eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Liszki"Rozbudowa i modernizacja Szkoły Podstawowej w Mnikowie"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa i modernizacja Szkoły Podstawowej w Mnikowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Liszki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555743

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mały Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Liszki

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-060

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@liszki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.liszki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa i modernizacja Szkoły Podstawowej w Mnikowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13af71d9-9575-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00143624

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032618/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rozbudowa i modernizacja Szkoły Podstawowej w Mnikowie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00077794/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji pn. „Rozbudowa i modernizacja Szkoły Podstawowej w Mnikowie”. Inwestycja dofinansowana ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.
2. Lokalizacja obiektu: działka nr 1006/2, 1006/3, 1004, obręb 0009 Mników, adres: 32-084 Morawica, Mników 13.
3. W ramach przedmiotu zamówienia zostaną wykonane następujące roboty budowlane:
1) Rozbudowa, przebudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku szkoły im. Księcia Józefa Poniatowskiego w Mnikowie na cele przedszkola publicznego trzyoddziałowego oraz szkoły podstawowej z zapleczem kuchennym oraz z zapleczem sanitarnym i kotłownią gazową zlokalizowaną w innym istniejącym skrzydle szkoły z budową pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz budową schodów zewnętrznych od frontu i dziedzińca zabudowy, budową nowych ścian fundamentowych oraz z budową nowego ogrodzenia od strony północnej i wymianą ogrodzenia od strony południowej z wymianą zadaszenia nad schodami do kotłowni i przebudowy dachu na fragmencie w celu wyprowadzenia komina instalacyjnego ponad dach z kotłowni gazowej.
2) Budowa, przebudowa i rozbudowa instalacji wewnętrznych: budowa: wod.-kan., grzewcza, wentylacja hybrydowa, klimatyzacja. Przebudowa: kotłowni gazowej, instalacji elektrycznej z instalacją elektryczną niskoprądową, instalacją teletechniczną. Rozbudowa: instalacji gazowej wewnętrznej.
3) Budowa i przebudowa instalacji zewnętrznych: przyłącz wodociągowy wraz z budową dwóch hydrantów zewnętrznych, zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej i instalacja kanalizacji deszczowej, zewnętrzna instalacja wody zimnej, CWU, grzewczej, przebudowa przyłącza gazu, przebudowa kanalizacji tłocznej, instalacji elektrycznej z przesunięciem słupa energetycznego, z WLZ, instalacją odgromową, oświetleniem zewnętrznym oraz z przesunięciem infrastruktury teletechnicznej szafy i studzienek światłowodowych.
4) Budowa drogi pożarowej z placem manewrowym do celów przeciwpożarowych oraz dojściami pieszymi i miejscami postojowymi.
5) Rozbiórki obiektów i urządzeń budowlanych najstarszej części szkoły i innych obiektów na terenie inwestycji:
a) częściowa rozbiórka dachu przylegającego do zabytkowego budynku szkoły od strony północnej,
b) rozbiórka daszku nad wejściem nad kotłownią,
c) rozbiórka konstrukcji linowej podtrzymującej zwieńczenie nad głównym wejściem,
d) rozbiórka ścian fundamentowych z cokołem obwodowo pod całym obiektem, a najstarszą częścią szkoły (wymiana fundamentów i ściany fundamentowej),
