Ogłoszenie z dnia 2025-03-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00089075/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie okresowych 5-letnich przeglądów budowlanych w zasobach własnych i zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TOMASZOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590708822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Majowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 (44) 724-64-20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ttbsprzetargi@ttbs.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ttbs.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-43b18942-8ffc-4ae5-8371-095a1acd7b881.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie okresowych 5-letnich przeglądów budowlanych w zasobach własnych i zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43b18942-8ffc-4ae5-8371-095a1acd7b88
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00143609
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00089075
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.1.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 1 zamówienia obejmuje przeglądy budowlane w budynkach komunalnych TTBS - załącznik nr 1.1 do wzoru umowy.Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla cz. 1 i cz. 2 zamówienia:
2. W przeglądzie musi zawierać się również zakres z przeglądu rocznego (Prawo Budowlane, art. 62 ust. 1 pkt. 1, lit. a, b).
3. Zakres usługi obejmuje:
1) sprawdzenie stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego;
2) sprawdzenie estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia, zgodnie ze wzorami protokołów stanowiących załączniki nr 3 i 4 do umowy.
3) sprawdzenie stanu technicznego:
a) elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne
i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu,
b) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SWZ – wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
71631000-0 - Usługi nadzoru technicznego
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
4.5.5.) Wartość części: 130726,13 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Część 2 zamówienia obejmuje przeglądy budowlane w budynkach własnych TTBS – załącznik nr 1.2 do wzoru umowy.Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla cz. 1 i cz. 2 zamówienia:
5. W przeglądzie musi zawierać się również zakres z przeglądu rocznego (Prawo Budowlane, art. 62 ust. 1 pkt. 1, lit. a, b).
6. Zakres usługi obejmuje:
1) sprawdzenie stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego;
2) sprawdzenie estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia, zgodnie ze wzorami protokołów stanowiących załączniki nr 3 i 4 do umowy.
3) sprawdzenie stanu technicznego:
a) elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne
i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu,
b) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ – wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
71631000-0 - Usługi nadzoru technicznego
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
4.5.5.) Wartość części: 42616,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Mając na uwadze, iż oferta z najniższą ceną została odrzucona Zamawiający odstąpił od dalszego badania i oceny pozostałych ofert ponieważ ceny pozostałych ofert przekroczyły wysokość zaplanowanych w budżecie środków finansowych na realizację części 1 zamówienia.
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający postanowił o unieważnieniu przedmiotowego postępowania w zakresie części 1 zamówienia, ponieważ w terminie składania ofert złożono oferty, spośród których druga w kolejności oferta z najniższą ceną na część 1 przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może na obecny czas zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej na część 1 zamówienia.
W związku z powyższym unieważnienie postępowania na części 1 jest zasadne.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8914,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56323,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14448,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Seko Halina Magiera- Kamińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7731087976
7.3.4) Miejscowość: TOMASZÓW MAZOWIECKI
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14448,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Remont dróg powiatowych : DP 4303E w m. Popielawy, Kolonia Łaznów , DP 4318E w m. Janków , Wilkucice Małe.
- Utrwalenie nawierzchni dróg gminnych w miejscowości Smardzewice na ulicach: Diamentowa, Kwarcowa, Koralowa, Kryształowa, Perłowa, Rubinowa, Szafirowa, Szmaragdowa, Turkusowa, Wschodnia, Złota
- Dostawa materiałów opatrunkowych
- Utwardzenie ulic i chodników na terenie Miasta Tomaszowa Mazowieckiego (ul. Żurawia, Szewska, łącznik Hallera-Fabryczna).
- Przebudowa DP 4303E poprzez budowę chodnika w m. Bielina, Dębniak - Etap I Bielina
- Wymiana uszkodzonych elementów komory technicznej fontann w parku Bulwary w miejscowości Tomaszów Mazowiecki
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pęczniew
- Wykonanie przebudowy części więźby dachowej i remont dachu oraz kominów budynku RCKiK os. Na Skarpie 66a przy budynku Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SPZOZ w Krakowie
- Projekt kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sutków
- Aktualizacja projektu budowlano-wykonawczego pn.: Przebudowa i remont w zakresie dostosowania do zabezpieczeń pożarowych budynku przy ul. Piłsudskiego 38 na działce nr geod. 183/2 obręb 41 w Siedlcach
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budowy infrastruktury drogowej na terenie Gminy Chmielnik wraz ze świadczeniem nadzoru autorskiego przy realizacji zaprojektowanych robót"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.