eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź"ZSTI.KPLUS.1.2024 Wykonanie usługi szkoleniowej - dla uczestników Projektu "Kwalifikacje+" (uczniów oraz nauczycieli). Zamówienie podzielono na 18 części"



Ogłoszenie z dnia 2025-03-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"ZSTI.KPLUS.1.2024 Wykonanie usługi szkoleniowej – dla uczestników Projektu „Kwalifikacje+” (uczniów oraz nauczycieli). Zamówienie podzielono na 18 części"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych im. Jana Nowaka-Jeziorańskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473059550

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Politechniki 37

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 93-502

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@zsti.elodz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zst-i.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4fafede6-3851-4cd0-bb4e-b0b79c460784

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"ZSTI.KPLUS.1.2024 Wykonanie usługi szkoleniowej – dla uczestników Projektu „Kwalifikacje+” (uczniów oraz nauczycieli). Zamówienie podzielono na 18 części"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fafede6-3851-4cd0-bb4e-b0b79c460784

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00143599

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00671839/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonanie edukacyjnej usługi szkoleniowej dla Uczestników projektu „Kwalifikacje+”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Kwalifikacje+

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00671863

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSTI.KPLUS.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1) PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH DLA NAUCZYCIELI PN. „KURS NA UPRAWNIENIA ELEKTRYCZNE DLA NAUCZYCIELI”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie edukacyjnej usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia obejmującego zakres merytoryczny: „Kurs na uprawnienia elektryczne dla nauczycieli”.
W ramach kursu prowadzący jest zobowiązany do realizacji programu obejmującego m.in.:
a) Podstawy elektrotechniki,
b) Akty prawne dotyczące eksploatacji sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych,
c) Urządzenia napędowe,
d) Urządzenia oświetleniowe,
e) Porażenie prądem elektrycznym, ratowanie porażonych prądem elektrycznym i udzielanie pierwszej pomocy.
W ramach świadczonej usługi, Zleceniobiorca zobowiązany jest m.in. do:
a) Przygotowania programu zajęć.
b) Zorganizowania państwowego egzaminu uprawniającego do zajmowania się eksploatacją, urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji dla wszystkich uczestników kursu –
z poniesieniem z tego tytułu wszystkich kosztów organizacyjnych,
c) Przekazania Zleceniodawcy Świadectwa kwalifikacyjnego „E” uprawniającego do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji – wydanego imiennie dla każdego Uczestnika szkolenia, który uzyskał uprawnienia
w wyniku przeprowadzonego egzaminu o którym mowa w lit. c).
Pozostałe informacje dotyczące usługi/realizowanego kursu:
a) Kurs realizowany na terenie Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych
w Łodzi w ramach 1 grupy szkoleniowej, łącznie dla 8 nauczycieli.
b) Czas realizacji kursu wynosi 20 godzin (1 godz. szkoleniowa = 45 min.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 6440,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2) PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH DLA NAUCZYCIELI PN. „PROGRAMOWANIE STEROWNIKÓW PLC”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie edukacyjnej usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia obejmującego zakres merytoryczny: „Programowanie sterowników PLC”.
W ramach kursu prowadzący jest zobowiązany do realizacji programu obejmującego m.in.:
a) Budowa sterowników PLC;
b) Języki i podstawy programowania sterowników PLC;
c) Ćwiczenia z programowania sterowników PLC.
W ramach świadczonej usługi, Zleceniobiorca zobowiązany jest m.in. do:
a) Przygotowania szczegółowego program zajęć, testu.
b) Przeprowadzenia testu.
c) Przygotowania imiennego zaświadczenia/certyfikatu ukończenia kursu.
Pozostałe informacje dotyczące usługi/realizowanego kursu:
a) Kurs realizowany na terenie Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Łodzi w ramach 1 grupy szkoleniowej, łącznie dla 2 nauczycieli.
