Ogłoszenie z dnia 2021-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00137680/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-05
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00143489 z dnia 2021-08-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Przygotowanie, dostawa i wydawanie posiłków dla dzieci przedszkolnych w Zespole Szkolno-
Przedszkolnym nr 1 w Oleśnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 1 w Oleśnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386734384
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kleeberga 4
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp6@olesnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp6.zosolesnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie, dostawa i wydawanie posiłków dla dzieci przedszkolnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Oleśnicy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92d4217e-f54b-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00143489
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00086910/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Przygotowanie, dostawa i wydawanie posiłków dla dzieci przedszkolnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Oleśnicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00137680/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Przygotowanie, dostawa i wydawanie posiłków dla dzieci
przedszkolnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Oleśnicy, ul. Kleeberga 4, w ilości
szacunkowej 200 szt. dziennie”
2.Przygotowane posiłki winny składać się ze śniadania, obiadu (zupy, II dania i napoju) oraz
podwieczorku. Przewidywana dzienna szacunkowa ilość posiłków wynosi ok. 200 porcji. Podana
przez Zamawiającego szacunkowa dzienna liczba posiłków może ulec zmianie (zmniejszeniu lub
zwiększeniu w zależności od bieżących rzeczywistych potrzeb Zamawiającego). Szacunkowa
łączna ilość wydawanych porcji w trakcie trwania zamówienia wynosi ok. 44 000 posiłków.
3. Posiłki będą wydawane w okresie od 01.09.2021 r. do końca 31.08.2022 r. w
pomieszczeniach wskazanych przez Dyrektora szkoły. Cena ofertowa usługi ma obejmować w
szczególności zakup produktów, przygotowanie posiłków (śniadanie+obiad+podwieczorek) i
transport do placówki przez przygotowującego posiłki, wydawanie posiłków, zapewnienie
zastawy stołowej, mycie naczyń, sztućców poza terenem szkoły /zamawiający nie posiada
swojego sprzętu/ w warunkach sanitarnych zapewniających bezpieczeństwo zdrowotne
przygotowywanych i wydawanych posiłków oraz wywóz resztek pokarmowych.
4. Wykonawca jest bezpośrednio odpowiedzialny za stan higieniczno–sanitarny sprzętu
wykorzystanego do wykonania zamówienia.
5. Ilość posiłków może się zmieniać w trakcie obowiązywania umowy. Zastrzega się możliwość
zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków wg zamówień Zamawiającego – nie
stanowi to zmiany umowy i nie wymaga aneksu. Informację o przewidzianej liczbie śniadań,
obiadów i podwieczorków na dany dzień Zamawiający przekaże Wykonawcy telefonicznie lub
mailem poprzedniego dnia, do godz. 12:00
6.Wynagrodzenie Wykonawcy będzie określane na podstawie ilościowego rozliczenia
rzeczywiście wydanych posiłków.
7. Posiłki dostarczane będą codziennie od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo
wolnych od pracy i innych dni wolnych od zajęć edukacyjnych. Posiłki będą wydawane w
godzinach ustalonych z Dyrektorem szkoły, z tym, że :
- śniadania do godz. 8.30
-obiad do godz. 12.30
-podwieczorek do godz. 13.00
Po uzgodnieniu z Zamawiającym dopuszcza się dostarczanie obiadu razem z podwieczorkiem,
jeśli składa się on z produktów, które umożliwiają wydanie go w późniejszej godzinie.
W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy przedszkola, dostawa
posiłków odbędzie się o innej godzinie – po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy, bowiem postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający nie udostępnił na stronie postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/e3b3e5dd-be80-4741-8986-9e871796319e SWZ od dnia publikacji ogłoszenia w BZP (tj. od dnia 05.08.2021) czym naruszył art. 280 ust. 1 ustawy, a wada ta ma charakter nieusuwalny bowiem SWZ zgodnie z tymże przepisem powinna zostać opublikowana w dniu zamieszczenia ogłoszenia w BZP2021-08-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- "Remont elewacji budynku Komendy Powiatowej PSP w Oleśnicy".
- Usługa całodobowej ochrony Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Ostrowinie
- Remonty dróg gminnych i wewnętrznych zlokalizowanych na terenie Gminy Oleśnica
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa DW 757 w m. Strzelce
- REMONT CZĄSTKOWY MIESZANKĄ MINERALNO - BITUMICZNĄ NA DROGACH POWIATOWYCH ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych jezdni na terenie miasta Oleśnicy
więcej: przetargi w Oleśnicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.