Ogłoszenie z dnia 2023-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00068718/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych i budowa odwodnienia w m. Franciszków oraz przebudowa odwodnienia w m. Krępiec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MEŁGIEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Partyzancka 2
1.5.2.) Miejscowość: Mełgiew
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-007
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 814605700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@melgiew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://melgiew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c0a0befc-a093-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg gminnych i budowa odwodnienia w m. Franciszków oraz przebudowa odwodnienia w m. Krępiec2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0a0befc-a093-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00143301
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049899/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa systemu odwodnienia w m. Krępiec i m. Franciszków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00068718
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 466283,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dla części nr 1 obejmuje wykonanie robót budowlanych, polegających na:1) Remoncie nawierzchni asfaltowej na ulicach:
Rumiankowej w m. Franciszków – droga wewnętrzna,
Jaśminowej w m. Franciszków – droga wewnętrzna,
Spokojnej w m. Franciszków – droga gminna nr 105530 L,
2) Budowie odwodnienia – studni chłonnych z przyłączami wpustów ulicznych. Roboty budowlane i towarzyszące wchodzące w zakres inwestycji w szczególności obejmą:
geodezyjne założenie reperów wysokościowych i wytyczenie punktów charakterystycznych projektowanego remontu,
rozbiórka istniejącej nawierzchni asfaltowej,
częściowe rozebranie warstw podbudowy,
rozebranie uszkodzonych krawężników betonowych,
rozebranie części odwodnienia liniowego na skrzyżowaniu ul. Spokojnej z ul. Szkolną,
przedłużenie istniejącego odwodnienia liniowego na skrzyżowaniu ul. Spokojnej z ul. Szkolną,
wykonanie wykopów,
wbudowanie studni betonowych studni z kręgów betonowych,
wbudowanie studzienek wpustowych z kręgów betonowych,
wbudowanie przykanalików (przyłączy) do studni chłonnych,
zasypanie z zagęszczeniem wykopów po wbudowaniu elementów odwodnienia,
wbudowanie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem,
odtworzenie podbudowy jezdni,
oczyszczenie istniejących warstw konstrukcyjnych,
skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową,
wykonanie w-wy wiążącej z betonu asfaltowego,
wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego,
wykonanie regulacji wysokościowej zjazdów,
wykonanie regulacji wysokościowej ścieżki pieszo-rowerowej z kostki betonowej,
konserwację rowu przydrożnego drogi powiatowej z umocnieniem płytami ażurowymi,
wykonanie przepustu rurowego pod zjazdem indywidualnym wraz z umocnieniem skarp kamieniem narzutowym,
regulacja wysokościowa zjazdów indywidualnych,
uporządkowanie terenu po zakończeniu robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
4.5.5.) Wartość części: 415354,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dla części nr 2 obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie odwodnienia drogi gminnej – ul. Wyspiańskiego – poprzez budowę zespołu dwóch studni chłonnych podłączonych do istniejącego odcinka kanalizacji deszczowej.Roboty budowlane i towarzyszące wchodzące w zakres inwestycji obejmą:
geodezyjne założenie reperów wysokościowych i wytyczenie projektowanych elementów,
usunięcie warstwy ziemi urodzajnej w zakresie projektowanych elementów drogi,
rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej istniejącego chodnika,
rozbiórka obrzeży i krawężników betonowych,
wykonanie wykopów pod studnie chłonne,
wbudowanie kręgów studni chłonnych na ławach betonowych,
wykonanie zasypki wykopów studni chłonnych,
montaż przykanalików na podsypce piaskowej,
wypełnienie studni mieszanką żwirów, geowłókniny i piasku,
wbudowanie kręgów odciążających i płyt pokrywowych,
montaż włazów żeliwnych,
odtworzenie nawierzchni chodnika,
odtworzenie poboczy drogi,
odtworzenie zieleńców,
uporządkowanie terenu po zakończeniu robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 50928,77 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 448950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 450247,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 448950 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MASTER Krzysztof Guz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430661668
7.3.3) Ulica: Krężnica Jara 444
7.3.4) Miejscowość: Krężnica Jara
7.3.5) Kod pocztowy: 20-515
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 448950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48093,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48093,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ryszard Kozak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430958322
7.3.3) Ulica: 121 Jacków
7.3.4) Miejscowość: Mełgiew
7.3.5) Kod pocztowy: 21-007
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48093,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja pompowni próżniowo-tłocznej w miejscowości Potworów"
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Opracowanie projektu budowlano- wykonawczego oraz budowę w formule zaprojektuj i wybuduj instalacji oświetlenia zewnętrznego LED terenów przy ul. Zagójskiej w Warszawie.
- Budowa zbiorników retencyjnych na terenie gminy Rozogi
- Budowa placu zabaw na ul. Miodowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.