Ogłoszenie z dnia 2021-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00093955/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-24
- 2021/BZP 00108655/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-08
- 2024/BZP 00003111/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-03
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00143350 z dnia 2021-08-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa–rozbudowa dróg gminnych publicznych nr G110740R Pantalowice–Siedleczka w km 0+078–1+200 i Nr G110789R Pantalowice–Rondo w km 0+031–0+629 m. Pantalowice (…) w formule „zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA KAŃCZUGA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900602
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. M. Konopnickiej 2
1.5.2.) Miejscowość: Kańczuga
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-220
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 166423142
1.5.8.) Numer faksu: 166426630
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kanczuga.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kanczuga.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kanczuga.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa–rozbudowa dróg gminnych publicznych nr G110740R Pantalowice–Siedleczka w km 0+078–1+200 i Nr G110789R Pantalowice–Rondo w km 0+031–0+629 m. Pantalowice (…) w formule „zaprojektuj i wybuduj”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c346b27-d4d5-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00143350
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000045/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa/ rozbudowa dróg gminnych nr G110740 R Pantalowice - Siedleczka w km 0+078 - 1+200 i nr G 110789 R Pantalowice - Rondo w km 0+031 - 0+629 miejscowości Pantalowice w gm Kańczuga wraz z bud (...)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.12.2021.WS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie zadania pn. Budowa – rozbudowa dróg gminnych publicznych nr G110740R Pantalowice – Siedleczka w km 0+078 – 1+200 i Nr G110789R Pantalowice – Rondo w km 0+031 – 0+629 miejscowości Pantalowice w gminie Kańczuga wraz z budową i przebudową infrastruktury technicznej – w formule „zaprojektuj i wybuduj” W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich niezbędnych prac projektowych oraz robót budowlano montażowych, które umożliwią prawidłowe funkcjonowanie drogi oraz powstałej infrastruktury towarzyszącej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Zgodnie ze wszystkimi wymogami określonymi w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (dalej PFU) i wynikającymi z obowiązującego prawa, w ramach zaakceptowanej kwoty ofertowej należy zaprojektować i wykonać: - wszystkie niezbędne opracowania projektowe umożliwiające zrealizowanie Przedmiotu Umowy zgodnie z Wymaganiami Zamawiającego i Umową. W ramach prac projektowych Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania, w imieniu i na rzecz Zamawiającego, opinii, warunków technicznych, wszelkich uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, decyzji i zgód niezbędnych do złożenia wniosku w celu uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej (ZRID). Prace Projektowe należy prowadzić w oparciu o PFU oraz odpowiednie przepisy prawa. - wszystkie niezbędne roboty budowlane w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę i zatwierdzoną przez Zamawiającego, PFU, STWiORB oraz odpowiednie przepisy prawa i uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzje o pozwoleniu na użytkowanie lub inne dokumenty umożliwiające przystąpienie przez Zamawiającego do użytkowania obiektów budowlanych zgodnie z ustawą Prawo budowlane.
Szczegółowy zakres prac został zawarty w Programie Funkcjonalno Użytkowym wraz z załącznikami do powyższego dokumentu.
Dokumenty zawarte w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowią opis przedmiotu zamówienia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t.j. Dz.U.2013 poz. 1129).
Finalna weryfikacja dokumentacji projektowej przez Zamawiającego następuje zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacjach na projektowanie, stanowiących część niniejszego Programu funkcjonalno-użytkowego. Taka weryfikacja nie zwalnia Wykonawcy od uzyskania niezbędnych uzgodnień, zatwierdzeń, pozwoleń, zezwoleń i decyzji administracyjnych.
Zamawiający wraz z PFU udostępnia jako dokumenty wiążące wykonawcę:
- Plan sytuacyjny przedstawiający zakres planowanej inwestycji – dokument wiążący w zakresie branży drogowej.
Pozostałe materiały udostępnione w PFU Wykonawca otrzymuje w celach poglądowych i może je wykorzystać oraz interpretować na własne ryzyko.
Planowana inwestycja obejmuje rozbudowę istniejących dróg publicznych położonych w obrębie Pantalowice, gmina Kańczuga, powiat przeworski, województwo podkarpackie.
Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektów
Inwestycja położona jest we wschodniej części miejscowości Pantalowice na terenie w większości zabudowanym. Drogi objęte inwestycją łączą się z droga wojewódzką nr 881 Sokołów Małopolski – Żurawica. Wzdłuż terenu inwestycji występuje zabudowa mieszkalna i zagrodowa, przy drodze nr G110740R Pantalowice – Siedleczka zlokalizowany jest stadion piłkarski oraz świetlica wiejska, teren uzbrojony jest w sieci podziemne. Orientacyjny przebieg proponowanej trasy drogi przedstawiono na rysunku - Orientacja.
Droga musi odpowiadać warunkom określonym w RMTiGM w sprawie warunków, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. 2016 poz. 124 z późniejszymi zmianami z późn. zm.)
Przyjęte parametry techniczne projektowanych do rozbudowy dróg gminnych:
Długość odcinka drogi nr G110740R Pantalowice – Siedleczka ok. 1,122 km,
Długość odcinka drogi nr G110789R Pantalowice – Rondo ok. 0,598 km,
Klasa dróg – D (dojazdowa)
obciążenie ruchem 100 kN/oś
kategoria ruchu – KR 1
prędkość projektowa – Vp - 30 km/h,
liczba jezdni -1
liczba pasów ruchu jezdni – 2
szerokość jezdni 5,00 m,
pochylenie 2%
szerokość poboczy 0,75m ,
szer. chodnika w terenie zabudowanym – 2,0 m (bez krawężników i obrzeży),
szer. ścieżki pieszo-rowerowej – 3,0 m (bez krawężników i obrzeży),
pochylenie poprzeczne chodnika lub ścieżki pieszo-rowerowej – 2%
jednostronny chodnik wzdłuż drogi nr G110740R Pantalowice – Siedleczka o długości ok. 877m,
jednostronna ścieżka pieszo-rowerowa wzdłuż drogi nr G110740R Pantalowice – Siedleczka o długości ok. 625m,
jednostronna ścieżka pieszo-rowerowa wzdłuż drogi nr G110789R Pantalowice – Rondo o długości ok. 598m,
Stan istniejący
W stanie istniejącym na drodze nr G110789R Pantalowice – Rondo występuje jezdnia z kruszywa o szerokości 3,5 m na długości około 0,45 km oraz na dalszym odcinku jezdnia asfaltowa o szerokości 3,0 m. Ruch pieszy odbywa się po jezdni drogi oraz po poboczach w złym stanie technicznym. Wzdłuż drogi występuje rów w złym stanie technicznym.
W stanie istniejącym na drodze nr G110740R Pantalowice – Siedleczka występuje jezdnia asfaltowa o szerokości 4,0 m na długości około 0,9 km oraz na dalszym odcinku jezdnia z kruszywa o szerokości 3,5m. Ruch pieszy odbywa się po jezdni drogi oraz po poboczach w złym stanie technicznym. Wzdłuż drogi występują rowy w złym stanie technicznym.
Harmonogram płatności:
- rok 2022 – około 50% wartości zadania
- rok 2023 – około 50% wartości zadania
Przy czym w związku z rozłożeniem płatności za przedmiot zamówienia na okres dwuletni, podział zamówienia na etapy oraz terminy ich realizacji w powiązaniu z terminami płatności zostaną określone w harmonogramie rzeczowo - finansowym przygotowanym przez Wykonawcę i przekazanym do zatwierdzenia Zamawiającemu w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy.
