Ogłoszenie z dnia 2022-05-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00078336/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana wodomierzy zimnej i ciepłej wody z przełożeniem modułu radiowego oraz wymiana wodomierzy manualnych zimnej i ciepłej wody na wodomierze z modułem do odczytu radiowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koninie
1.3.) Oddział zamawiającego: PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310018543
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Dąbrowskiej 8
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 242 82 76
1.5.8.) Numer faksu: 63 242 82 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgkim.konin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.konin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mo-client/notices/edit/ko/ContractNotice/08da00d6-45b7-71a5-4f18-d40001474ff5#page=31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana wodomierzy zimnej i ciepłej wody z przełożeniem modułu radiowego oraz wymiana wodomierzy manualnych zimnej i ciepłej wody na wodomierze z modułem do odczytu radiowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-509d83dd-9eb2-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00143682
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00060415/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana wodomierzy zimnej i ciepłej wody z przełożeniem modułu radiowego oraz wymiana wodomierzy manualnych zimnej i ciepłej wody na wodomierze z modułem do odczytu radiowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00078336/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-2/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 141000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest
- wymiana wodomierzy manualnych zimnej i ciepłej wody z przełożeniem istniejącego modułu radiowego na wodomierze z modułem do odczytu radiowego - 323 szt. w budynkach mieszkalnych przy ul.: Kilińskiego 2, Nadrzeczna 17, Nadrzeczna 17A, Nadrzeczna 19, Ogrodowa 2, Przemysłowa 5,
- wymiana wodomierzy manualnych zimnej i ciepłej wody na wodomierze z modułem do odczytu radiowego – 166 szt. w budynkach przy ulicy: Juliusza Słowackiego 4, Juliusza Słowackiego 6, Juliusza Słowackiego 8, Nowiny 6, Nowiny 8 w Koninie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 3 Przedmiar robót do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65916,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111488,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65916,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Handlowy REM KĘPNO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6191837627
7.3.3) Ulica: Brukowa 4
7.3.4) Miejscowość: Łęka Opatowska
7.3.5) Kod pocztowy: 63-645
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO - HANDLOWY "REM KĘPNO" - SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO - HANDLOWY "REM KĘPNO" - SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71189,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-21INNE PRZETARGI Z KONINA
- Przygotowanie, dostawa oraz wydawanie gorącego posiłku dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Koninie
- Dostawa podestu ruchomego - przegubowego w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu na potrzeby Miejskiego Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. w Koninie
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 "Bolek i Lolek" w Koninie w 2025 r.
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Wysokie, gm. Czerwieńsk"
- Przebudowa budynku Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Sądowej 2
- "Budynek przy ul. Kościuszki 43 - wykonanie instalacji co i cwu".
- Interreg NEXT Polska - Ukraina - Budowa kanalizacji sanitarnej w Garwolinie ul. Akacjowa, Rataja, Klonowa
- "MODERNIZACJA PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA NR 1 W ZŁOTOWIE - REMONT PODŁÓG NA PARTERZE"
- Wykonanie hydroizolacji ścian piwnicznych i fundamentowych na obiekcie HS Józefowska w Katowicach przy ul. Józefowskiej 40
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.