eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskUsługa przeglądu okresowego chromatografu Ultimate 3000RLSC nano oraz spektrometru mas Exploris 480 będących w posiadaniu MCBSP UG



Ogłoszenie z dnia 2025-03-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeglądu okresowego chromatografu Ultimate 3000RLSC nano
oraz spektrometru mas Exploris 480 będących w posiadaniu MCBSP UG

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET GDAŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Bażyńskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-309

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatdzp@ug.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.edu.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przeglądu okresowego chromatografu Ultimate 3000RLSC nano
oraz spektrometru mas Exploris 480 będących w posiadaniu MCBSP UG

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e327092-5920-4271-a5f4-95666cc934d4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00143712

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00107485

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Chromatograf Ultimate 3000RLSC nano i spektrometr mas Exploris 480, których pogwarancyjne serwisowanie jest przedmiotem postępowania, wyprodukowane przez firmę Thermo Fisher Scientific, to specjalistyczna aparatura badawcza, która zawiera unikatowe rozwiązania technologiczne. Spektrometr mas Exploris 480 jako jeden z niewielu dostępnych na rynku modeli spektrometrów mas ma analizator typu Orbitrap. Zgodnie z deklaracją producenta sprzętu, których serwis i przegląd okresowy są przedmiotem postępowania, firma ANCHEM Sp. z o.o. jest jedynym autoryzowanym przedstawicielem firmy Thermo Fischer Scientific w zakresie sprzedaży i serwisu chromatografów oraz spektrometrów masowych na terenie Polski, co potwierdzone zostało w liście autoryzacyjnym od Thermo Fischer Scientific oraz poparte oświadczeniem firmy ANCHEM Sp. z o.o. Przeprowadzona przez Zamawiającego analiza rynku wskazuje, że na terenie polskim nie ma innych firm, od których Zamawiający mógłby uzyskać przedmiotowe zamówienie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 5B10.291.1.25.2025.MP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 36280 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem negocjacji są warunki umowy dotyczącej świadczenia przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi przeglądu okresowego chromatografu Ultimate 3000RLSC nano oraz spektrometru mas Exploris 480, będących w posiadaniu Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi Uniwersytetu Gdańskiego.
2. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50410000-2 (usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej).
3. Termin realizacji umowy: od dnia zawarcia umowy do dnia 10.04.2025r.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3 do Zaproszenia do udziału w negocjacjach.
5. Integralną częścią Zaproszenia do udziału w negocjacjach jest projekt proponowanej umowy, stanowiący załącznik
nr 4 do Zaproszenia do udziału w negocjacjach.
6. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy zgodnie z § 5 ust. 6 projektu umowy - załącznika nr 4 do Zaproszenia do udziału w negocjacjach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36280 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36280 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36280 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anchem Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5212421660

7.3.3) Ulica: Międzyborska 23

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-041

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36280 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-03-05 do 2025-04-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.