b) Czas realizacji kursu wynosi 30 godzin (1 godz. szkoleniowa = 45 min.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 3500,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3) PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH DLA NAUCZYCIELA PN. „SZKOLENIE Z OBSŁUGI PROGRAMU ‘AUTODESK INVESTOR NASTRAN’”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie edukacyjnej usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia obejmującego zakres merytoryczny: „Szkolenie z obsługi programu ‘Autodesk Investor Nastran’”.
W ramach kursu prowadzący jest zobowiązany do realizacji programu obejmującego m.in.:
a) ‘Autodesk Investor Nastran’- wstęp do analizy wytrzymałości metodą mes;
b) Analiza liniowa statyczna dla pojedynczej części,
c) Analiza termiczna, zmęczeniowa, wyboczenia, modalna, liniowa statyczna dla złożenia.
W ramach świadczonej usługi, Zleceniobiorca zobowiązany jest m.in. do:
a) Przygotowania szczegółowego programu zajęć, testu.
b) Przeprowadzenia testu.
c) Przygotowania imiennego zaświadczenia/certyfikatu ukończenia kursu.
d) W przypadku określenia przez Zleceniobiorcę w treści złożonej oferty, że szkolenie odbywać się będzie w formie on-line Zleceniobiorca zobowiązany jest udostępnić każdorazowo w terminie odbywania się szkoleń dostęp do platformy niezbędnej do realizacji zajęć. W przypadku określenia przez Zleceniobiorcę w treści złożonej oferty,
że zajęcia odbywać się będą w formie stacjonarnej, Zleceniobiorca zobowiązany jest zapewnić sale szkoleniowe wyposażone w stanowisko komputerowe, odpowiednie oprogramowanie i narzędzia (dla uczestnika) oraz inne warunki niezbędne do przeprowadzenia usługi.
Pozostałe informacje dotyczące usługi/realizowanego kursu:
a) Kurs dla 1 nauczyciela realizowany jest stacjonarnie w granicach administracyjnych
m. Łódź – w miejscu znajdującym się w dyspozycji Zleceniobiorcy lub online.
b) Czas realizacji kursu wynosi 16 godzin (1 godz. szkoleniowa = 45 min.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 1400,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 4) PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH DLA NAUCZYCIELA PN. „SZKOLENIE Z OBSŁUGI PROGRAMU ‘AUTODESK FUSION 360’”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie edukacyjnej usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia obejmującego zakres merytoryczny: „Szkolenie z obsługi programu ‘Autodesk Fusion 360’”.
W ramach kursu prowadzący jest zobowiązany do realizacji programu obejmującego m.in.:
a) Wstęp do pracy w programie ‘Autodesk Fusion 360’;
b) Frezowanie 2D i 3D;
c) Obróbka zgrubna 3D;
d) Obróbka wykończeniowa 3D;
e) Wprowadzenie do toczenia;
f) Raportowanie.
W ramach świadczonej usługi, Zleceniobiorca zobowiązany jest m.in. do:
a) Przygotowania szczegółowego program zajęć, testu.
b) Przeprowadzenia testu.
c) Przygotowania imiennego zaświadczenia/certyfikatu ukończenia kursu.
d) W przypadku określenia przez Zleceniobiorcę w treści złożonej oferty, że szkolenie odbywać się będzie w formie on-line Zleceniobiorca zobowiązany jest udostępnić każdorazowo w terminie odbywania się szkoleń dostęp do platformy niezbędnej do realizacji zajęć. W przypadku określenia przez Zleceniobiorcę w treści złożonej oferty,
że zajęcia odbywać się będą w formie stacjonarnej, Zleceniobiorca zobowiązany jest zapewnić sale szkoleniowe wyposażone w stanowisko komputerowe, odpowiednie oprogramowanie i narzędzia (dla uczestnika) oraz inne warunki niezbędne do przeprowadzenia usługi.
Pozostałe informacje dotyczące usługi/realizowanego kursu:
a) Kurs dla 1 nauczyciela realizowany jest stacjonarnie w granicach administracyjnych
m. Łódź – w miejscu znajdującym się w dyspozycji Zleceniobiorcy lub online.
b) Czas realizacji kursu wynosi 16 godzin (1 godz. szkoleniowa = 45 min.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 1400,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 5) PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH DLA NAUCZYCIELA PN. „SZKOLENIE Z OBSŁUGI PROGRAMU ‘FUSION CAM’”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie edukacyjnej usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia obejmującego zakres merytoryczny: „Szkolenie z obsługi programu ‘Fusion CAM’”.
W ramach kursu prowadzący jest zobowiązany do realizacji programu obejmującego m.in.:
a) Wstęp do pracy w programie ‘Fusion CAM’;
