Ogłoszenie z dnia 2025-03-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00051264/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki internatu przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 5 Mistrzostwa Sportowego im. M.G. Bublewicza w terminie od 10.02.2025 do 19.12.2025r
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 5 Mistrzostwa Sportowego im. M.G. Bublewicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510711960
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellończyka 32
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-062
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 895340488
1.5.8.) Numer faksu: 895340488
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zso5.olsztyn.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zso5.olsztyn.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.olsztyn.eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki internatu przy Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 5 Mistrzostwa Sportowego im. M.G. Bublewicza w terminie od 10.02.2025 do 19.12.2025r2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-751458c4-c9d4-4b58-9cb7-f2594be47723
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00143164
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00051264
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSO5.260.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. artykuły spożywcze - Dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 1 -2 razy w tygodniu. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik 1.1
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15831000-2 - Cukier
15614000-5 - Ryż przetworzony
15851000-8 - Produkty mączne
15851100-9 - Makaron niegotowany
15863000-5 - Herbata
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15842000-2 - Czekolada i wyroby cukiernicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127353,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131675,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127353,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUNO TASSI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000848400
7.3.3) Ulica: LUBELSKA 36
7.3.4) Miejscowość: OLSZTYN
7.3.5) Kod pocztowy: 10-409
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136555,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-10 do 2025-12-19INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa oprogramowania oraz udzielenie wsparcia technicznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie.
- Remont nawierzchni asfaltowej wraz z chodnikami z kostki polbruk przy budynku Centrum Biologii.
- Dostawa komputerów przenośnych i monitorów na potrzeby pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- ŚWIADCZENIE USŁUGI PRANIA ORAZ NAJMU BIELIZNY SZPITALNEJ
- Postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji na sukcesywne dostawy zestawów diagnostycznych i odczynników do immunologii i biologii molekularnej dla WSSE w Olsztynie w roku 2025.
- Szkolenia zawodowe dla uczestników projektu pn. "Zainwestuj w przyszłość!", realizowanego przez Warmińsko-Mazurską Wojewódzką Komendę OHP w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów ogólnospożywczych do Aresztu Śledczego w Gliwicach
- Dostawa herbaty oraz cukru
- Sukcesywna dostawa słodyczy i soków na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa artykułów żywnościowych w okresie V.2025-X.2025
- Sukcesywna dostawa słodyczy
- Sprzedaż wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby SP PZOL w Celejowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.