eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaRozbudowa wraz z przebudową budynku Przedszkola nr 30 przy ul. Karpackiej 115 w Bielsku-Białej.



Ogłoszenie z dnia 2022-05-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa wraz z przebudową budynku Przedszkola nr 30 przy ul. Karpackiej 115 w Bielsku-Białej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181741

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 334971851

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.bielsko-biala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://um-bielsko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa wraz z przebudową budynku Przedszkola nr 30 przy ul. Karpackiej 115 w Bielsku-Białej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1194558a-617e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00143577

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000766/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rozbudowa budynku Przedszkola nr 30 przy ul. Karpackiej 115 w Bielsku-Białej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323393/08

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.116.2021.AMD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6550861,90 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa wraz z przebudową budynku Przedszkola nr 30 zlokalizowanego przy ul. Karpackiej 115 w Bielsku-Białej, która obejmuje w szczególności:
- roboty zabezpieczające, przygotowawcze i związane z organizacją placu budowy;
- roboty rozbiórkowe i ziemne;
- prace związane z usunięciem drzew na terenie inwestycji oraz wykonaniem nasadzeń zastępczych;
- roboty konstrukcyjne, wykończeniowe i montażowe związane z istniejącym; obiektem i rozbudową,
- roboty instalacyjne (sanitarne, elektryczne, teletechniczne, gazowe);
- wykonanie przebudowy i budowy elementów uzbrojenia terenu;
- budowę placu zabaw, parkingu i ciągów pieszych i jezdnych wraz z zagospodarowaniem terenu nieruchomości;
- i inne pozostałe prace wynikające z dokumentacji technicznej;
oraz
- wywóz gruzu, złomu, odpadów, a także systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania robót oraz uporządkowanie terenu budowy najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy;
- przeszkolenie pracowników Przedszkola nr 30, zwanym dalej Przedszkolem, z zakresu obsługi i eksploatacji wbudowanych systemów i urządzeń;
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
- przygotowanie i skompletowanie wszystkich dokumentów do rozpoczęcia zamówienia, jego realizacji, odbiorów oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu.

Inwestycja realizowana będzie na nieruchomościach nr 1174/4, 1173, 1170/3, 1172, 1170/1 oraz 2762/3, 2675/6 i 1169/6 obręb Kamienica.

Charakterystyka inwestycji:
Zamówienie obejmuje rozbudowę wraz z przebudową istniejącego budynku Przedszkola. Po rozbudowie obiekt będzie obsługiwał sześć oddziałów przedszkolnych. Budynek zostanie wyposażony w instalacje: wodno-kanalizacyjną, deszczową, centralnego ogrzewania, gazową, hydrantową, wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji, elektryczną wysokoprądową zasilania urządzeń, gniazd oraz oświetlenia i elektryczną niskoprądową (m.in. SSWiN, instalacja kontroli czasu obecności dzieci w przedszkolu itd.).

Dane techniczne:
- powierzchnia zabudowy po przebudowie i rozbudowie wynosi - 706,77 m2,
- powierzchnia użytkowa po przebudowie i rozbudowie wynosi – 1000,44 m2,
- powierzchnia projektowanej rozbudowy - 574,95 m2,
- projektowany budynek posiada 3 kondygnacje w tym piwnica.

Inwestycja obejmuje również:
- przebudowę istniejącego placu zabaw oraz tarasu zewnętrznego,
- usunięcie zieleni,
- budowę placu zabaw,
- likwidację i budowę przyłącza wody,
- budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej z odprowadzeniem wód do potoku,
- przebudowę zjazdu i wjazdu na nieruchomość,
- zagospodarowanie terenu w postaci: zieleni niskiej i ozdobnej, nowych nasadzeń drzew, miejsc postojowych dla samochodów osobowych, nowych ogrodzeń, miejsca gromadzenia odpadów stałych.

2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w SWZ i niżej wymienionych załącznikach:
a) Wzorze umowy – zał. nr 4 do SWZ
b) Przedmiarach robót (Architektura i konstrukcja, Instalacje elektryczne, Instalacje sanitarne, Kanalizacja deszczowa, Projekt Placu zabaw, Przyłącza wodociągowe i kanalizacji sanitarnej, Roboty drogowe ) – zał. nr 5 do SWZ
c) Dokumentacji projektowej wykonanej przez pracownię projektową ARCHEX S.C. (Projekt budowlany) i Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż – zał. nr 6 do SWZ.

UWAGA.
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót w zakresie opisanym w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i specyfikacjach. Zakres robót należy rozpatrywać w odniesieniu do zakresu prac wskazanego w przedmiarach robót (wycenie nie podlega wyposażenie meblowe, sprzęt RTV i AGD uwzględniony w dokumentacji projektowej oraz wyposażenie bloku kuchennego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45233262-3 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6960961,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7781598,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6960961,94 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH "BESKID" NR VI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5470045994

7.3.3) Ulica: UL. ŻYWIECKA 13

7.3.4) Miejscowość: BIELSKO-BIAŁA

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. Instalacje elektryczne, teletechniczne i fotowoltaiczne - KARO ELEKTRO PLUS SP. Z O.O., UL. LEGIONÓW 93, 43-300 BIELSKO-BIAŁA;
2. Instalacje sanitarne - EL-GAZ SP. Z O.O., UL. W.STWOSZA 11b, 43-300 BIELSKO-BIAŁA.
Procent części zamówienia, jaka zostanie powierzona Podwykonawcom: 29,69%.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6960961,94 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Maksymalna Wartość Zobowiązania Zamawiającego z tytułu realizacji umowy nr IN.272.32.2022 wynosi 105% kwoty brutto wskazanej w par. 12 ust.2 umowy czyli 7.309.010,04 zł brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.