b) Środowisko szkicowania 2D;
c) Podstawy modelowania 3D;
d) Złożenia komponentów;
e) Dokumentacja 2D;
f) Prezentacja i montaż.
W ramach świadczonej usługi, Zleceniobiorca zobowiązany jest m.in. do:
a) Przygotowania szczegółowego program zajęć, testu.
b) Przeprowadzenia testu.
c) Przygotowania imiennego zaświadczenia/certyfikatu ukończenia kursu.
d) W przypadku określenia przez Zleceniobiorcę w treści złożonej oferty, że szkolenie odbywać się będzie w formie on-line Zleceniobiorca zobowiązany jest udostępnić każdorazowo w terminie odbywania się szkoleń dostęp do platformy niezbędnej do realizacji zajęć. W przypadku określenia przez Zleceniobiorcę w treści złożonej oferty,
że zajęcia odbywać się będą w formie stacjonarnej, Zleceniobiorca zobowiązany jest zapewnić sale szkoleniowe wyposażone w stanowisko komputerowe, odpowiednie oprogramowanie i narzędzia (dla uczestnika) oraz inne warunki niezbędne do przeprowadzenia usługi.
Pozostałe informacje dotyczące usługi/realizowanego kursu:
a) Kurs dla 1 nauczyciela realizowany jest stacjonarnie w granicach administracyjnych
m. Łódź – w miejscu znajdującym się w dyspozycji Zleceniobiorcy lub online.
b) Czas realizacji kursu wynosi 16 godzin (1 godz. szkoleniowa = 45 min.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 1400,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 6) PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH DLA NAUCZYCIELA PN. „SZKOLENIE Z OBSŁUGI PROGRAMU GRAFICZNEGO ‘BLENDER’”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie edukacyjnej usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia obejmującego zakres merytoryczny: „Szkolenie z obsługi programu ‘BLENDER’”.
W ramach kursu prowadzący jest zobowiązany do realizacji programu obejmującego m.in.:
a) Podstawy pracy z programem ‘BLENDER’ 3.x;
b) Budowa interface’u programu;
c) Tworzenie i teksturowanie obiektów 3D;
d) Tworzenie fotorealistycznych materiałów, oświetlania wirtualnej sceny przy pomocy panoram HDR;
e) Animacja wirtualnej kamery;
f) Renderowanie przygotowanej podczas zajęć sceny.
W ramach świadczonej usługi, Zleceniobiorca zobowiązany jest m.in. do:
a) Przygotowania szczegółowego program zajęć, testu.
b) Przeprowadzenia testu.
c) Przygotowania imiennego zaświadczenia/certyfikatu ukończenia kursu.
d) W przypadku określenia przez Zleceniobiorcę w treści złożonej oferty, że szkolenie odbywać się będzie w formie on-line Zleceniobiorca zobowiązany jest udostępnić każdorazowo w terminie odbywania się szkoleń dostęp do platformy niezbędnej do realizacji zajęć. W przypadku określenia przez Zleceniobiorcę w treści złożonej oferty,
że zajęcia odbywać się będą w formie stacjonarnej, Zleceniobiorca zobowiązany jest zapewnić sale szkoleniowe wyposażone w stanowisko komputerowe, odpowiednie oprogramowanie i narzędzia (dla uczestnika) oraz inne warunki niezbędne do przeprowadzenia usługi.
Pozostałe informacje dotyczące usługi/realizowanego kursu:
a) Kurs dla 1 nauczyciela realizowany jest stacjonarnie w granicach administracyjnych
m. Łódź – w miejscu znajdującym się w dyspozycji Zleceniobiorcy lub online.
b) Czas realizacji kursu wynosi 24 godzin (1 godz. szkoleniowa = 45 min.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 2600,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 7) PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH DLA NAUCZYCIELA PN. „SZKOLENIE Z OBSŁUGI PROGRAMU GRAFICZNEGO ‘ADOBE ILLUSTRATOR’”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie edukacyjnej usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia obejmującego zakres merytoryczny: „Szkolenie z obsługi programu ‘ADOBE ILLUSTRATOR’”.
W ramach kursu prowadzący jest zobowiązany do realizacji programu obejmującego m.in.:
a) Podstawy pracy z programem ‘ADOBE ILLUSTRATOR’;
b) Wykonywanie ćwiczeń w grafice wektorowej;
c) Wykonywanie projektów, które można wykorzystać w wielu różnych mediach.
W ramach świadczonej usługi, Zleceniobiorca zobowiązany jest m.in. do:
a) Przygotowania szczegółowego program zajęć, testu.
b) Przeprowadzenia testu.
c) Przygotowania imiennego zaświadczenia/certyfikatu ukończenia kursu.
d) W przypadku określenia przez Zleceniobiorcę w treści złożonej oferty, że szkolenie odbywać się będzie w formie on-line Zleceniobiorca zobowiązany jest udostępnić każdorazowo w terminie odbywania się szkoleń dostęp do platformy niezbędnej do realizacji zajęć. W przypadku określenia przez Zleceniobiorcę w treści złożonej oferty,