e) rozbiórka obiektu podziemnego (starych fundamentów po obiekcie budowlanym) od strony północnej budynku szkoły na działce nr 1006/2,
f) rozbiórka ogrodzenia od strony północnej działki 1006/3,
g) rozbiórka ogrodzenia od południowej strony działki 1004,
h) rozbiórka części muru oporowego przy istniejącej kotłowni w celu powiększenia spocznika do piwnicy,
i) rozbiórka stropu wewnętrznego nad parterem budynku A,
j) rozbiórka części ścian wewnętrznych konstrukcyjnych w budynku A wynikających z konieczności przystosowania rzutu budynku dla potrzeb funkcji przedszkola,
k) rozbiórka, skucie fragmentu części stropów i rozbiórka miejscowa dachu w części C1 w celu przeprowadzenia nowego komina w części kotłowni,
l) rozbiórka powierzchni utwardzonych,
m) rozbiórka wyznaczonych odcinków sieci: teletechnicznej, elektrycznej, kanalizacji sanitarnej, wodociągowej i gazowej;
4. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) remont elewacji budynku C i sali gimnastycznej;
2) remont – malowanie dachu i obróbek blacharskich na budynku B i sali gimnastycznej;
3) wymianę okien oraz drzwi w części podpiwniczonej w budynku B;
4) remont wejść do części piwnicznej w budynku B;
5) remont kominów na dachu w części B;
6) izolację ścian piwnicznych wraz z odwodnieniem w części B.
7) wykonanie tymczasowej/docelowej bramy wjazdowej przed rozpoczęciem robót remontowych.
5. W związku z rozbudową szkoły i likwidacją istniejącej drogi istnieje konieczność zapewnienia bezpiecznego dojścia i dojazdu do budynku szkoły jak i zapewnienia bezpieczeństwa pożarowego na czas budowy.
6. Wszelkie prace prowadzone na budowie w godzinach pracy szkoły nie mogą powodować hałasu uniemożliwiającego prowadzenie zajęć w szkole z zachowaniem bezpieczeństwa osób przebywających w szkole i przychodzących do szkoły.
7. Charakterystyczne parametry techniczne.
1) Na działkach nr 1004, 1006/2, 1006/3 w Mnikowie znajduje się istniejący kompleks budynków szkolnych połączonych ze sobą funkcjonalnie. Budynek posiada przyłącza: energii elektrycznej, gazu, wody, kanalizacji sanitarnej, teletechniki.
2) Budynek A (najstarszy) jest włączony w kompleks zabudowań Szkoły Podstawowej w Mnikowie i stanowi obiekt parterowy z poddaszem nieużytkowym, niepodpiwniczony z dwuspadowym lekko niesymetrycznym dachem o konstrukcji drewnianej pokryty blachą trapezową w kolorze czerwono-brązowym. Ściany zewnętrzne szkoły zostały założone w układzie dwutraktowym.
Budynek z uwagi na swój ponad 100-letni wiek, lokalizację i charakterystyczny wygląd zewnętrzny podlega ochronie konserwatorskiej, a jego rozbudowa, rozbiórki, przebudowa podlega uzgodnieniu z Małopolskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Krakowie.
3) Liczba kondygnacji:
a) Budynek A – parter i I piętro – 2 kondygnacje,
b) Budynek B – parter i I piętro – 2 kondygnacje,
c) Budynek C – parter i I piętro – 2 kondygnacje (1 kondygnacja parteru oraz korekta połaci dachowej nad I piętrem),
d) Budynek C1 – kotłownia gazowa, która zagłębiona jest w terenie do 50% powierzchni zakwalifikowana jest do kondygnacji nadziemnej.
4) Powierzchnia użytkowa:
a) Budynek A – 230,73 m2 parter,
b) Budynek A – 153,04 m2 piętro,
c) Budynek B – 431,50 m2 parter,
d) Budynek B – 423,86 m2 piętro,
e) Budynek C – w części przebudowywanej – parter: 41,082 m2 + korytarz: 16,28 m2;
f) Budynek C1 – kotłownia całość 87,71 m2. Kotłownia: 29,85 m2;
5) Kubatura netto:
a) Budynek A – 1172 m3 parter,
b) Budynek A – 650 m3 piętro,
c) Budynek B – 1479 m3 parter,
d) Budynek B – 1527 m3 piętro,
e) Budynek C- w części przebudowywanej 236 m3 parter;
6) Długość i szerokość budynków (w całości):
a) Budynek A – 24,07 m długość, 16,84 m szerokość,
b) Budynek B – 28,81 m długość, 18,93 m szerokość,
