Ogłoszenie z dnia 2023-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00082437/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Serpelicach oraz zakup wyposażenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sarnaki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237687
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Berka Joselewicza 3
1.5.2.) Miejscowość: Sarnaki
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-220
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@sarnaki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sarnaki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-728e5180-a5fa-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Serpelicach oraz zakup wyposażenia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-728e5180-a5fa-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00143474
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036315/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Serpelicach oraz zakup wyposażenia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00082437
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 112000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakresie przedmiotu zamówienia należy wykonać:
- wymiana desek podłogowych
- lakierowanie posadzek i parkietów – 72,62m2
- rozebranie podłóg drewnianych ślepych – 48,32 m2
- rozebranie legarów podłogowych – 50 m
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowych i przeciwwodnych z folii polietylenowej – 48,32 m2
- izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych poziome na wierzchu konstrukcji - 48,32 m2
- ułożenie posadzki z płytek gresowych - 48,32 m2
- ręczne czyszczenie i mycie ścian – 314,11 m2
- przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności – 15,71 m2
- gruntowanie podłoży – powierzchnie pionowe - 314,11 m2
- gruntowanie podłoży – powierzchnie poziome – 34,07 m2
- licowanie ścian płytkami glazurowanymi – 22,55 m2
- dwukrotne malowanie farbami starych tynków wewnętrznych ścian – 291,56 m2
- dwukrotne malowanie farbami starych tynków wewnętrznych sufitów – 34,07 m2
- dwukrotne malowanie farbi olejnymi starych tyków wewnętrznych ścian bez szpachlowania – 54,64 m2
- montaż z podłączeniem opraw świetlówkowych – 10 szt.
- montaż z podłączeniem opraw świetlówkowych na podwieszonych sufitach – 14 szt.
- montaż rur spustowych o śr. 100 mm – 10,30 m
- montaż rur spustowych – kolanko – 4 szt.
- uzupełnienie tynków zewnętrznych – 1 m2
- ocieplenie z wykorzystaniem wyprawy tynkarskiej mozaikowej – 1 m2.
- dostawa wyposażenia opisanego w zał. Nr 1.2. – opis przedmiotu zamówienia – wyposażenie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych
45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
44165200-6 - Rury pionowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 278680,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIOTRAS Piotr Szewczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4960063444
7.3.3) Ulica: ul. Zachodnia 5
7.3.4) Miejscowość: Platerów
7.3.5) Kod pocztowy: 08-210
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30INNE PRZETARGI SARNAKI
więcej: przetargi SARNAKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu
- REMONT DACHU
- Budowa instalacji PV o mocy 250 kW
- " Budowa instalacji PV o mocy do 50 kW"
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chińskiej należącego do zespołu urbanistyczno-architektonicznego założenia pałacowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
- Remont łazienki na parterze i pierwszym piętrze oraz remont sali 12 wraz z gabinetem w budynku głównym oraz remont części elewacji frontowej w budynku głównym ZSCKR
więcej: Rury pionowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.