Og³oszenie z dnia 2021-08-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00143543/01 - Og³oszenie z dnia 2021-08-10
- 2021/BZP 00143809/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-10
- 2021/BZP 00157189/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-23
- 2021/BZP 00235059/01 - Wynik z dnia 2021-10-18
Og³oszenie nr 2021/BZP 00143543 z dnia 2021-08-10 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja Szko³y Podstawowej nr 214 przy ul. Fontany 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Sto³eczne Warszawa - Dzielnica Bielany
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: S. ¯eromskiego 29
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 224434817
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bielany.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja Szko³y Podstawowej nr 214 przy ul. Fontany 1
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-de72c6b8-f9b6-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00143543
2.6.) Wersja og³oszenia: 02
2.7.) Data og³oszenia: 2021-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000113/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.33 Modernizacja Szko³y Podstawowej nr 214 przy ul.Fontanny 1
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne, które musi spe³niaæ komputer Wykonawcy • Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s na komputer;
• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
• Zainstalowana przegl±darka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf;
Dopuszczalne wielko¶ci i formaty przesy³anych danych • Wielko¶æ pojedynczego pliku zamieszczanego w systemie nieprzekraczaj±ca 100 MB;
• Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc
Kodowanie i czas odbioru danych • Plik za³±czony i zapisany przez Wykonawcê, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert;
• Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu - zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Wymagania sprzêtowo-aplikacyjne w zakresie podpisywania ofert 1. W przypadku sk³adania wniosku lub oferty w formie elektronicznej (podpisywania dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym), Wykonawca musi posiadaæ:
• Kwalifikowany podpis elektroniczny osoby sk³adaj±cej wniosek lub ofertê w Systemie;
• W³±czona w przegl±darce obs³uga JavaScript;
• Zainstalowane na komputerze ¶rodowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK)
• Zainstalowana aplikacja Szafir Host
• Pod³±czony lub wbudowany w komputer czytnik kart podpisu elektronicznego.
Prawid³owo¶æ zainstalowania w/w komponentów mo¿na zweryfikowaæ po zalogowaniu do OnePlace, po klikniêciu przycisku „SPRAWD¬ PODPIS”.
2. W przypadku sk³adania wniosku lub oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów podpisem osobistym), wykonawca musi posiadaæ (dotyczy postêpowañ o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne):
• E-dowód osobisty osoby sk³adaj±cej wniosek lub ofertê w Systemie;
• W³±czona w przegl±darce opcja obs³ugi JavaScript;
• Zainstalowane na komputerze ¶rodowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK)
• Zainstalowana aplikacja Szafir Host;
• Zainstalowane oprogramowanie do obs³ugi e-dowodu E-dowód menad¿er dostêpne na stronie https://www.gov.pl/web/e-dowod;
• Pod³±czony lub wbudowany w komputer czytnik karty e-dowód.
Prawid³owo¶æ zainstalowania w/w komponentów mo¿na zweryfikowaæ po zalogowaniu do OnePlace, po klikniêciu przycisku „SPRAWD¬ PODPIS”.
3. W przypadku sk³adania wniosku lub oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów profilem zaufanym), wykonawca musi posiadaæ (dotyczy postêpowañ o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne):
• Profil zaufany osoby sk³adaj±cej wniosek lub ofertê w Systemie.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
(NA PODSTAWIE PRZEPISU PRAWA)
Bêdziemy przetwarzaæ Pani/Pana dane osobowe, by mog³a/móg³ Pani/Pan za³atwiæ sprawê w Urzêdzie m.st. Warszawy. Mog± byæ przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie bêd± profilowane.
Kto administruje moimi danymi?
• Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie m.st. Warszawy jest Prezydent m.st. Warszawy, z siedzib± w Warszawie (00-950),
Pl. Bankowy 3/5.
• Na pytania dotycz±ce sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych, a tak¿e o przys³uguj±ce Pani/Panu prawa odpowie Inspektor Ochrony Danych w Urzêdzie m.st. Warszawy. Proszê je wys³aæ na adres: iod@um.warszawa.pl.
Dlaczego moje dane s± przetwarzane?
• Wynika to bezpo¶rednio z konkretnego przepisu prawa, tj. ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021r., poz. 1129 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do niej wydanych; ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, lub jest niezbêdne do wykonania zadania w interesie publicznym albo w ramach sprawowania w³adzy publicznej.
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± w celu/celach: ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego.
• Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest obowi±zkowe. Je¶li Pani/Pan tego nie zrobi, nie bêdziemy mogli zrealizowaæ Pana/Pani sprawy .