Okres gwarancji i rękojmi za wady: minimum 60 miesięcy
Zadanie dofinansowane z Funduszu Dróg Samorządowych
Wykonawca odpowiedzialny jest za wykonanie przedmiotu zamówienia z zachowaniem zasad wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami, poleceniami nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego, ponadto:
1) Wykonawca nie może wykorzystywać błędów w PFU, a o ich istnieniu powinien niezwłocznie powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian lub poprawek. Dane określone w PFU będą uważane za wartości bazowe, od których dopuszczalne są odchylenia w ramach określonego przedziału tolerancji,
2) PFU jest materiałem wyjściowym dla Wykonawcy do sporządzenia opracowań, wykonania zadania,
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo uczestnictwa w procesie tworzenia dokumentacji technicznej na każdym etapie jej opracowywania. Wykonawca zobowiązany jest do konsultacji z Zamawiającym w celu uzyskania akceptacji zastosowanych rozwiązań, doboru materiałów i urządzeń w określonych częściach projektu oraz kosztów z tym związanych,
4) W rozwiązaniach projektowych będą stosowane wyroby (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu powszechnego stosowania. Wyroby budowlane stosowane w trakcie wykonywania robót budowlanych, muszą spełniać wymagania polskich przepisów, a Wykonawca będzie posiadał dokumenty potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu zgodnie z regulacjami ustawy o wyrobach budowlanych i posiadają wymagane deklaracje zgodności.
5) Dokumentacja techniczna powinna określać parametry techniczne i wymagania dla zastosowanych wyrobów,
6) Zamawiający dopuszcza zmiany do przedstawionej dokumentacji pod warunkiem akceptacji niezbędnych uzgodnień z zainteresowanymi stronami,
7) Dokumentację techniczną należy wykonać w zakresie (i ilości) koniecznym do uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót budowlanych,
8) Oprócz dokumentacji w wersji papierowej, wymagane jest przedłożenie Zamawiającemu całości opracowania w wersji elektronicznej na nośniku zewnętrznym,
9) Wykonawca ponosi wszelkie koszty m.in. opłat z tytułu uzgodnień, decyzji, opiniowania dokumentacji przez właściwe organy lub instytucje oraz uzyskania danych technicznych,
10) Wykonawca zobowiązany jest w ramach wynagrodzenia umownego do pełnienia nadzoru autorskiego.
11) Zamawiający wyraża zgodę, na wykorzystanie przez Wykonawcę koncepcji opisanej w PFU, pod warunkiem przejęcia przez Wykonawcę pełnej odpowiedzialności za rozwiązania w niej przewidziane.
12) Wykonawca jest zobowiązany do analizy koncepcji przedstawionych przez Zamawiającego, pod kątem przyjętych rozwiązań technicznych i optymalizacji systemu.
13) Wykonawca jest zobowiązany do weryfikacji podanych rozwiązań koncepcyjnych poprzez wykonanie własnych obliczeń technologicznych (w tym dobór średnic i spadków kanałów, dobór urządzeń i innych) oraz konstrukcyjnych dla zadań wchodzących w skład zamówienia. W przypadku wyniknięcia rozbieżności w rozwiązaniach i danych przedstawionych przez Zamawiającego, a opracowanymi przez Wykonawcę w zakresie długości, średnic, spadków, zagłębień i innych, Wykonawca nie będzie rościł praw do dodatkowego wynagrodzenia.
14) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz do oddania przedmiotu zamówienia w terminie.
15) Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz zgodność z Dokumentacją Projektową, Specyfikacją Techniczną i poleceniami Inspektora Nadzoru (w przypadku ustanowienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45111250-5 - Badanie gruntu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby
45112500-0 - Usuwanie gleby
45112600-1 - Wycinanie i napełnianie
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233320-8 - Fundamentowanie dróg
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71355000-1 - Usługi pomiarowe
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71510000-6 - Usługi badania terenu
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
79900000-3 - Różne usługi branżowe i podobne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4750795,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7965661,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4750795,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL5210421928
7.3.3) Ulica: Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Całość robót za wyjątkiem prac nawierzchniowych bitumicznych - na etapie składania ofert brak informacji o firmach podwykonawców.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4750795,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 800 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-08-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI KAŃCZUGA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Miasta i Gminy Kańczuga oraz jego jednostek organizacyjnych w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa worków foliowych do selektywnego zbierania odpadów komunalnych w 2025 roku
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Miasta i Gminy Kańczuga do placówek oświatowych w celu realizacji obowiązku szkolnego i nauki oraz dowóz uczniów do Szkół na terenie Gminy Kańczuga - 2025 r.
- Zakup doposażenia dla szkół objętych wsparciem w ramach projektu pn.: Rozwój kompetencji i umiejętności paszportem do lepszej przyszłości
więcej: przetargi KAŃCZUGA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.