że zajęcia odbywać się będą w formie stacjonarnej, Zleceniobiorca zobowiązany jest zapewnić sale szkoleniowe wyposażone w stanowisko komputerowe, odpowiednie oprogramowanie i narzędzia (dla uczestnika) oraz inne warunki niezbędne do przeprowadzenia usługi.
Pozostałe informacje dotyczące usługi/realizowanego kursu:
a) Kurs dla 1 nauczyciela realizowany jest stacjonarnie w granicach administracyjnych
m. Łódź – w miejscu znajdującym się w dyspozycji Zleceniobiorcy lub online.
b) Czas realizacji kursu wynosi 24 godzin (1 godz. szkoleniowa = 45 min.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 1900,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 8) PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH DLA NAUCZYCIELA PN. „SZKOLENIE Z OBSŁUGI PROGRAMU GRAFICZNEGO ‘CANVA”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie edukacyjnej usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia obejmującego zakres merytoryczny: „Szkolenie
z obsługi programu ‘CANVA’”.
W ramach kursu prowadzący jest zobowiązany do realizacji programu obejmującego m.in.:
a) Podstawy pracy z programem ‘CANVA’.
b) Tworzenie grafik do mediów społecznościowych;
c) Tworzenie plakatów, infografik, prezentacji, video.
W ramach świadczonej usługi, Zleceniobiorca zobowiązany jest m.in. do:
a) Przygotowania szczegółowego program zajęć, testu.
b) Przeprowadzenia testu.
c) Przygotowania imiennego zaświadczenia/certyfikatu ukończenia kursu.
d) W przypadku określenia przez Zleceniobiorcę w treści złożonej oferty, że szkolenie odbywać się będzie w formie on-line Zleceniobiorca zobowiązany jest udostępnić każdorazowo w terminie odbywania się szkoleń dostęp do platformy niezbędnej do realizacji zajęć. W przypadku określenia przez Zleceniobiorcę w treści złożonej oferty,
że zajęcia odbywać się będą w formie stacjonarnej, Zleceniobiorca zobowiązany jest zapewnić sale szkoleniowe wyposażone w stanowisko komputerowe, odpowiednie oprogramowanie i narzędzia (dla uczestnika) oraz inne warunki niezbędne do przeprowadzenia usługi.
Pozostałe informacje dotyczące usługi/realizowanego kursu:
a) Kurs dla 1 nauczyciela realizowany jest stacjonarnie w granicach administracyjnych
m. Łódź – w miejscu znajdującym się w dyspozycji Zleceniobiorcy lub online.
b) Czas realizacji kursu wynosi 16 godzin (1 godz. szkoleniowa = 45 min.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 1500,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 9) PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA DOSKONALUJĄCEGO DLA RADY PEDAGOGICZNEJ W JEDNOSTCE ZLECENIODAWCĘ PN. „EDUKACJA WŁĄCZAJĄCA”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie edukacyjnej usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia dla Rady Pedagogicznej obejmującego zakres merytoryczny: „Edukacja Włączająca”.
W ramach kursu prowadzący jest zobowiązany do realizacji programu obejmującego m.in.:
a) Istota edukacji włączającej;
b) Kontekst prawny;
c) Praca nauczyciela w klasie zróżnicowanej;
d) Współpraca z rodzicami;
e) Materiały Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej poświęconej tematyce edukacji włączającej – jak je wykorzystać w pracy nauczyciela.
W ramach świadczonej usługi, Zleceniobiorca zobowiązany jest m.in. do:
a) Przygotowania szczegółowego program zajęć, testu.
b) Przekazania materiałów szkoleniowych.
c) Przeprowadzenia testu.
d) Przygotowania imiennego zaświadczenia/certyfikatu ukończenia kursu zgodnego z wymogami rozporządzeń ministerialnych w zakresie doskonalenia nauczycieli.
Pozostałe informacje dotyczące usługi/realizowanego kursu:
a) Szkolenie realizowane na terenie Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Łodzi
w ramach 3 grup, łącznie dla 30 przedstawicieli Rady Pedagogicznej szkoły.
b) Czas realizacji szkolenia dla jednej grupy wynosi 6 godzin szkoleniowych (1 godz. szkoleniowa = 45 min.). Łącznie 18 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 10) PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA DOSKONALUJĄCEGO DLA RADY PEDAGOGICZNEJ W JEDNOSTCE ZLECENIODAWCĘ PN. „EDUKACJA ANTYDYSKRYMINACYJNA”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie edukacyjnej usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia dla Rady Pedagogicznej obejmującego zakres merytoryczny: „Edukacja antydyskryminacyjna”.