Jak d³ugo bêd± przechowywane moje dane?
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez czas wymagany przepisami prawa, tj. czas prowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Potem, zgodnie z przepisami, dokumenty trafi± do archiwum zak³adowego.
Kto mo¿e mieæ dostêp do moich danych?
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ:
a) podmioty, którym Administrator powierzy przetwarzanie danych osobowych,
w szczególno¶ci:
• podmioty ¶wiadcz±ce na rzecz Urzêdu m.st. Warszawy us³ugi informatyczne, pocztowe;
• podmiot Platforma Aukcyjna Marketplanet;
b) organy publiczne i inne podmioty, którym Administrator udostêpni dane osobowe na podstawie przepisów prawa;
Jakie mam prawa w zwi±zku z przetwarzaniem moich danych?
• Ma Pani/Pan prawo do:
1. dostêpu do danych osobowych, w tym uzyskania kopii tych danych;
2. ¿±dania sprostowania (poprawienia) danych osobowych;
3. ¿±dania usuniêcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:
• dane nie s± ju¿ niezbêdne do celów, dla których by³y zebrane,
lub w inny sposób przetwarzane;
• nie ma podstawy prawnej do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
• wnios³a Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania i nie wystêpuj± nadrzêdne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;
• Pani/Pana dane przetwarzane s± niezgodnie z prawem;
• Pani/Pana dane musz± byæ usuniête, by wywi±zaæ siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisów prawa.
4. ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
5. sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy ³±cznie spe³nione s± nastêpuj±ce przes³anki:
• zaistniej± przyczyny zwi±zane z Pani/Pana szczególn± sytuacj±;
• dane przetwarzane s± w celu wykonania zadania realizowanego
w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej powierzonej Administratorowi, z wyj±tkiem sytuacji, w której Administrator wyka¿e istnienie wa¿nych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzanie danych osobowych, nadrzêdnych wobec interesów, praw i wolno¶ci osoby, której dane dotycz±, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeñ;
6. Wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych
w przypadku powziêcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu
w Urzêdzie m.st. Warszawy Pani/Pana danych osobowych.
• Nie przys³uguje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.29.2021.AGO
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 3205688,03 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Szko³y Podstawowej nr 214 przy ul. Fontany 1 w systemie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ zgodnie z za³o¿eniami Programu Funkcjonalno-U¿ytkowego stanowi±cego za³±cznik do SWZ.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
– wykonanie kompletnego projektu zgodnego z zakresem wskazanym w Rozdziale 2 §4 ust. 2 Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego, obejmuj±cego wszystkie bran¿e niezbêdne do prawid³owego wykonania Przedmiotu Umowy, oraz uzyskanie niezbêdnych pozwoleñ, uzgodnieñ i opinii dla modernizacji budynku szko³y. Projekt nale¿y przekazaæ Zamawiaj±cemu w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w formacie PDF oraz DWG;
– wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie cyfrowej;
– pe³nienie nadzoru autorskiego przy realizacji robót;
– wykonanie kompletnych robót budowlano - monta¿owych (z wy³±czeniem robót zwi±zanych z elewacj±, dachem, zagospodarowaniem terenu, wymian± ogrodzenia oraz modernizacj± placu zabaw), na podstawie opracowanych projektów oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót z przeprowadzeniem wszystkich niezbêdnych odbiorów i uzgodnieñ, zwane dalej Przedmiotem Umowy.
3. Dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowanie z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników.
Przedmiot zamówienia ma byæ dostosowany do potrzeb wszystkich u¿ytkowników obiektu w tym przystosowany dla osób niepe³nosprawnych. Nale¿y zaprojektowaæ i wykonaæ modernizacjê szko³y która ma byæ przystosowana dla osób niepe³nosprawnych. Musi spe³niaæ wymagania odno¶nie obowi±zuj±cych przepisów, w tym „standardów dostêpno¶ci” wynikaj±cych z Zarz±dzenia nr 1682/2017 Prezydenta Miasta Sto³ecznego Warszawy z dnia 23 pa¼dziernika 2017 r. w sprawie tworzenia na terenie miasta sto³ecznego Warszawy dostêpnej przestrzeni, w tym infrastruktury dla pieszych ze szczególnym uwzglêdnieniem osób o ograniczonej mobilno¶ci i percepcji.
4. Wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia (klauzule spo³eczne):
Stosownie do art. 95 ust.1 Pzp w okresie prowadzenia robót budowlanych, Wykonawca zobowi±zuje siê do skierowania przez siebie lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê, pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu nastêpuj±cych czynno¶ci:
1) roboty rozbiórkowe;
2) roboty murarskie i tynkarskie;
3) roboty w zakresie pokrywania pod³óg i ¶cian;
4) roboty w zakresie stolarki budowlanej;
5) roboty instalacyjne elektryczne i teletechniczne;
6) roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i centralnego ogrzewania;
7) roboty w zakresie instalowania wentylacji;
8) roboty malarskie.
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób do ww. czynno¶ci oraz uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ zwi±zanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ zawarte zosta³y w projektowanych postanowieniach umowy – stanowi±cych za³±cznik nr 4 do SWZ.
5. SZCZEGÓ£OWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA okre¶la:
a) Program Funkcjonalno-U¿ytkowy (PFU) wraz z za³±cznikami - stanowi±cy za³±cznik nr 9 do SWZ;
oraz
b) Projektowane postanowienia umowy – stanowi±ce za³±cznik nr 4 do SWZ.
UWAGA: Powy¿sza dokumentacja mo¿e byæ wykorzystana tylko do celów udzielenia zamówienia publicznego.
6. Zamawiaj±cy wymaga aby przedmiot zamówienia zosta³ zrealizowany w terminie 427 dni (tj. 61 tygodni) od dnia podpisania umowy, lecz nie d³u¿ej ni¿ do dnia 30 listopada 2022 r.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkó³ podstawowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Us³ugi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 427 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy przyj±³ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert przypisuj±c im odpowiednio wagi procentowe:
1) I kryterium: „Cena brutto” – waga 60%
2) II kryterium: „Okres gwarancji i rêkojmi” – 20%
3) III kryterium: „Zatrudnienie osoby/-ób niepe³nosprawnej/-ych, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia” – waga 10%
4) IV kryterium: „Zatrudnienie osoby/-ób m³odocianej/-ych, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia” – waga 10%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby/-ób niepe³nosprawnej/-ych, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: Zatrudnienie osoby/-ób m³odocianej/-ych, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie okre¶la niniejszego warunku
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie okre¶la niniejszego warunku
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la niniejszego warunku
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) dotycz±cej do¶wiadczenia Wykonawcy:
Okre¶lenie warunku:
W okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykonali (zakoñczyli) co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku o kubaturze nie mniejszej ni¿ 9 000 m3 – z wy³±czeniem budynków jednorodzinnych, gospodarczych i magazynowych.
b) dotycz±cej osób:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e dysponuje osob±:
– posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania co najmniej w ograniczonym zakresie w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a które uprawniaj± do pe³nienia tych funkcji w wymaganym zakresie;
– posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania co najmniej w ograniczonym zakresie w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a które uprawniaj± do pe³nienia tych funkcji w wymaganym zakresie;
– posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania co najmniej w ograniczonym zakresie w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a które uprawniaj± do pe³nienia tych funkcji w wymaganym zakresie;
– posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi co najmniej w ograniczonym zakresie w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a które uprawniaj± do pe³nienia tych funkcji w wymaganym zakresie;
– posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi co najmniej w ograniczonym zakresie w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a które uprawniaj± do pe³nienia tych funkcji w wymaganym zakresie;
– posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi co najmniej w ograniczonym zakresie w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a które uprawniaj± do pe³nienia tych funkcji w wymaganym zakresie;
12.3. W odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt 12.2.4) lit. a) lub b) SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane/us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
12.4. Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od otrzymania wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa poni¿ej.
a) o¶wiadczenie Wykonawcy (sporz±dzone wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 6 do SWZ) – o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych w pkt. 12.1 SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od otrzymania wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa poni¿ej.
a) Wykaz robót budowlanych (sporz±dzony wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 7 do SWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
b) Wykaz osób (sporz±dzony wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 8 do SWZ) skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug oraz odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
W przypadku, gdy Wykonawca oferuje rozwi±zania nieodpowiadaj±ce wprost normom referencyjnym opisanym w opisie przedmiotu zamówienia (PFU, stanowi±cym za³±cznik nr 9 do SWZ) - Zamawiaj±cy wymaga udowodnienia w ofercie, w szczególno¶ci za pomoc± przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art.104-107 ustawy PZP, ¿e proponowane rozwi±zania w równowa¿nym stopniu spe³niaj± wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Przedmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w art.104-107 ustawy PZPSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert – w wysoko¶ci: 30 000,00 z³ (s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy z³otych).6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Informacje dla Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (dot. np. konsorcjum, spó³ek cywilnych)UWAGA!
Wspólnicy spó³ki cywilnej w rozumieniu ustawy PZP to Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia).