c) Budynek C – 8,9 m długość, 8,0 m szerokość;
7) Wysokość budynków:
a) Budynek A – 9,73 m,
b) Budynek B – 11,16 m,
c) Budynek C – 8,62 m,
d) Budynek C1 – jedna kondygnacja – tam gdzie znajduje się kotłownia oraz komin wychodzący z kotłowni ponad dach;
Wysokość ściany oddzielenia pożarowego pomiędzy budynkami A i B – 11,46 m.
8. Przedmiot zamówienia obejmuje również zagospodarowanie terenu: ścieżki dla pieszych, tereny zielone i utwardzone, wycinka drzewa na podstawie decyzji, nasadzenie drzew na podstawie decyzji, wycinka drzew i krzewów nie wymagających decyzji, a będących w kolizji z planowaną rozbudową, rozbiórka fragmentów ogrodzenia wskazanych na rysunku PZT branży architektonicznej, inne rozbiórki, budowa fragmentów ogrodzenia i montaż nowej bramy oraz budowa nowej drogi pożarowej wg zagospodarowania terenu.
9. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykończenie wewnętrzne budynku: lamperie - przemalowanie ścian dodatkową warstwą lakieru bezbarwnego do wysokości 2,0 m wraz z wykonaniem ochrony na ścianach korytarzu (po obu stronach) z płyt MDF o szerokości 20 cm i odbojników ograniczających dla wszystkich drzwi na obiekcie.
10. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna:
1) projekt wykonawczy;
2) projekt budowlany;
3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót;
4) przedmiar robót.
11. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania po zakończeniu prac:
1) inwentaryzacji powykonawczej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami;
2) sporządzenia instrukcji postępowania na wypadek pożaru i instrukcję bezpieczeństwa pożarowego dla nowej i starej części,
3) oznakowania budynku, drogi ewakuacyjnej p.poż.;
4) wyposażenia obiektu w gaśnice;
5) dostarczenia protokołów wydajności hydrantów wew. i zew. oraz z przejść pożarowych przez strefy pożarowe dla instalacji wew.;
6) dostarczenia wrysowanych kolorem czerwonym ewentualnych zmian projektowych (nieistotnych w rozumieniu ustawy PB) podpisanych przez projektantów branżowych na kopiach rysunków opieczętowanych przez Starostwo Powiatowe w 2 egz.;
7) dostarczenia badań wody dla obiektu po zakończeniu prac przez akredytowane laboratorium;
8) dostarczenia opinii kominiarskiej dla przewodów wentylacyjnych i spalinowych;
9) protokołu z próby szczelności gazu;
10) protokołu sprawdzenia aktywnego systemu bezpieczeństwa instalacji gazowej;
11) wykonania pomiarów wydajności wentylacji mechanicznej;
12) protokołu ze sprawdzenia oddymiania/ napowietrzania klatek schodowych;
13) protokołu ze sprawdzenia dźwiękowego systemu ostrzegawczego;
14) protokołu dopuszczenia urządzeń przez UDT;
15) podłączenia grzejników podtynkowo;
16) prób szczelności instalacji c.o., c.t., wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji na „zimno” i na „gorąco”;
17) oznakowania pożarniczymi tablicami informacyjnymi wg zasad określonych w rozporządzeniu MSWiA;
18) dostarczenia protokołów z badań elektrycznych (rezystancja, oświetlenie ewakuacyjne, instalacja odgromowa, głównego przeciwpożarowego wyłącznika prądu);
19) dostarczenia dokumentacji powykonawczej w 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej;
20) dostarczenia pozostałych dokumentów zgodnie z art. 57 PB.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9998178,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11974111,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9998178,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H. BUDMEX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341002400

7.3.3) Ulica: Magazynowa 2

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9998178,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.