Ogłoszenie z dnia 2022-05-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00071135/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-01
- 2023/BZP 00030591/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie zieleni w Parku Radolińskich w Jarocinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAROCIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854702
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: AL. NIEPODLEGŁOŚCI 10
1.5.2.) Miejscowość: Jarocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 7499500
1.5.8.) Numer faksu: 627472225
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@jarocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jarocin.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie zieleni w Parku Radolińskich w Jarocinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb5af6b3-993d-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00143697
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009013/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Bieżące utrzymanie Parku Radolińskich w zakresie zieleni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071135/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR-RGK.271.1.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 629629,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie na bieżącym utrzymaniu zieleni w Parku Radolińskich w Jarocinie wraz z zielonym amfiteatrem w zakresie zieleni obejmującej powierzchnię 27 ha w okresie od podpisania umowy do 31 grudnia 2022r w zakresie następujących prac:
1) pielęgnacja drzew i krzewów – cięcia korygujące oraz formujące koronę drzew, usuwanie roślin zielnych, odrostów korzeniowych i pniowych, monitoring stanu drzew w tym na obecność patogenów, uzupełnianie materiału ściółkującego będącego w zaopatrzeniu Zamawiającego, poprawianie mis, utrzymanie przepuszczalnej warstwy wokół drzew,
2) pielęgnacja krzewów żywopłotowych – cięcia zagęszczające oraz formujące, usuwanie roślin zielnych, podlewanie, nawożenie, bieżący monitoring w tym na obecność patogenów, usuwanie martwych i zasychających części roślin, uzupełnianie materiału ściółkującego będącego w zaopatrzeniu Zamawiającego,
3) pielęgnacja bylin i krzewów - usuwanie martwych i zaschniętych roślin, przycinanie traw ozdobnych wiosną, bieżący monitoring w tym na obecność patogenów, uzupełnianie materiału ściółkującego będącego w zaopatrzeniu Zamawiającego, podlewanie, nawożenie uzgodnione z INTZ,
4) pielęgnacja łąki kwietnej- koszenie jeden - dwa razy do roku, podlewanie,
5) pielęgnacja trawników – koszenie i wywóz skoszonej trawy, podlewanie, nawożenie, wertykulacja i aeracja trawnika na polanie północnej - przed pałacem, usuwanie chwastów oraz wiosenne i jesienne wygrabianie opadłych liści wraz z ich wywozem, obcinanie brzegów trawnika przy rabatach z bylinami i/lub krzewami, usuwanie kretowisk,
6) usuwanie wywrotów, złomów w wraz z frezowaniem pni lub z usunięciem karpiny wraz z wywozem drewna oraz uzupełnieniem miejsca po pniu ziemią urodzajną;
7) informowanie Zamawiającego o ewentualnych zagrożeniach,
8) okrywowe - pielenie, podlewanie,
9) prace porządkowe;
10) obsługa i konserwacja systemu automatycznego nawadniania w zielonym amfiteatrze;
11) różne prace ogrodnicze.
2. W ramach umowy wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia odpadów zebranych i wytworzonych podczas wykonywania przedmiotu zamówienia do Wielkopolskiego Centrum Recyklingu’ (Witaszyczki, ul. im. Mariusza Małynicza 1, 63-200 Jarocin. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy z odbiorcą odpadów na koszt własny.
3. Wykonawca w ramach świadczonych usług zobligowany jest do zapewnienia sobie miejsca do przechowywania sprzętu i narzędzi ogrodniczych, pomieszczeń sanitarnych.
4. Roślinność w parku (istniejąca w szczególności drzewostan) powinna być przez Wykonawcę zabezpieczona przed uszkodzeniem. Roślinność posadzona w ramach zadania pn. „Rewaloryzacja zieleni w Parku Radolińskich w Jarocinie wraz z przebudową ścieżek parkowych oraz wymianą elementów małej architektury” oraz „Rewitalizacja, konserwacja, renowacja i adaptacja zabytkowego założenia pałacowo-parkowego w Jarocinie, tj. rewitalizacja zabytkowego założenia pałacowo-parkowego (ścieżka edukacyjna) i adaptacja kwatery I na cele kulturalne”, powinna być zabezpieczona. Jeżeli roślinność, zostanie uszkodzona lub zniszczona przez Wykonawcę, to powinna być ona odtworzona na koszt Wykonawcy, w sposób zaakceptowany przez Zleceniodawcę w tym w szczególności przez wykonawców realizowanych zadań o których mowa powyżej.
5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania pracowników w ramach realizacji niniejszego zamówienia.
6. Szczegółowy opis zamówienia przedstawia projekt umowy (ZAŁĄCZNIK NR 3 DO SWZ) oraz załączniki do tej umowy.
7. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania prac będących przedmiotem umowy zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, aktualną wiedzą techniczną, należytą starannością i w oparciu o obowiązujące normy oraz zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
10. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7.
11. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani [art. 462 ust. 2].
4.5.3.) Główny kod CPV: 77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady
77211600-8 - Sadzenie drzew
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 505544,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 677160,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 677160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Michał Sołtys "PLENER" ZAKŁĄD CHIRURGII DRZEW, BUDOWY I KONSERWACJI TERENÓW ZIELENI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211150024
7.3.3) Ulica: POLNA
7.3.4) Miejscowość: GOLINA
7.3.5) Kod pocztowy: 63-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
ZAKŁAD P.U.H. FAGUS II IRENEUSZ OLSZANOWSKI UL. BOROWSKIEGO , 63-322 GOŁUCHÓW
Bieżące utrzymanie zieleni w Parku Radolińskich w Jarocinie” DORADZTWO
I PODWYKONAWSTWO - 60 %
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 677160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- "Przebudowa drogi gminnej Nalepy - rz. Bukowa"
- "Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego JTBS"
- Usługa wspierająca rozwój, kompensująca opóźnienia dzieci i młodzieży przybywających w pieczy zastępczej - korepetycje
- "Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w miejscowości Jarocin"
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie części terenu nieruchomości przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu w ramach zadania pn. Ogród edukacyjno-rekreacyjny przy ul. Ułańskiej 2 w Łowiczu
- II - Rewitalizacja zaniedbanej kopuły bunkra przy ul. Kwiatowej w Szczecinie
- Usługa polegająca na mechanicznym sprzątaniu gruntu oraz utylizacji urobku na działce nr 89 z obrębu 1-08-24 położonej w Warszawie przy zbiegu ulic Poleczki, Tango, Wodzirejów i Poloneza
- [4WOG-1200.2712.28.2025] Wycinka drzew i krzewów, frezowanie korzeni, nasadzenia zastępcze, cięcia pielęgnacyjne, wycinka samosiejek oraz porządkowanie terenu - 4 WOG Gliwice - 2 części.
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz chodników pomiędzy budynkami Hutnicza 14-16-20 w Lublinie, oraz sprawowanie nadzoru autorskiego
- Rewitalizacja Parku Międzyosiedlowego na Os. XXX-lecia w Chełmie w ramach przedsięwzięcia "Chełm dla Klimatu - Rewitalizacja Parku Międzyosiedlowego na Os. XXX-lecia w Chełmie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.