Ogłoszenie z dnia 2022-05-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00090695/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa przebudowa dróg wewnętrznych w m. Czarna Dolna, Michniowiec i Polana" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZARNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440028
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 74
1.5.2.) Miejscowość: Czarna Górna
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-710
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134619009
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@czarna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa przebudowa dróg wewnętrznych w m. Czarna Dolna, Michniowiec i Polana" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2dfe9b91-9f85-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00143671
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00078195/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Kompleksowa przebudowa dróg wewnętrznych w m. Czarna Dolna, Michniowiec i Polana"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00090695/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2374486,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest: „KOMPLEKSOWA PRZEBUDOWA DRÓG NA TERENIE GMINY CZARNA W MIEJSCOWOŚCIACH CZARNA DOLNA, MICHNIOWIEC I POLANA” W RAMACH RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD: PROGRAMU INWESTYCJI STRATEGICZNYCH.
2) Zamówienie obejmuje przebudowę 8 dróg gminnych wewnętrznych:
Zadanie 1 - Przebudowa drogi gminnej na dz. nr ew.: 8/11, 8/10, 9/8, 8/9 i 7/7 w miejscowości Czarna Dolna;
Wykonanie jezdni o szerokości 4,5 m (km 0+000-0+070), 3,5 m (km 0+070-0+343) o nawierzchni bitumicznej. Pobocza z mieszanki kruszywa łamanego o szerokości 0,75 m. Łączna długość przebudowywanej drogi wynosi około 343 m;
Zadanie 2 - Przebudowa drogi gminnej na dz. nr ew.: 11/3 w miejscowości Czarna Dolna;
Wykonanie jezdni o szerokości 6,5 m (km 0+000-0+150), 3,5 m (km 0+150-0+215) o nawierzchni bitumicznej. Pobocza z mieszanki kruszywa łamanego o szerokości 0,75 m. Łączna długość przebudowywanej drogi wynosi około 215 m;
Zadanie 3 - Przebudowa drogi gminnej na dz. nr ew.: 283/2 w miejscowości Czarna Dolna;
Wykonanie jezdni o szerokości 3,5 m - 4,75 m o nawierzchni bitumicznej. Pobocza z mieszanki kruszywa łamanego o szerokości 1,0 m. Łączna długość przebudowywanej drogi wynosi około 60 m;
Zadanie 4 - Przebudowa drogi na dz. nr ew.: 173/4 w miejscowości Michniowiec;
Wykonanie jezdni o szerokości 3,5 m o nawierzchni bitumicznej. Pobocza z mieszanki kruszywa łamanego o szerokości 0,75 m. Łączna długość przebudowywanej drogi wynosi około 105 m;
Zadanie 5 - Przebudowa drogi gminnej na dz. nr ew.: 224/1 w miejscowości Michniowiec;
Wykonanie jezdni o szerokości 3,5 m o nawierzchni: bitumiczna (km 0+000 – 0+135), kruszywo (km 0+135 – 0+188). Pobocza z mieszanki kruszywa łamanego o szerokości 0,75 m. Łączna długość przebudowywanej drogi wynosi około 188 m;
Zadanie 6 - Przebudowa drogi gminnej na dz. nr ew.: 132, 141 i 155 w miejscowości Czarna Dolna; Wykonanie jezdni o szerokości 3,0 m o nawierzchni bitumicznej. Pobocza z mieszanki kruszywa łamanego o szerokości 2 x 0,50 m.
