Ogłoszenie z dnia 2021-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00073981/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00143132 z dnia 2021-08-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Jawornik Polski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAWORNIK POLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900625
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 30
1.5.2.) Miejscowość: Jawornik Polski
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-232
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 651 40 14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jawornikpolski.itl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jawornikpolski.itl.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/gminajawornikpolski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Jawornik Polski2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44e64d01-c765-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00143132
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009599/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Jawornik Polski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073981/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG 271.05.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 132084,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem instalacji fotowoltaicznych o mocy minimalnej 5,10 kWp każda na zadania pn.:
1) Poprawa efektywności energetycznej budynku Filii Gminnej Biblioteki Publicznej w Manasterzu
a) Lokalizacja i opis obiektu:
- Manasterz na działce nr ewid. 3161
- Instalacja montowana na dachu budynku użyteczności publicznej. Budynek posiada dach skośny, pokryty blachą trapezową.
2) Poprawa efektywności energetycznej budynku Filii Gminnej Biblioteki Publicznej w Hadlach Szklarskich
a) Lokalizacja i opis obiektu:
-Hadle Szklarskie na działce nr ewid. 1859/3
- Instalacja montowana na dachu budynku użyteczności publicznej. Budynek posiada dach płaski, pokryty papą.
3) Poprawa efektywności energetycznej budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Jaworniku Polskim
a) Lokalizacja i opis obiektu:
- Jawornik Polski na działce nr ewid. 303
- Instalacja montowana na dachu budynku użyteczności publicznej. Budynek posiada dach skośny, pokryty dachówką.
4) Poprawa efektywności energetycznej budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jaworniku Polskim
a) Lokalizacja i opis obiektu:
- Jawornik Polski na działce nr ewid. 699
- Instalacja montowana na dachu budynku użyteczności publicznej. Budynek posiada dach skośny, pokryty blachą trapezową.
5) Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Jaworniku Polskim
a) Lokalizacja i opis obiektu:
- Jawornik Polski na działce nr ewid. 607/2
- Instalacja montowana na dachu budynku użyteczności publicznej. Budynek posiada dach skośny, pokryty blachodachówką.
6) Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkól i Placówek w Manasterzu Publicznego Przedszkola Samorządowego w Hucisku Jawornickim
a) Lokalizacja i opis obiektu:
- Hucisko Jawornickie na działce nr ewid. 458/1
- Instalacja montowana na dachu budynku użyteczności publicznej. Budynek posiada dach skośny, pokryty blachodachówką.
7) Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół i Placówek w Manasterzu
a) Lokalizacja i opis obiektu:
-Manasterz na działce nr ewid. 3151/1
- Instalacja montowana na dachu budynku użyteczności publicznej. Budynek posiada dach skośny, pokryty blachodachówką.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje kompletne instalacje wraz z wpięciem do sieci energetycznej – 7 kompletów instalacji:
2.1 Moduły fotowoltaiczne :
1) Wszelkie materiały, wyroby i urządzenia przeznaczone do wykonania zadań w ramach prowadzonej inwestycji muszą być fabrycznie nowe, w możliwie najwyższej klasie jakości, wolne od wad fabrycznych.
2) Każda instalacja zbudowana z modułów fotowoltaicznych monokrystalicznych o mocy nominalnej pojedynczego modułu nie mniejszej niż 340 Wp.
3) Moduły muszą być wolne od efektu PID
4) Wyłącznie dodatnia tolerancja mocy
5) Sprawność modułu nie mniejsza niż 17 %
6) współczynnik wypełnienia FF większy niż 77,5%,
7) Tolerancja mocy modułów musi być pozytywna wyrażona w W(-0/+5%)
8) Moduły pokryte antyrefleksyjną szybą przednią z hartowanego szkła o grubości min. 3,1 mm.
9) Liniowa gwarancja mocy producenta powinna zawierać minimum 90% mocy znamionowej po 10 latach pracy i minimum 80% mocy znamionowej po 25 latach pracy.
10) Moduły powinny być zabezpieczone przed oddziaływaniem czynników zewnętrznych w tym:
a. Wytrzymałość mechaniczna na obciążenie śniegiem nie mniejsza niż 5 400 Pa
b. Wytrzymałość mechaniczna na parcie i ssanie wiatru nie mniejsza niż 2 200 Pa
11) Moduły dostosowane do warunków klimatycznych panujących na miejscu przeznaczenia wraz z przystosowaniem do pracy w zakresie temperatur min. od – 40oC do min + 80oC.
2.2 Charakterystyka układu
1) Wszystkie instalacje muszą zostać wykonane na dedykowanych konstrukcjach nośnych wykonanych z aluminium dostosowanych do konstrukcji i rodzajów dachów.
2) Zamawiający dopuszcza zastosowanie modułów fotowoltaicznych o większej mocy niż przyjęto w dokumentacji projektowej co za tym idzie zastosowania mniejszej ilości modułów pod warunkiem, że moc instalacji nie będzie mniejsza niż 5,10 kW i zarazem nie większa od mocy przyłączeniowej danego obiektu.
