eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont instalacji wentylacji i klimatyzacji wraz z dostawą i montażem klimakonwektora w pomieszczeniu Teatru Wysokich Napięć Centrum Nauki Kopernik.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont instalacji wentylacji i klimatyzacji wraz z dostawą i montażem klimakonwektora w pomieszczeniu Teatru Wysokich Napięć Centrum Nauki Kopernik.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Nauki Kopernik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140603313

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Kościuszkowskie 20

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-390

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kopernik.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kopernik.logintrade.net/zapytania_email,103419,d1dff482176a70d121df831713d66814.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Instytucja kultury wpisana do RIK

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność kulturalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont instalacji wentylacji i klimatyzacji wraz z dostawą i montażem klimakonwektora w pomieszczeniu Teatru Wysokich Napięć Centrum Nauki Kopernik.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81eef334-9c84-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00143298

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00061143

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.260.73.2022.JO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 136000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji wentylacji i klimatyzacji wraz z dostawą i montażem klimakonwektora w pomieszczeniu Teatru Wysokich Napięć (TWN) Centrum Nauki Kopernik. Teren robót znajduje się w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w:
1) Załączniku nr 1: szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wraz następującymi załącznikami:
nr 1: projekcie wykonawczym pt, „modernizacja instalacji wentylacji i klimatyzacji w pomieszczeniu Teatru Wysokich Napięć w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie”,
nr 2: przedmiarze robót obejmującym swym zakresem prace dotyczące modernizacja instalacji wentylacji i klimatyzacji w pomieszczeniu Teatru Wysokich Napięć w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie,
nr 3: specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót pt, „modernizacja instalacji wentylacji i klimatyzacji w pomieszczeniu Teatru Wysokich Napięć w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie”,
nr 4: rzucie 1ego piętra rejon TWN modernizacja (pdf),
nr 5: rzucie 1ego piętra rejon TWN modernizacja (dwg),
nr 6: rzucie 1ego piętra dokumentacja powykonawcza,
nr 7: dokumentacji powykonawczej - rzut klimakonwektor TRANE,
nr 8: karcie technicznej klimakonwektor TRANE FWD,
nr 9: dokumencie klimakonwektor TRANE FWD – DTR.
2) Załączniku nr 2: projektowanych postanowieniach umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42500000-1 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne

42943400-2 - Układy chłodzące i chłodzące/grzewcze z obiegiem

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45510000-5 - Wynajem dźwigów wraz z obsługą operatorską

50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96741,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159000,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96741,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPU SAWENT Maciej Sawicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5340209865

7.3.3) Ulica: Zachodnia 57

7.3.4) Miejscowość: Opacz

7.3.5) Kod pocztowy: 05-816

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96741,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.