Ogłoszenie z dnia 2022-05-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00093639/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Dąbrówce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302158368
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Malinowa, 41
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-070
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: blazejnaja@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dabrowka.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach programu Laboratoria Przyszłości.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd0afb3a-a9bb-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00143255
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00093639/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPD.22.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Narzędzia i pomoce dydaktyczne:a) Bezprzewodowy pistolet do kleju – 15 szt.
b) Wkłady klejowe po 125 szt. - 5 kpl
c) Ściągacz do izolacji – 1 szt.
d) Wypalarka do drewna – 5 szt.
e) Transformator rozbieralny z kompletem przyrządów – 1 szt.
f) Laminarka –1 szt.
g) Tester tranzystorów – 6 szt.
h) Przedłużacz listwa zasilająca z wyłącznikiem - 5 szt.
i) Pęseta – 5 szt.
j) Centymetr krawiecki – 10 szt.
k) Zaciskarka do kabli – 1 szt.
l) Odsysacz cyny – 2 szt.
m) Lupa – 2 szt.
n) Drut lutowniczy – 10 szt.
o) Termometr laboratoryjny I – 5 szt.
p) Termometr laboratoryjny II – 5 szt.
q) Termometr laboratoryjny III – 5 szt.
r) Termometr uczniowski – 1 kpl
s) Oscyloskop – 2 szt.
t) Transformator – 1 szt.
u) Zwierciadła – 2 kpl
v) Przewody elektryczne – 4 kpl
w) Taker – 3 kpl
x) Pojemnik z pokrywą – 5 kpl
y) Moduły wkładane do pojemników 4 części – 5 kpl
z) Szafa wielofunkcyjna - 2 szt.
aa) Kompletna szafa warsztatowa –– 1 szt.
bb) Gablota – 2 szt.
Szczegółowy opis zamówienia zawarto w Załączniku nr 1 dla Części 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24910000-6 - Kleje
30194600-1 - Kątomierze
31170000-8 - Transformatory
31224810-3 - Przedłużacze
31340000-1 - Akcesoria do kabli izolowanych
38342000-4 - Oscyloskopy
38412000-6 - Termometry
38552000-9 - Mierniki elektroniczne
38600000-1 - Przyrządy optyczne
38631000-7 - Lornetki
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
42652000-1 - Ręczne narzędzia elektromechaniczne
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
42924310-5 - Pistolety natryskowe
42994230-1 - Laminatory
43810000-4 - Urządzenia do obróbki drewna
44320000-9 - Kabel i podobne wyroby
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
44613400-4 - Pojemniki do przechowywania
4.5.5.) Wartość części: 15882,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Sprzęt audio-video z wyposażeniem:a) Mikroport bezprzewodowy – 2 kpl
b) Oświetlenie do realizacji nagrań z zestawem – 4 kpl
c) Gimbal – 2 kpl
d) Aparat cyfrowy ze statywem i mikrofonem – 2 kpl
e) Kamera cyfrowa – 1 kpl
Szczegółowy opis zamówienia zawarto w Załączniku nr 1 dla Części 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232000-4 - Sprzęt peryferyjny
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
32341000-5 - Mikrofony
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
38651600-9 - Kamery cyfrowe
4.5.5.) Wartość części: 16972,35 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Pomoce i sprzęt laboratoryjny:a) Apteczka sanitarna – 2 kpl
b) Okulary ochronne stanowiskowe – 11 szt.
c) Szafa na szkło laboratoryjne z szufladami – 1 szt.
d) Polipropylenowy zlew laboratoryjny, ścienny, formowany wtryskowo – 1 szt.
e) Witryna gablota szklana – 2 szt.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18142000-6 - Okulary ochronne
33141623-3 - Zestawy pierwszej pomocy
39113200-9 - Taborety
39121200-8 - Stoły
39141100-3 - Regały
39141300-5 - Szafy
39151200-7 - Stoły robocze
4.5.5.) Wartość części: 6186,99 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Meble:a) Regał – 1 szt.
b) Szafa z półkami – 1 szt.
c) Szafa z witryną – 1 szt.
d) Szafa dwudrzwiowa – 1 szt.
e) Regał z półkami – 1 szt.
f) Stół podnoszący na kółkach – 8 szt.
g) Taboret/fotel obrotowy – 14 kpl
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39121200-8 - Stoły
39141100-3 - Regały
39141300-5 - Szafy
4.5.5.) Wartość części: 18407,31 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – Sprzęt i wyposażenie:a) Żelazko – 1 szt.
b) Opiekacz – 5 szt.
c) Blender – 5 szt.
d) Mikser – 5 szt.
e) Stolnica – 25 szt.
f) Maszyna do szycia – 5 szt.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 5.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
39711211-1 - Miksery kuchenne
39711330-1 - Elektryczne tostery
39713500-8 - Żelazka elektryczne
42715000-1 - Maszyny do szycia
4.5.5.) Wartość części: 7040,65 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – Pomoce do prac ręcznych:a) Szydełka zestaw – 25 szt.
b) Tekstylia – bawełna – 56 szt.
c) Dłuta – 10 szt.
d) Papier ścierny – 5 kpl
e) Zestaw igieł do szycia ręcznego – 30 szt.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 6.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14810000-2 - Wyroby ścierne
19200000-8 - Tkaniny włókiennicze i podobne
33141128-3 - Igły do szycia
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
44512100-3 - Dłuta
4.5.5.) Wartość części: 2392,68 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 – Aparatura i sprzęt:a) Bezprzewodowy czujnik tlenu – 1 szt.
b) Bezprzewodowy czujnik CO2 – 1 szt.
c) Bezprzewodowy czujnik pogody z GPS – 1 szt.
d) Akcesoria wiatromierza do czujnika pogody – 1 szt.
e) Bezprzewodowy czujnik wilgotności gleby – 1 szt.
f) Bezprzewodowy czujnik tlenu rozpuszczonego – 1 szt.
Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 dla Części 7.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35125100-7 - Czujniki
4.5.5.) Wartość części: 6369,91 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w części 1, cena najkorzystniejszej oferty, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w części 2, cena najkorzystniejszej oferty, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w części 3, cena najkorzystniejszej oferty, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24583,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35916,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26103,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 471014170
7.3.3) Ulica: POW 25
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-248
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26103,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7296,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19975,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11714,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Kreatywności Justyna Fus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383304571
7.3.3) Ulica: Raki 247
7.3.4) Miejscowość: Żołynia
7.3.5) Kod pocztowy: 37-110
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11714,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2130,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4797,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2130,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: W&A Adam Wasielewski,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 251536507
7.3.3) Ulica: Powstańców Wlkp. 47/5
7.3.4) Miejscowość: Gostyń
7.3.5) Kod pocztowy: 63-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2130,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w części 7, cena najkorzystniejszej oferty, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby KW PSP w Katowicach
- Dostawa mebli do Miejskiej Biblioteki w Pieniężnie
- Dostawa zestawów wyświetlaczy interaktywnych z uchwytem ściennym, laptopów, komputerów stacjonarnych i oprogramowania komputerowego, urządzeń sieciowych oraz przenośnej kamery.
- Dostawa systemów edukacyjnych do fizjologii i farmakologii, znak sprawy AEZ/S-153/2024
- "Budowa oświetlenia boiska zewnętrznego VIII Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Grzegórzeckiej 24"
- Dostawa artykułów w ramach zajęć teatralnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
więcej: Wyroby ścierne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.