3) Moc minimalna przyłączeniowa oddawana (generowana) dla każdej z instalacji nie mniejsza niż 5,1 kW
4) Układ sieciowy TN-C-S lub TN-S
5) Napięcie przyłączeniowe i znamionowe instalacji 230 V
6) Instalacje wyposażone w dodatkowe systemy ochrony od porażeń elektrycznych
7) Instalacje wyposażone w samoczynne wyłączanie
2.3 Pozostałe wymagania:
1) Wszystkie instalacje wykonane jako ON-GRID
2) Moduły muszą posiadać świadectwo testów fabrycznych, świadectwo przeprowadzenia flash-testu oraz potwierdzenia spełnienia aktualnych norm : IEC 61215, IEC 61730-1, IEC 61730-2, PN-EN 61215 bądź równoważnych.
3) Okablowanie dostosowane do stosowania przy instalacjach fotowoltaicznych
4) Wszystkie urządzenia muszą być objęte gwarancjami fabrycznymi producenta.
5) Wykonawca uzyska wszystkie wymagane prawem uzgodnienia i pozwolenia z zachowaniem obowiązujących wymogów i norm europejskich i równoważnych.
6) Wykonawca w ramach zadań wykona montaż i uruchomienie oraz opracuje dokumentację wraz z wnioskami do operatora energii elektrycznej oraz uzgodnienia z rzeczoznawcą p.poż.
7) Wykonawca w ramach zadań wykona odpowiednie badania i pomiary oraz sporządzi protokoły niezbędne do odbioru wszystkich instalacji przez – PGE Dystrybucja S.A
8) Przewody prowadzone pod panelami w miejscach narażonych na promieniowanie UV oraz szkodliwe czynniki szkodliwe czynniki atmosferyczne należy zastosować stosowne osłony okablowania.
9) Każda z instalacji wyposażona w inwerter DC/AC 3-fazowy o mocy maksymalnej 6000 W wyposażone w systemy monitoringu z językiem polskim oraz z modułem Wi-Fi.
10) Instalacje Zabezpieczone przez układy zabezpieczające i rozłączniki DC/AC IP65 wraz z wyzwalaczem podnapięciowym w miejscu posadowienia modułów.
11) Instalacje i zabezpieczenia przeciwprzepięciowe oraz odgromowe wg. projektów koncepcyjnych.
12) Zamawiający informuje że montaż instalacji objętych inwestycją w żaden sposób nie powinien naruszyć istniejących instalacji na budynkach:
a. Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Jaworniku Polskim,
b. Zespołu Szkół i Placówek w Manasterzu,
ani żadnych ich elementów. Współistniejąca instalacja powinna kompatybilnie współdziałać z instalacją objętą zadaniem. Falowniki muszą mieć możliwość wzajemnej komunikacji i diagnostyki poprzez system nadzorujący. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy oraz za materiały i urządzenia.
13) W ramach zadania Wykonawca ma obowiązek przeszkolić wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji zainstalowanych urządzeń.
14) Wykonawca w ramach zadania związany jest do protokołu odbioru końcowego złożyć dokumentację powykonawczą oraz gwarancje na urządzenia wraz z wymaganymi dokumentami, certyfikatami, atestami oraz deklaracjami zgodności. Wszystkie dokumenty należy przedłożyć w języku polskim bądź przedłożyć ich tłumaczenie na język polski.
15) Wykonawca odpowiedzialny jest za prowadzenie inwestycji zgodnie z umową, za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych prac montażowych, za ich zgodność z dokumentacją przetargową.
16) Następstwa jakiegokolwiek błędu w pracach spowodowanego przez wykonawcę, zostaną przez niego usunięte i poprawione na własny koszt bez dodatkowego wynagrodzenia.
17) W trakcie wykonywania prac należy przestrzegać przepisów BHP i odpowiednio zabezpieczyć wykonywanie prac. Wszelkie prace instalacyjne należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną.
18) Wykonawca zobowiązany jest dokonać wszelkich prób i sprawdzeń a także pierwszego rozruchu tak aby oddać w pełni gotową instalacje do użytkowania
19) Wykonawca w okresie gwarancji na montowane instalacje, wykona wszelkie przeglądy, naprawy objęte gwarancją, przeglądy gwarancyjne, koszty dojazdu, itp. Bezpłatnie na rzecz zamawiającego. Obsługa gwarancyjna będzie pełniona w miejscu użytkowania instalacji.
3. Szczegółowo przedmiot zamówienia oraz zakres prac i obowiązków Wykonawcy oprócz niniejszych wymagań opisanych w SWZ określają Projekty koncepcyjne – Załącznik nr 4 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SWZ
4. W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza materiały i/lub rozwiązania równoważne opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia dostawy /dostarczone materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wymagań i obowiązków wprowadzonych w treści swz. Może mieć to miejsce w przypadku, gdy przepisy obwiązujące w okresie prowadzenia postępowania czy realizacji umowy będą wprowadzały wyłączenia lub możliwość odstąpienia od podanych / obowiązujących wymagań. Każdy taki przypadek musi być udokumentowany ze wskazaniem podstawy prawnej i opisu stanu faktycznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139283,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168722,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139283,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekozambud Agnieszka Sochacka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9223010885
7.3.3) Ulica: gen. Władysława Sikorskiego 16a
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139283,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-08-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI JAWORNIK POLSKI
więcej: przetargi JAWORNIK POLSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku OSP Sławęcin
- Wykonanie sieciowej instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku przy ul. Świerkowej 10 w Poznaniu
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w miejscowości Jabłoń
- Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grabowie
- Rozbudowa i przebudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Zarzecze
- ROZWÓJ ENERGETYKI ROZPROSZONEJ OPARTEJ O ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII W MIEŚCIE KALETY
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.