Ogłoszenie z dnia 2025-03-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00088985/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa zabezpieczenia medycznego imprez organizowanych przez POSiR w 2025 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630603890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Spychalskiego 34
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-553
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@posir.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.posir.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/posir_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa zabezpieczenia medycznego imprez organizowanych przez POSiR w 2025 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-386979fe-93dd-4b87-8cf6-7bea486fe2bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00143605
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045700/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zabezpieczenie medyczne imprez organizowanych przez POSiR w 2025 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00088985
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.240.12.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zabezpieczenie medyczne imprez pod nazwą: „17. PKO Poznań Półmaraton”, „Memoriał Cybulskiego 2025”, „24. Poznań Maraton”, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia- załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. W zakres zamówienia wchodzi również przeprowadzenie badań antydopingowych w odniesieniu do imprez w których w Opisie przedmiotu zamówienia przewidziano przeprowadzenie tych badań.W przypadku Memoriału Cybulskiego 2025 liczba pobieranych próbek do badań antydopingowych uzależniona będzie od osiągniętych sportowych wyników tj. w przypadku ustanowienia nowych rekordów Polski lub rekordów narodowych przez innych zawodników spoza Polski. Liczba próbek nie przekroczy maksymalnej liczby 10. Ostateczną liczbę Zamawiający poda w dniu Zawodów. Zamawiający wypłaci wynagrodzenie za faktycznie pobraną liczbę próbek do badań według cen jednostkowych podanych w ofercie. W celu porównania złożonych ofert Wykonawca winien uwzględnić w cenie oferty maksymalną liczbę 10 badań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 173500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zabezpieczenie medyczne imprez pod nazwą: „Chwiałka Volley 2025”, „Spartakiada Seniorów”, imprez na Oddziale Malta, biegów dla dzieci organizowanych w przeddzień Pólmaratonu i Maratonu, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1a do niniejszej specyfikacji oraz imprez organizowanych przez inne oddziały POSiR.Wynagrodzenie Wykonawcy w tej części postępowania stanowi sumę iloczynów cen jednostkowych podanych w ofercie i ilości godzin świadczenia usługi przez poszczególne elementy zabezpieczenia .
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z : Ustawą z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym oraz
Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 6 lutego 2012 r., w sprawie minimalnych wymagań dotyczących zabezpieczenia pod względem medycznym imprezy masowej oraz innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
Wszyscy pracownicy Wykonawcy oraz osoby, którymi Wykonawca będzie posługiwał się w trakcie realizacji niniejszego zamówienia, muszą posiadać wymagane przepisami prawa uprawnienia, kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe do wykonywania działalności objętej niniejszym zamówieniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 12300,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196420,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielkopolska Przychodnia Sportowo – Lekarska Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 779 20 86 988
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIELKOPOLSKA PRZYCHODNIA SPORTOWO-LEKARSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WIELKOPOLSKA PRZYCHODNIA SPORTOWO-LEKARSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-12Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12025,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27510,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12025,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielkopolska Przychodnia Sportowo – Lekarska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 779 20 86 988
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIELKOPOLSKA PRZYCHODNIA SPORTOWO-LEKARSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WIELKOPOLSKA PRZYCHODNIA SPORTOWO-LEKARSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12025,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- DOSTAWA SYSTEMU DO DEKONTAMINACJI
- Dostawa materiałów hemostatycznych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia - powtórka
- Dostawy artykułów spożywczych - warzywa i owoce świeże
- Usługa ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Obornikach Sp. z o.o.
- Przeglądy i naprawy urządzeń endoskopowych firmy Olympus
- Dostawa artykułów spożywczych, m.in. przetworów owocowo-warzywnych, przypraw i artykułów sypkich dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP we Włoszczowie
- Wykonywanie badań potwierdzających obecność wirusów, określających stężenie wirusa B19V, badań potwierdzających obecność RNA HAV w osoczu oraz badań kwalifikacyjnych odczynników serologicznych.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia profilaktycznej opieki zdrowotnej oraz innych usług medycznych dla pracowników Uniwersytetu Jagiellońskiego.
- Świadczenie usług medycznych z zakresu profilaktycznych badań lekarskich dla pracowników Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników Zespołu Żłobków m.st. Warszawy - II procedura
- Świadczenie usług psychologicznych dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.