15.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
• postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
• wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby;
• ustanowionego Pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pe³nomocnika. Podpisy musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, oraz w przypadkach, o których mowa w pkt 12.1.2. SWZ , natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z pkt 12.2. SWZ.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 18.2.2. SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6. W przypadku, gdy spe³nienie warunku opisanego:
1) w pkt. 12.2.4) SWZ wykazuje co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
2) w pkt. 12.2.4) SWZ wykonawcy wykazuj± poprzez poleganie na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane/us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane,
wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczaj±, które roboty budowlane/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
7. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców s± oni zobowi±zani na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ aktualne na dzieñ z³o¿enia podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt 18.2.3.1. oraz 18.2.3.2. SWZ, przy czym:
1) podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt 18.2.3.1. SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/± spe³nianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 12.2.4) SWZ;
2) dokumenty i o¶wiadczenia o których mowa w pkt 18.2.3.2. SWZ sk³ada ka¿dy z nich.
8. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Umowa mo¿e zostaæ zmieniona w przypadkach okre¶lonych w art. 454 oraz 455 PZP, a tak¿e w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci przedstawionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:1) Konieczno¶æ zmiany sposobu spe³nienia ¶wiadczenia (roboty zamienne nie powoduj±ce rozszerzenia przedmiotu zamówienia w stosunku do przedmiotu okre¶lonego w SWZ oraz wynikaj±cego z tre¶ci oferty) - w szczególno¶ci :
a) konieczno¶æ zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
b) konieczno¶æ wprowadzenia przez Zamawiaj±cego zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
c) konieczno¶æ zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa,
d) konieczno¶æ zmiany materia³ów lub urz±dzeñ, w sytuacji ich niedostêpno¶ci na rynku spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materia³ów b±d¼ urz±dzeñ.
Przypadki opisane w ust. 2 pkt 1) musz± byæ sprawdzone i potwierdzone przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i/lub upowa¿nionego przedstawiciela Zamawiaj±cego;
2) zmiany zakresu czê¶ci zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom – pod warunkiem, ¿e zmiany te nie dotycz± tych czê¶ci zamówienia, co do których Zamawiaj±cy w SWZ zastrzeg³ obowi±zek osobistego wykonania przez Wykonawcê;
3) zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotycz±ca podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu – pod warunkiem, ¿e Wykonawca wyka¿e Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia oraz i¿ brak jest podstaw wykluczenia tego podmiotu (Podwykonawcy);
4) zmiana podwykonawcy lub udzia³u podwykonawcy w realizacji zamówienia, bêdzie dopuszczalna jedynie na wniosek Wykonawcy uzasadniony obiektywnymi okoliczno¶ciami, za zgod± Zamawiaj±cego lub Prowadz±cego postêpowanie w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci;
5) zmiany terminów realizacji przedmiotu umowy – terminy te mog± ulec przed³u¿eniu, jednak nie d³u¿ej ni¿ czas trwania okoliczno¶ci opisanych poni¿ej, w nastêpuj±cych sytuacjach:
a) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci bêd± nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, b±d¼ w wyniku np. zmiany przepisów, które wejd± w ¿ycie na etapie realizacji robót, b±d¼ innych sytuacji za które odpowiedzialno¶ci nie ponosi Wykonawca,
b) wstrzymanie robót z przyczyn nie wynikaj±cych z winy stron niniejszej umowy,
c) konieczno¶æ wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej b±d¼ specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
d) wyst±pienie robót zamiennych, o których mowa w pkt 1), wp³ywaj±cych na zmianê terminu wykonania umowy,
e) konieczno¶æ wykonania robót dodatkowych, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 3) PZP, wp³ywaj±cych na zmianê terminu wykonania umowy,
f) gdy wyst±pi± opó¼nienia w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, opinii, warunków do wydania których w³a¶ciwe organy, instytucje, gestorzy mediów s± zobowi±zani na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostaæ wydane oraz nie s± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
CD W SEKCJI IX OG£OSZENIA
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty spo³eczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-08-25 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-25 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-09-23
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Pozosta³e informacje w zakresie zmian umowy:g) je¿eli wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,h) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami.
i) gdy wyst±pi± niekorzystne, anormalne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie robót, zgodnie z obowi±zuj±cymi polskimi i europejskimi normami budowlanymi.
6) zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 niniejszej umowy – mo¿e ono ulec zmianie ze wzglêdu na:
a) wyst±pienie robót dodatkowych, wp³ywaj±cych na zmianê wynagrodzenia,
b) wyst±pienie robót zamiennych, o których mowa w pkt 1), wp³ywaj±cych na zmianê wynagrodzenia.
7) Zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 niniejszej umowy uwzglêdniaj±ce klauzule waloryzacyjne, o których mowa w § 17 umowy.
3. W przypadku spe³nienia przes³anek okre¶lonych w ust. 2 pkt 1), na ¿±danie Zamawiaj±cego, Wykonawca ma obowi±zek wykonaæ roboty zamienne. O konieczno¶ci wykonania robót zamiennych Zamawiaj±cy powiadamia Wykonawcê w formie pisemnej. Wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania powiadomienia sporz±dza kosztorys wykonania robót zamiennych. Po zweryfikowaniu przez Inspektora Nadzoru kosztorysu wykonania robót zamiennych oraz jego zatwierdzeniu przez Zamawiaj±cego, strony dokonaj± zmiany umowy. Roboty zamienne mog± byæ tak¿e wykonane na pisemny wniosek Wykonawcy po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiaj±cym, wed³ug zasad okre¶lonych w niniejszym ustêpie.
4. Je¿eli zmiany umowy, wi±¿± siê ze zmian± wynagrodzenia, zostanie ono ustalone wg. nastêpuj±cych zasad:
a) je¿eli roboty, nie odpowiadaj± opisowi pozycji w Kosztorysie ofertowym, ale jest mo¿liwe ustalenie nowej ceny na podstawie Ceny jednostkowej z Kosztorysu ofertowego poprzez interpolacjê, Wykonawca jest zobowi±zany do wyliczenia ceny tak± metod± i przed³o¿enia wyliczenia Inspektorowi nadzoru inwestorskiego,
b) je¿eli nie mo¿na wyceniæ robót, z zastosowaniem metody, o której mowa w pkt a, Wykonawca powinien przed³o¿yæ do akceptacji Inspektora nadzoru inwestorskiego kalkulacjê Ceny jednostkowej tych robót z uwzglêdnieniem cen czynników produkcji nie wy¿szych od ¶rednich cen publikowanych w wydawnictwach bran¿owych SEKOCENBUD, dla województwa, w którym roboty s± wykonywane, aktualnych w kwartale poprzedzaj±cym kwarta³, w którym kalkulacja jest sporz±dzana. W przypadku braku cen w wydawnictwie SEKOCENBUD dopuszcza siê uzgodnione z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego ceny rynkowe.
5. Maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza Zamawiaj±cy w efekcie zastosowania postanowieñ ust. 2 pkt 6 powy¿ej, wynosi 30 % warto¶ci umowy.
6. Mo¿liwa jest zmiana umowy w zakresie materia³ów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w przypadku konieczno¶ci zrealizowania jakiejkolwiek czê¶ci robót, objêtej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwi±zañ technicznych lub technologicznych, ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikaj±cych ze zmiany stanu prawnego w oparciu, o który go opracowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub nienale¿ytym wykonaniem przedmiotu umowy.
7. Zamawiaj±cy jest uprawniony do ¿±dania obni¿enia wynagrodzenia rycza³towego je¿eli dosz³oby do niewykonania czê¶ci robót oraz w przypadku zmian, o których mowa w art. 455 PZP.
Wszystkie zmiany umowy zosta³y przewidziane w projektowanych postanowieniach umowy
2021-08-10 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych czê¶ci wód powierzchniowych dla których nie by³o mo¿liwo¶ci wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z czê¶ciow± wymian±, monta¿ rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. ¯wirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodoci±gowej przeciwpo¿arowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 czê¶ci) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sêkocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyñski, woj. maz. - nr postêpowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku u¿ytkowym przy ul. M³ynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacj± w systemie "zaprojektuj i buduj".
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, po³o¿onego w Trzebiatowie przy ul. D³ugiej 7, wraz z robotami towarzysz±cymi.
- Razem mo¿emy wiêcej - integracja spo³eczna w Gminie Józefów
- Bezp³atne soboty na p³ywalni Anin oraz modernizacja zje¿d¿alni wodnej
- Docieplenie poddasza Muzeum Regionalnego Ziemi Limanowskiej w dworze Marsów w Limanowej - etap I
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie dzia³alno¶ci edukacyjnej Planetarium ¦l±skiego Parku Nauki - etap II
- Roboty budowlane zwi±zane z modernizacj± Zespo³u Szkó³ £±czno¶ci w Gliwicach. Sala gimnastyczna z zapleczem, inne pomieszczenia wraz z pracami towarzysz±cymi
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.