W ramach kursu prowadzący jest zobowiązany do realizacji programu obejmującego m.in.:
a) Wprowadzenie do tematu dyskryminacji;
b) Rodzaje dyskryminacji;
c) Mechanizmy dyskryminacji i wykluczenia;
d) Metody przeciwdziałania dyskryminacji w szkole;
e) Równość szans i dostęp do edukacji dla wszystkich uczniów;
f) Analiza przypadków dyskryminacji na terenie szkoły;
g) Idea szkoły wolnej od dyskryminacji;
h) Materiały Zintegrowanej Platformy Edukacyjnej poświęcone tematyce edukacji antydyskryminacyjnej – jak je wykorzystać w pracy nauczyciela (m.in Antydyskryminacja. Pakiet edukacyjny, czy publikacja Edukacja antydyskryminacyjna i jej standardy jakościowej - projekt "Do-równaj jakości - rozwój standardów edukacji antydyskryminacyjnej").
W ramach świadczonej usługi, Zleceniobiorca zobowiązany jest m.in. do:
a) Przygotowania szczegółowego program zajęć, testu.
b) Przekazania materiałów szkoleniowych.
c) Przeprowadzenia testu.
d) Przygotowania imiennego zaświadczenia/certyfikatu ukończenia kursu zgodnego z wymogami rozporządzeń ministerialnych w zakresie doskonalenia nauczycieli.
Pozostałe informacje dotyczące usługi/realizowanego kursu:
a) Szkolenie realizowane na terenie Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Łodzi
w ramach 3 grup, łącznie dla 30 przedstawicieli Rady Pedagogicznej szkoły.
b) Czas realizacji szkolenia dla jednej grupy wynosi 6 godzin szkoleniowych (1 godz. szkoleniowa = 45 min.). Łącznie 18 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 11) PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH DLA NAUCZYCIELI PN. „OBSŁUGA OPROGRAMOWANIA ‘SINUTRAIN’”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie edukacyjnej usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia obejmującego zakres merytoryczny: „Obsługa oprogramowania ‘SINUTRAIN’’”.
W ramach kursu prowadzący jest zobowiązany do realizacji programu obejmującego m.in.:
a) Oprogramowanie ‘SINUTRAIN’ – podstawa obsługi aplikacji;
b) Omówienie środowiska pracy;
c) Wprowadzenie do programowania obrabiarek CNC ze sterownikami Sinumerik;
d) Tworzenie programów toczenia w ShopTurn i frezowania w ShopMill.
W ramach świadczonej usługi, Zleceniobiorca zobowiązany jest m.in. do:
a) Przygotowania szczegółowego program zajęć, testu.
b) Przeprowadzenia testu.
c) Przygotowania imiennego zaświadczenia/certyfikatu ukończenia kursu.
d) Zleceniobiorca zobowiązany jest zapewnić sale szkoleniowe wyposażone (dla każdego Uczestnika) w stanowisko komputerowe, odpowiednie oprogramowanie i narzędzia oraz inne warunki niezbędne do przeprowadzenia usługi.
Pozostałe informacje dotyczące usługi/realizowanego kursu:
a) Kurs dla 1 grupy szkoleniowej (tj. łącznie dla 2 nauczycieli) realizowany jest stacjonarnie w granicach administracyjnych m. Łódź – w miejscu znajdującym się w dyspozycji Zleceniobiorcy.
b) Czas realizacji kursu wynosi 20 godzin (1 godz. szkoleniowa = 45 min.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 12) PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH DLA NAUCZYCIELA PN. „SZKOLENIE Z OBSŁUGI PROGRAMU ‘JAVA’”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie edukacyjnej usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia obejmującego zakres merytoryczny: „Szkolenie
z obsługi programu ‘JAVA’”.
W ramach kursu prowadzący jest zobowiązany do realizacji programu obejmującego m.in.:
a) Praca z programem ‘JAVA’ pod kątem aplikacji mobilnych
b) Enumeracje;
c) Tworzenie adnotacji;
d) Typy generyczne;
e) Programowanie funkcyjne;
f) Moduły;
g) Specjalne referencje.
W ramach świadczonej usługi, Zleceniobiorca zobowiązany jest m.in. do:
a) Przygotowania szczegółowego program zajęć, testu.
b) Przeprowadzenia testu.
c) Przygotowania imiennego zaświadczenia/certyfikatu ukończenia kursu.
d) W przypadku określenia przez Zleceniobiorcę w treści złożonej oferty, że szkolenie odbywać się będzie w formie on-line Zleceniobiorca zobowiązany jest udostępnić każdorazowo w terminie odbywania się szkoleń dostęp do platformy niezbędnej do realizacji zajęć. W przypadku określenia przez Zleceniobiorcę w treści złożonej oferty,
że zajęcia odbywać się będą w formie stacjonarnej, Zleceniobiorca zobowiązany jest zapewnić sale szkoleniowe wyposażone w stanowisko komputerowe, odpowiednie oprogramowanie i narzędzia (dla uczestnika) oraz inne warunki niezbędne do przeprowadzenia usługi.
Pozostałe informacje dotyczące usługi/realizowanego kursu:
