GRUBE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
NARZĘDZIA DLA LEŚNICTWA GRUBE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153398,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z MOSINY
więcej: przetargi w Mosinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży i obuwia dla pracowników SK MSWiA z WM C-O w Olsztynie
- Dostawa odzieży stanowiącej elementy munduru leśnika pracownikom Nadleśnictwa Rajgród do końca roku 2025
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach.
- "Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży i obuwia roboczego, środków ochrony osobistej dla Nadleśnictwa Zagnańsk w roku 2024 i 2025"
- "Dostawa odzieży, obuwia, artykułów branżowych, dodatków oraz produktów do pielęgnacji ciała"
- Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej dla pracowników MZUK Gliwice
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.