Ogłoszenie z dnia 2022-05-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00098882/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-25
- 2022/BZP 00107877/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212
powstałych po sortowaniu odpadów zebranych selektywnie
z przeznaczeniem do produkcji paliwa alternatywnego ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950177059
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lwowska 37A
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Lubelski
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-600
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 664 24 61
1.5.8.) Numer faksu: 84 664 51 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pgkim-tomaszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim-tomaszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.pgkim-tomaszow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212powstałych po sortowaniu odpadów zebranych selektywnie
z przeznaczeniem do produkcji paliwa alternatywnego ”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69a4b3de-ac2d-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00143702
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00098882/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SM/07/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do:
1.1. Odbioru i przekazania do zagospodarowania odpadu o kodzie 19 12 12 powstałego po sortowaniu odpadów selektywnie zebranych o kodzie 15 01 06 z przeznaczeniem do produkcji paliwa alternatywnego.
1.2. Odbioru odpadów najpóźniej do 7 dni od chwili zgłoszenia telefonicznego przez przedstawiciela Zamawiającego.
2. Charakterystyka odpadu do odbioru:
2.1. Szacunkowa ilość odpadów do odbioru w trakcie trwania zamówienia wynosi 363 Mg. Zamawiający zastrzega sobie, że podana ilość jest ilością szacunkową, obrazującą możliwą wielkość zakresu przedmiotu zamówienia i może być pomocna na etapie przygotowania oferty. Zamawiający nie musi zrealizować zamówienia w pełnej wysokości podanej ilości odpadów. Zamawiający ma prawo do realizacji zamówienia w ilości większej niż podana wielkość szacunkowa.
2.2 W/w odpad magazynowany jest przed transportem pod zadaszoną wiatą magazynową w sprasowanych belach owiniętych drutem stalowym o masie około 500 kg każda.
2.3. Szacunkowa ilość odpadów do jednorazowego transportu wynosi około 24 Mg.
3. Wymagania organizacyjno – techniczne wobec Wykonawcy:
3.1. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania przez cały okres trwania umowy aktualne zezwolenia i decyzje w zakresie transportu oraz zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12.
3.2. Wykonawca w czasie transportu odpadów do miejsca zagospodarowania odpadów zobowiązany jest do przestrzegania aktualnie obowiązujących przepisów z zakresu transportu odpadów, BHP, ppoż, organizacji ruchu i regulaminów obowiązujących na terenie odbiorcy odpadów
3.3. Załadunek odpadów odbywać się będzie przez Zamawiającego w dni robocze od poniedziałku do piątku od 7:00 – 13:00.
3.4. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy
3.5. Ważenie odpadów będzie odbywało się na zalegalizowanych wagach Zamawiającego i odbiorcy odpadów.
3.6. Ważenie będzie dokumentowane kwitami wagowymi potwierdzającymi tonaż.
3.7. Z chwilą wydania odpadów Wykonawcy, przechodzą na Wykonawcę wszelkie obowiązki w szczególności przygotowanie odpadu do przewozu (odpowiednie zabezpieczenie ładunku), dostawę odpadów do miejsca przeznaczenia i opiekę nad ładunkiem w drodze, wyładunek odpadów.
3.8. Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu otrzymany numer rejestrowy z bazy danych o opakowaniach i gospodarce odpadami tzw. BDO
4. Warunki rozliczenia pomiędzy stronami za wykonaną usługę:
4.1. W rozliczeniu pomiędzy stronami stosowana będzie cena za przewiezioną i zagospodarowaną 1 Mg odpadu.
4.2. Rozliczenie nastąpi dopiero po potwierdzeniu tonażu przez Wykonawcę i Zamawiającego na kartach przekazania odpadu za dany rodzaj odpadu.
4.3. Rozliczenie za przewieziony odpad odbywać się będzie w cyklu miesięcznym.
4.4. Termin płatności za wykonaną usługę 14 dni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190923,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207389,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190923,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Econ Trade Sp. z o.o. ul. Długosza 27 42-580 WOJKOWICE
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EkoPartner Recykling Sp. z o.o. ul. Zielona 3 59-300 LUBLIN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021502082
7.3.3) Ulica: ul. Długosza 27
7.3.4) Miejscowość: WOJKOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 42-580
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190923,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA LUBELSKIEGO
- "Dostawę mobilnego rozdrabniacza wolnoobrotowego, dwuwałowego do rozdrabniania odpadów wielkogabarytowych, tekstyliów oraz gałęzi "
- Zakup specjalnego lekkiego samochodu operacyjnego (SLOp) wraz z wyposażeniem
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Remont schodów wejściowych w części zabytkowej budynku Sądu Rejonowego w Tomaszowie Lubelskim
- Budowa drogi gminnej od km 0+000,00 (od drogi powiatowej nr 2407R w miejscowości Podlesina, Gmina Narol) do km 1+945,35 (do drogi powiatowej nr 3545L w miejscowości Rabinówka, Gmina Tomaszów Lubelski)
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów powstałych w wyniku powodzi we wrześniu 2024 r. w Gminie Prudnik
- Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów medycznych i innych z nieruchomości w Szczawnie-Zdroju i Jedlinie-Zdroju, należących do Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 01 10 i 20 01 11.
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wyśmierzyce oraz prowadzenie PSZOK"
- Usługa odbioru i dalszego postępowania z odpadami komunalnymi segregowanymi, kuchennymi ulegającymi biodegradacji oraz wielkogabarytowymi z placówek podległych SPZOZ w Myszkowie
- Odbiór i zagospodarowanie poprzez odzysk lub unieszkodliwianie skratek, zawartości piaskowników i ustabilizowanych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków "Centralna" w Retkowie w 2025 r.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.