a) Kurs dla 1 nauczyciela realizowany jest stacjonarnie w granicach administracyjnych
m. Łódź – w miejscu znajdującym się w dyspozycji Zleceniobiorcy lub online.
b) Czas realizacji kursu wynosi 20 godzin (1 godz. szkoleniowa = 45 min.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 4500,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 13) PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH DLA NAUCZYCIELA PN. „SZKOLENIE Z ZAKRESU ZAWODOWEGO JĘZYKA ANGIELSKIEGO DLA INFORMATYKÓW I PROGRAMISTÓW”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie edukacyjnej usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia obejmującego zakres merytoryczny: „Szkolenie z zakresu zawodowego języka angielskiego dla informatyków i programistów”.
W ramach świadczonej usługi, Zleceniobiorca zobowiązany jest m.in. do:
a) Przygotowania szczegółowego program zajęć, testu. Program kursu należy zindywidualizować i dostosować pod kątem rozwoju umiejętności językowych dla nauczyciela kształcącego technika informatyka i programistę. Zakres szkolenia należy dostosowany do poziomu umiejętności i potrzeb nauczyciela
b) Przeprowadzenia testu.
c) Przygotowania imiennego zaświadczenia/certyfikatu ukończenia kursu.
d) W przypadku określenia przez Zleceniobiorcę w treści złożonej oferty, że szkolenie odbywać się będzie w formie on-line Zleceniobiorca zobowiązany jest udostępnić każdorazowo w terminie odbywania się szkoleń dostęp do platformy niezbędnej do realizacji zajęć. W przypadku określenia przez Zleceniobiorcę w treści złożonej oferty, że zajęcia odbywać się będą w formie stacjonarnej, Zleceniobiorca zobowiązany jest zapewnić sale szkoleniowe wyposażone w stanowisko komputerowe, odpowiednie oprogramowanie i narzędzia (dla uczestnika) oraz inne warunki niezbędne do przeprowadzenia usługi.
Pozostałe informacje dotyczące usługi/realizowanego kursu:
a) Kurs dla 1 nauczyciela realizowany jest stacjonarnie w granicach administracyjnych
m. Łódź – w miejscu znajdującym się w dyspozycji Zleceniobiorcy lub online.
b) Czas realizacji kursu wynosi 30 godzin (1 godz. szkoleniowa = 45 min.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 4500,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 14) PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH DLA UCZNIÓW PN. „KURS NA UPRAWNIENIA ELEKTRYCZNE DLA UCZNIÓW”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie edukacyjnej usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia obejmującego zakres merytoryczny: „Kurs na uprawnienia elektryczne dla uczniów”.
Celem realizowanych kursów jest przygotowanie uczniów do egzaminu na uprawnienia zawodowe dla osób zajmujących się eksploatacją urządzeń elektrycznych, instalacji i sieci do 1 kV. Uczestnicy kursu potwierdzą swoje umiejętności egzaminem i uzyskaniem uprawnień państwowych w postaci świadectwa kwalifikacyjnego „E” uprawniającego do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji do 1kV. Kurs powinien zakończyć się udziałem uczniów w egzaminie kwalifikacyjnym.
W ramach kursu prowadzący jest zobowiązany do realizacji programu obejmującego m.in.:
a) Podstawy elektrotechniki,
b) Akty prawne dotyczące eksploatacji sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych,
c) Urządzenia napędowe,
d) Urządzenia oświetleniowe,
e) Porażenie prądem elektrycznym, ratowanie porażonych prądem elektrycznym i udzielanie pierwszej pomocy.
W ramach świadczonej usługi, Zleceniobiorca zobowiązany jest m.in. do:
a) Przygotowania programu zajęć.
b) Zorganizowania państwowego egzaminu uprawniającego do zajmowania się eksploatacją, urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji do 1 kV dla wszystkich uczestników kursu – z poniesieniem z tego tytułu wszystkich kosztów organizacyjnych,
c) Przekazania Zleceniodawcy Świadectwa kwalifikacyjnego „E” uprawniającego do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji do 1 kV – wydanego imiennie dla każdego Uczestnika szkolenia, który uzyskał uprawnienia w wyniku przeprowadzonego egzaminu o którym mowa w lit. b).
Pozostałe informacje dotyczące usługi/realizowanego kursu:
a) Kurs realizowany na terenie Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Łodzi w ramach w ramach 8 grup szkoleniowych, łącznie dla 125 uczniów.
b) Czas realizacji kursu dla pojedynczej grupy wynosi 20 godzin (1 godz. szkoleniowa = 45 min.). Łącznie 160 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

