Ogłoszenie z dnia 2022-05-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00092824/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-21
- 2023/BZP 00029348/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie gminy Jarocin w roku 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAROCIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854702
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10
1.5.2.) Miejscowość: Jarocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 749 95 00
1.5.8.) Numer faksu: 62 747 22 25
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@jarocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jarocin.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie gminy Jarocin w roku 20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8924e43b-a8f6-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00143564
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009013/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie gminy Jarocin w roku 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092824/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR-RGK.271.1.18.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 686729,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1. – Miasto JarocinBieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie miasta Jarocin w roku 2022, dotycząca:
1) Koszenia mechanicznego i ręcznego terenów zieleni przeznaczonych do wykaszania na obszarze miasta Jarocin, ich utrzymaniu w czystości oraz przycięciu żywopłotów, skupin krzewów – wykazy terenów znajdują się w załącznikach nr 1 i 4 do umowy;
2) Koszenia mechanicznego i ręcznego kosą spalinową terenów zieleni, poboczy i rowów dróg gminnych nie ujętych w załączniku nr 1 do umowy, których szacunkowa ilość wynosi maksymalnie 150 000 m2;
3) Jednorazowego koszenia mechanicznego działek gminnych ujętych w załączniku nr 2 do umowy;
4) Utrzymania i pielęgnacji terenów wskazanych w załącznikach nr 3 i 4 do umowy:
a) określonych w załączniku nr 3 do umowy stanowiących rabaty bylinowe oraz łąki kwietne na terenie miasta Jarocin,
b) Parku im. mjr. Zbigniewa hr. Ostroróg-Gorzeńskiego,
c) Skweru Pamięci przy ul. Wrocławskiej w Jarocinie,
d) Terenu zieleni izolacyjnej wzdłuż ul. Zdzisława Skarżyńskiego;
5) Wykonania prac interwencyjnych dotyczących bieżącego utrzymania terenów, wskazanych w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru prac dotyczących bieżącego utrzymania i pielęgnacji terenów zieleni na obszarze Gminy Jarocin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
4.5.5.) Wartość części: 415923,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2. – obszar wiejski gminy JarocinBieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni na obszarze wiejskim na terenie gminy Jarocin w roku 2022, dotycząca:
1) Koszenia mechanicznego i ręcznego terenów zieleni przeznaczonych do wykaszania na obszarze wiejskim gminy Jarocin, ich utrzymaniu w czystości oraz przycięciu żywopłotów, skupin krzewów – wykazy terenów znajdują się w załącznikach nr 1 i 4 do umowy;
2) Koszenia mechanicznego i ręcznego kosą spalinową terenów zieleni, poboczy i rowów dróg gminnych nie ujętych w załączniku nr 1 do umowy, których szacunkowa ilość wynosi maksymalnie 450 000 m2;
3) Jednorazowego koszenia mechanicznego działek gminnych ujętych w załączniku nr 2 do umowy;
4) Utrzymania i pielęgnacji terenów wskazanych w załącznikach nr 3 i 4 do umowy:
a) określonych w załączniku nr 3 do umowy stanowiących rabaty bylinowe oraz łąki kwietne na obszarze wiejskim gminy Jarocin,
b) Skwer im. Barwickiego i skwer przy ul. Stawnej w Witaszycach,
c) Tereny zieleni przy Centrum Aktywności Lokalnej w Łuszczanowie;
5) Wykonania prac interwencyjnych dotyczących bieżącego utrzymania terenów, wskazanych w załączniku nr 5 do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
4.5.5.) Wartość części: 270806,83 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 447866,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 447866,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 447866,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MICHAŁ SOŁTYS PLENER ZAKŁĄD CHIRURGII DRZEW, BUDOWY I KONSERWACJI TERENÓW ZIELONI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211150024
7.3.3) Ulica: Polna
7.3.4) Miejscowość: Golina
7.3.5) Kod pocztowy: 63-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 447866,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 ust. 1 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnego wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu w terminie składania ofert, tj. do dnia 29.03.2022 r. do godz. 10:00 nie została złożona żadna oferta. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- Dostawy odczynników do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora.
- Modernizacja kompleksów sportowych "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" EDYCJA 2023 i 2024
- Oznakowanie
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Jarocinie
- Budowa oświetlenia ulicznego drogi Witaszyczki - Zakrzew od drogi krajowej nr 11 do przejazdu PKP
- "Remont drogi gminnej nr dz. 80/4, 65/2, 333 w Majdanie Golczańskim"
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie obsadzeń roślinami w pasach drogowych miasta Poznania
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości terenów zielonych na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Zagospodarowanie terenu zieleni pomiędzy ulicą Wiatraczną a Krzywoustego
- Opracowanie projektu oraz wykonanie rewitalizacji przestrzeni publicznej Szpitala wraz z zagospodarowaniem terenu zieleni i małej architektury oraz utworzenie systemu wystawienniczego obejmującego
- Pielęgnację, konserwację i bieżące utrzymanie zieleni oraz czystości i porządku w parkach gminnych
więcej: Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.