Ogłoszenie z dnia 2023-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00333601/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-05
- 2022/BZP 00344060/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-12
- 2022/BZP 00348265/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-14
- 2022/BZP 00496730/01 - Wynik z dnia 2022-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli do pracowni szkolnych w ramach projektu pn. „Zawodowcy z powiatu bialskiego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Bialski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237345
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Brzeska 41
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zawodowcy@powiatbialski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatbialski.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli do pracowni szkolnych w ramach projektu pn. „Zawodowcy z powiatu bialskiego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5dadfa6-22cf-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00143387
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030895/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Wyposażenie pracowni hotelarskiej w ZS w Janowie Podlaskim - meble
1.2.9 Wyposażenie pracowni kosztorysowania i projektowania ZST w Międzyrzecu Podlaskim – meble i sprzęt elektroniczny
1.2.13 Wyposażenie pracowni mechatronicznej w ZST w Międzyrzecu Podlaskim – meble
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Zawodowcy z powiatu bialskiego”, Projekt realizowany w ramach działania 12.4 Kształcenie zawodowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333601/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: F.272.1.11.2022.MR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 24969,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W części nr 1 przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do pracowni mechatronicznej ZST w Międzyrzecu Podlaskim obejmujących: Stoliki/ławki uczniowskie dwuosobowe – 12 sztuk; Krzesła – 40 sztuk; Biurko nauczycielskie – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1.1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39121100-7 - Biurka
39151200-7 - Stoły robocze
39160000-1 - Meble szkolne
4.5.5.) Wartość części: 7736,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W części nr 2 przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do pracowni hotelarskiej ZS w Janowie Podlaskim obejmujących: łóżko hotelowe – 3 szt.; stolik nocny hotelowy – 3 szt.; bagażnik hotelowy – 3 szt.; szafa hotelowa – 3 szt.; krzesło hotelowe – 3 szt.; biurko hotelowe – 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1.2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39173000-5 - Meble do przechowywania
4.5.5.) Wartość części: 6092,79 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W części nr 3 przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do pracowni kosztorysowania i projektowania ZST w Międzyrzecu Podlaskim obejmujących: stoliki/ławki uczniowskie dwuosobowe – 16 szt., krzesła - 32 szt., szafa dwudrzwiowa zamykana – 1 szt., witryna wystawowa – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1.3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39160000-1 - Meble szkolne
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39173000-5 - Meble do przechowywania
4.5.5.) Wartość części: 11140,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9568,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25459,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9568,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drzewiarz-Bis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 4660270038
7.3.4) Miejscowość: Lipno
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9568,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14985,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37711,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14985,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nowa Szkoła Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7250013378
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14985,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- REMONT BUDYNKÓW JRG BIAŁA PODLASKA: GARAŻOWO-MAGAZYNOWEGO, STACJI OBSŁUGI SPRZĘTU POŻARNICZEGO ORAZ MAGAZYNU PALIW
- Dostawa koszulek barierowych kompatybilnych z cystoskopem Cogentix PrimeSight, akcesoriów do laparoskopu R.Wolf, próżnociągów położniczych z miseczką w kształcie grzyba (...) w podziale na 4 części.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa wiaty edukacyjnej oraz obiektów małej architektury przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Białej Podlaskiej"
- Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek mieszkalny (mieszkanie wspomagane) z wiatą na dwa samochody osobowe przy ul. Kolejowej 21A w Białej Podlaskiej
- Dostawa kaniul do wlewów dożylnych, kaniul dziecięcych i noworodkowych, kaniul dotętniczych, korków do kaniul (wyroby sterylne), (...), w podziale na 13 części.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę/rozbudowę drogi powiatowej Nr 1052L od km. 2+004 w m. Piszczac Drugi do km 8+780 gr. gminy w m. Dobrynka
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie w meble pomieszczeń Gminnej Biblioteki Publicznej w Nieborowie
- "Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ w Pińczowie" Zamówienie jest współfinansowane z Programu Wieloletniego "Senior+" na lata 2021-2025 Edycja 2025
- Przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Wały
- Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Makoszynie na terenie gminy Bieliny.
- Zakup sprzętu na potrzeby realizacji szkoleń (zestawy panelowe i stoły elektrotechniczne)
- Zakup i dostawa mebli i wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Glinczu i w Chwaszczynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.