Ogłoszenie z dnia 2022-05-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00113207/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250423184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Polna 71
1.5.2.) Miejscowość: Pleszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pkpleszew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkpleszew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c089a4ed-b644-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00143712
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00113207/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5/ZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 60150,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy foliowych worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. Charakterystyka:
1) Worki HDPE, LDP w kolorze niebieskim – ok. 700mm * 1000 mm (120l) - grubość min. 40 mikronów, półprzeźroczyste umożliwiające szybką ocenę zawartości, worki z taśmą ściągającą umieszczoną w tunelu górnej części worka, bez zgrzewu w dolnej części worka, worki konfekcjonowane w rolkach po 10 szt., separowane (każdy worek nawinięty na rolkę osobno), worki nie mogą posiadać perforacji służącej do odrywania, nadruk: czarny, wymiar: ok. 24*30 cm, wykonany systemem pozycjonowanym (logo firmy, adres, telefon i informacja o sposobie korzystania). Szacowana ilość: 2.200 rolek.
2) Worki HDPE, LDP w kolorze żółtym – ok. 700mm * 1000 mm (120l) - grubość min. 40 mikronów, półprzeźroczyste umożliwiające szybką ocenę zawartości, worki z taśmą ściągającą umieszczoną w tunelu górnej części worka, bez zgrzewu w dolnej części worka, worki konfekcjonowane w rolkach po 10 szt., separowane (każdy worek nawinięty na rolkę osobno), worki nie mogą posiadać perforacji służącej do odrywania, nadruk: czarny, wymiar: ok. 24*30 cm, wykonany systemem pozycjonowanym (logo firmy, adres, telefon i informacja o sposobie korzystania). Szacowana ilość: 7.000 rolek.
3) Worki HDPE, LDP w kolorze brązowe – ok. 700mm * 1000 mm (120l) - grubość min. 40 mikronów, półprzeźroczyste umożliwiające szybką ocenę zawartości, worki z taśmą ściągającą umieszczoną w tunelu górnej części worka, bez zgrzewu w dolnej części worka, worki konfekcjonowane w rolkach po 10 szt., separowane (każdy worek nawinięty na rolkę osobno), worki nie mogą posiadać perforacji służącej do odrywania, nadruk: czarny, wymiar: ok. 24*30 cm, wykonany systemem pozycjonowanym (logo firmy, adres, telefon i informacja o sposobie korzystania). Szacowana ilość: 3.500 rolek.
4) Worki HDPE, LDP w kolorze białym – ok. 500mm * 1000 mm (80l) - grubość min. 60 mikronów, półprzeźroczyste umożliwiające szybką ocenę zawartości, worki z taśmą ściągającą umieszczoną w tunelu górnej części worka, bez zgrzewu w dolnej części worka, worki konfekcjonowane w rolkach po 10 szt., separowane (każdy worek nawinięty na rolkę osobno), worki nie mogą posiadać perforacji służącej do odrywania, nadruk: czarny, wymiar: ok. 24*30 cm, wykonany systemem pozycjonowanym (logo firmy, adres, telefon i informacja o sposobie korzystania). Szacowana ilość: 1.000 rolek.
5) Worki HDPE, LDP w kolorze zielone – ok. 500mm * 1000 mm (80l) - grubość min. 60 mikronów, półprzeźroczyste umożliwiające szybką ocenę zawartości, worki z taśmą ściągającą umieszczoną w tunelu górnej części worka, bez zgrzewu w dolnej części worka, worki konfekcjonowane w rolkach po 10 szt., separowane (każdy worek nawinięty na rolkę osobno), worki nie mogą posiadać perforacji służącej do odrywania, nadruk: czarny, wymiar: ok. 24*30 cm, wykonany systemem pozycjonowanym (logo firmy, adres, telefon i informacja o sposobie korzystania). Szacowana ilość: 1.000 rolek.
Ponadto:
1) Parametry worków powinny spełniać wymagania określone w normach dotyczących worków używanych do selektywnej zbiórki odpadów w gospodarstwach domowych.
2) Minimalna ilość pojedynczego zamówienia to 10.000 szt. worków danego koloru tj. 1.000 rolek.
3) W cenę należy wkalkulować wykonanie 5 matryc do nadruku.
4) Miejsce dostawy magazyny: ul. Polna 71 w Pleszewie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18930000-7 - Worki i torby
19640000-4 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70573,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77745 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70573 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIPEKO GROUP Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922305409
7.3.3) Ulica: Makowisko 162
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70573,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Dostawa sprzętu medycznego.
- Dostawy artykułów chemicznych i środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2025
- "Zakup specjalistycznego wyposażenia dla OSP Pleszew i OSP Kowalew"
- Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2025
- Modernizacja obiektów CUS w Pleszewie
- Dostawa (dzierżawa) systemu elektrofizjologicznego, stymulatora elektrofizjologicznego, generatora RF i pomp do elektrod chłodzonych cieczą wraz z dostawą elektrod.
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promujących badania ankietowe realizowane na podstawie PBSSP
- Dostaw środków czystości na potrzeby SPZOZ-ZZ w Makowie Mazowieckim
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Dostawa kontenerów typu HIKO V-120 do hodowli sadzonek z zakrytym systemem korzeniowym do Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy w 2024 roku
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Sukcesywne dostawy asortymentu do pakowania odpadów medycznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.