4.5.5.) Wartość części: 77750,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 15) PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH DLA UCZNIÓW PN. „KURS PROGRAMOWANIE I OBSŁUGA OBRABIAREK STEROWANYCH NUMERYCZNIE”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie edukacyjnej usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia obejmującego zakres merytoryczny: „Kurs programowanie i obsługa obrabiarek sterowanych numerycznie”.
W ramach kursu prowadzący jest zobowiązany do realizacji programu obejmującego m.in.:
a) dobór narzędzi i parametrów skrawania dla operacji technologicznych realizowanych na tokarkach i frezarkach sterowanych numerycznie (CNC),
b) tworzenie programów obróbkowych dla tokarek i frezarek sterowanych numerycznie (CNC) z wykorzystaniem oprogramowania do programowania i symulacji pracy obrabiarek,
c) ćwiczenia z rysunku w technologii CAD,
d) technologia obróbki skrawaniem,
e) budowa obrabiarek i narzędzi do toczenia i frezowania,
f) kwestie ekologiczne w projektowaniu o użytkowania urządzeń CNC - metody MQL podczas obróbki skrawaniem i ich wpływ na środowisko.
W ramach świadczonej usługi, Zleceniobiorca zobowiązany jest m.in. do:
a) Przygotowania szczegółowego programu zajęć, testu wiedzy.
b) Przekazania uczniom zestawu ćwiczeń i rysunków.
c) Przygotowania imiennych certyfikatów ukończenia szkolenia.
Pozostałe informacje dotyczące usługi/realizowanego kursu:
a) Kurs realizowany na terenie Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Łodzi w ramach 2 grup szkoleniowych, po 10 osób w grupie, łącznie kurs realizowany dla 20 uczniów.
b) Czas realizacji kursu dla pojedynczej grupy wynosi 80 godzin (1 godz. szkoleniowa = 45 min.). Łącznie 160 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 16) PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH DLA UCZNIÓW PN. „PROGRAMOWANIE W JĘZYKU PYTHON”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie edukacyjnej usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia obejmującego zakres merytoryczny: „Programowanie w języku Python”.
W ramach kursu prowadzący jest zobowiązany do realizacji programu obejmującego m.in.:
a) Narzędzia programisty;
b) Podstawy programowania;
c) Python i jego możliwości;
d) Praktyczne zastosowania języka Python.
W ramach świadczonej usługi, Zleceniobiorca zobowiązany jest m.in. do:
a) Przygotowania programu zajęć.
b) Przygotowania imiennych certyfikatów ukończenia szkolenia.
Pozostałe informacje dotyczące usługi/realizowanego kursu:
a) Kurs realizowany na terenie Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Łodzi w ramach 3 grup, każda grupa szkoleniowa liczyć będzie 12 uczniów, łącznie przeszkolonych zostanie 36 uczniów.
b) Czas realizacji kursu dla pojedynczej grupy wynosi 40 godzin (1 godz. szkoleniowa = 45 min.). Łącznie 120 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 17) PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH DLA UCZNIÓW PN. „KURS SPAWANIA”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie edukacyjnej usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia obejmującego zakres merytoryczny: „Kurs spawania”.
W ramach kursu prowadzący jest zobowiązany do realizacji programu obejmującego m.in.:
a) Zagadnienia teoretyczne i praktyczne w spawalnictwie,
b) Przepisy BHP w spawalnictwie – szkolenie stanowiskowe,
c) Technologia i techniki spawania,
d) Ćwiczenia praktyczne.
W ramach świadczonej usługi, Zleceniobiorca zobowiązany jest m.in. do:
a) Przygotowania programu kursu, przeprowadzenia egzaminu certyfikującego.
b) Przygotowania imiennych certyfikatów ukończenia kursu.
Pozostałe informacje dotyczące usługi/realizowanego kursu:
a) Kurs realizowany na terenie Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Łodzi w ramach 6 grup, każda grupa szkoleniowa liczyć będzie 2 uczniów, łącznie przeszkolonych zostanie 12 uczniów.
b) Czas realizacji kursu dla pojedynczej grupy wynosi 30 godzin (1 godz. szkoleniowa = 45 min.). Łącznie 180 godzin,