Łączna długość przebudowywanej drogi wynosi około 445 m;
Zadanie 7 - Przebudowa drogi gminnej na dz. nr ew.: 694 w miejscowości Polana; Wykonanie jezdni o szerokości 3,5 m o nawierzchni bitumicznej. Pobocza z mieszanki kruszywa łamanego o szerokości 2 x 0,75 m. Łączna długość przebudowywanej drogi wynosi około 570 m;
Zadanie 8 - Przebudowa drogi gminnej na dz. nr ew.: 88 i 89/4 w miejscowości Polana; Wykonanie jezdni o szerokości 3,0 m o nawierzchni bitumicznej. Pobocza z mieszanki kruszywa łamanego o szerokości 2 x 0,50 m. Łączna długość przebudowywanej drogi wynosi około 990 m;
Przebudowa wyżej opisanych dróg gminnych będzie wiązała się z wykonaniem m. in. takich elementów jak:
- odtworzenie trasy i punktów wysokościowych,
- rozbiórka istniejącej konstrukcji nawierzchni,
- roboty ziemne,
- umocnienie powierzchniowe skarpy i rowów,
- roboty ziemne,
- warstwy odsączające i odcinające,
- podbudowa,
- zjazdy do gospodarstw i na drogi boczne,
- nawierzchnia,
- oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu.
3) Wspólny Słownik Zamówień CPV:
– 45200000-9 – roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej (Załącznik nr 9, 11, 12 i 13 do SWZ).
2. Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz dostarczenie 2 egz. w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej w formacie pdf.
3. Sporządzenie operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót, komplet atestów, certyfikatów i aprobat technicznych na wbudowane materiały budowlane, końcowy protokół odbioru, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz wszystkie niezbędne dokumenty do przekazania obiektu do użytkowania.
4. Przywrócenia przyległego do terenu budowy terenu do stanu poprzedzającego rozpoczęcie robót budowalnych.
5. Informacje dodatkowe:
Wykonawca wyłoniony w toku postępowania zobowiązany jest do :
• opracowania projektu zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
• oznakowania utrudnień ruchu i zmianę organizacji ruchu oraz utrzymanie oznakowania w czasie prowadzenia robót w należytym stanie,
• użycia do oznakowania robót znaków wielkości „średniej „ - odblaskowych
• zapewnienia i zabezpieczenia dojść w trakcie realizacji robót,
• zabezpieczenia mienia przed kradzieżą w czasie trwania budowy,
• uporządkowania terenu po wykonaniu zamówienia.
Za bezpieczeństwo publiczne ludzi i mienia związane z prowadzonymi robotami odpowiada Wykonawca robót.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
Uwaga:Przed złożeniem oferty należy dokonać weryfikacji załączonego przedmiaru co do zgodności z rzeczywistym zakresem prac wymaganych do realizacji inwestycji. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapoznania się z całością dokumentacji. Zamieszczony przedmiar należy traktować pomocniczo. W ofercie i przedłożonym kosztorysie ofertowym ująć należy wszystkie roboty i materiały konieczne do realizacji inwestycji, nawet jeśli nie zostały wykazane wprost a są konieczne do realizacji inwestycji.
2. Materiały, rozwiązania równoważne
Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym
w szczególności zgodnie z ustawą Prawo budowlane (Dz. U. 2020, poz. 1333 ze zm.). Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazany jest konkretny materiał, wyrób lub urządzenie, lub odniesienie do konkretnej normy należy to traktować jako wytyczną techniczno-jakościową i zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji projektowej parametrów, danych, norm (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio materiał, wyrób lub urządzenie dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami oraz normami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych w dokumentacji projektowej, funkcjonalnie możliwe do zastosowania w przedmiocie zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. Brak wskazania w ofercie propozycji zastosowań równoważnych oznaczać będzie deklarację Wykonawcy, ze przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń i materiałów określonych w dokumentacji projektowej oraz STWiORB.
3. Termin gwarancji i rękojmi
Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i materiały na okres wskazany z formularzu oferty. Warunki gwarancji opisuje § 58 - § 63 wzoru umowy. Długość okresu gwarancji - stanowi również kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3912217,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3912217,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3912217,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370456325 NIP 6871659018
7.3.3) Ulica: Aleje Wojska Polskiego 74
7.3.4) Miejscowość: Sanok
7.3.5) Kod pocztowy: 38-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH I MOSTOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH I MOSTOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3912217,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa ulicy na odcinku od ulicy 11-go Listopada do ul. Produkcyjnej w Olecku.
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyńskiego i ul. Kołłątaja w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj wybuduj
- Budowa stawu w Witkowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.