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

4.5.5.) Wartość części: 45000,00 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 18) PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH DLA UCZNIÓW PN. „KURS ZARZĄDZANIE APLIKACJAMI”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie edukacyjnej usługi szkoleniowej polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia obejmującego zakres merytoryczny: „Kurs zarządzanie aplikacjami”.
W ramach kursu prowadzący jest zobowiązany do realizacji programu obejmującego m.in.:
a) Wymagania i potrzeby aplikacji,
b) Projektowanie aplikacji,
c) Tworzenie, montaż i testowanie aplikacji,
d) Wdrożenie – wpuszczenie aplikacji do środowiska IT,
e) Eksploatacja, w tym usługi IT dla firm,
f) Optymalizacja aplikacji.
W ramach świadczonej usługi, Zleceniobiorca zobowiązany jest m.in. do:
a) Przygotowania programu kursu, testu końcowego.
b) Przeprowadzenia testu końcowego.
c) Przygotowania imiennych certyfikatów ukończenia szkolenia.
Pozostałe informacje dotyczące usługi/realizowanego kursu:
a) Kurs realizowany na terenie Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych w Łodzi w ramach 2 grup. Pierwsza grupa szkoleniowa będzie liczyć 11 uczniów, druga grupa szkoleniowa będzie liczyć 15 uczniów, łącznie przeszkolonych zostanie 26 uczniów.
b) Czas realizacji kursu dla pojedynczej grupy wynosi 40 godzin (1 godz. szkol. = 45 min.). Łącznie 80 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4332,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19320,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8635,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Polska Rada Technologii SMART

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292732008

7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 105

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-428

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8635,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie części nr 2 na podstawie art. 255 pkt. 3 Upzp
w związku z decyzją Zamawiającego o braku możliwości zwiększenia środków przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia do wysokości ceny oferty najkorzystniejszej (spośród ofert nie podlegających odrzuceniu).

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie części nr 3 na podstawie art. 255 pkt. 3 Upzp
w związku z decyzją Zamawiającego o braku możliwości zwiększenia środków przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia do wysokości ceny oferty najkorzystniejszej (spośród ofert nie podlegających odrzuceniu).

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie części nr 4 na podstawie art. 255 pkt. 3 Upzp
w związku z decyzją Zamawiającego o braku możliwości zwiększenia środków przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia do wysokości ceny oferty najkorzystniejszej (spośród ofert nie podlegających odrzuceniu).

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkance Systems Poland Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 53101703367

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 142 A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-305

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-20

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2599,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2599,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): IT Media S.C. J. Chojnowski, A. Perzenowski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: IT Media S.C. J. Chojnowski, A. Perzenowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242365558

7.3.3) Ulica: Ul. Feliksa Pancera 6/36

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-187

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2599,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-20

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1900,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1900,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): IT Media S.C. J. Chojnowski, A. Perzenowski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: IT Media S.C. J. Chojnowski, A. Perzenowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242365558

7.3.3) Ulica: Ul. Feliksa Pancera 6/36

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-187

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1900,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-30

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): IT Media S.C. J. Chojnowski, A. Perzenowski

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: IT Media S.C. J. Chojnowski, A. Perzenowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242365558

7.3.3) Ulica: Ul. Feliksa Pancera 6/36

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-187

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-30

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11412,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11412,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PCG Edukacja Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223059524

7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 17

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-344

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11142,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-31

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11412,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11412,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PCG Edukacja Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223059524

7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 17

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-344

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11412,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-30

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ENG-SOLUTIONS Spółka Cywilna Aldona Łoboda, Marek Krawczyk

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ENG-SOLUTIONS Spółka Cywilna Aldona Łoboda, Marek Krawczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472162847

7.3.3) Ulica: ul. 1 Dywizji Pancernej 45

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-20

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3988,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Tonn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7691840515

7.3.3) Ulica: ul. Bratysławska 19 m. 2

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-040

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3988,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-20

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie części nr 13 na podstawie art. 255 pkt. 2 Upzp, gdyż wszystkie oferty, które zostały złożone w przedmiotowym postępowaniu – dot. części nr 13, zostały odrzucone przez Zamawiającego.

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63125,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186325,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72245,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Polska Rada Technologii SMART

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292732008

7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 105

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-428

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72245,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-03-20

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Zawiasa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 75112606596

7.3.3) Ulica: ul. Podchorążych 89H

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-234

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-03-20

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12564,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29280,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przemysław Krysztofiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 83042607813

7.3.3) Ulica: Al. Marsz. Rydza-Śmigłego 29 m. 33

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-281

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-03-20

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMASZ KOCHANEK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 83042607813

7.3.3) Ulica: Ul. Zgierska 18/12

7.3.4) Miejscowość: Konstantynów Łódzki

7.3.5) Kod pocztowy: 95-050

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-03-20

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie części nr 18 na podstawie art. 255 pkt. 2 Upzp, gdyż wszystkie oferty, które zostały złożone w przedmiotowym postępowaniu – dot. części nr 18, zostały odrzucone przez Zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.