Ogłoszenie z dnia 2021-08-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00143726 z dnia 2021-08-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełn funkcji Inżyniera Kontraktu do rozliczenia końc robót (Końcowe Świadectwo Płatności) oraz weryfikacji dok. powykonawczej na zad. pn:Rozbudowa dw nr 504 Pogrodzie–Braniewo na odc Frombork–Braniewo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pstrowskiego 28b
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-602
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 089 526-19-00
1.5.8.) Numer faksu: 089 539-98-76
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdw-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami publicznymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełn funkcji Inżyniera Kontraktu do rozliczenia końc robót (Końcowe Świadectwo Płatności) oraz weryfikacji dok. powykonawczej na zad. pn:Rozbudowa dw nr 504 Pogrodzie–Braniewo na odc Frombork–Braniewo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-086bce7b-f9bd-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00143726
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podstawie: art. 301 ust. 1 pkt 3 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Wykonująca obow Inżyniera na zad pn.:Rozb dw nr 504 Pogrodzie-Braniewo na odc Frombork–Braniewo” Firma P.H.U. BAUMARK miała wystawić zgodnie z Warunkami Kontraktu do 14.05.2021 r. Końcowe Świad Płatn. W dniu 11.05.2021 r. P.H.U. BAUMARK odstąpił od Umowy na pełn funkcji Inżyniera. Szac wartość Końcowego Świad Płat opiewa na kwotę ok 11,3 mln zł brutto. W zw z pow wymagany termin płatn dla Wyk Robót za zak rob bud szac jest na 09.07.2021 r. ZDW jest w sporze z ww. firmą i osoby mogące przepr rozliczenie z Wyk są w konflikcie interesów, jedn Zam nie dysponuje os posiad upraw w branży sanit, elektroenerget i teletechniczn i nie ma możliwości dok przedm rozlicz w ramach działań własnych. Min czas na przyg rozlicz przez podm zewn to 42 dni i nie jest możliwe przepr proc udz zam publ w tryb konkurencyjnym, gdyż czas niezb do przepr postęp oraz do realizacji usługi przekroczy znacznie przewidywany term płatności, a każdy dzień opóźn będzie generował po str Zam koszty z tyt odsetek karnych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDW/NZP.IRIII/NBO-2/3220/39/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 271440,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu do rozliczenia końcowego robót (Końcowe Świadectwo Płatności) oraz weryfikacji dokumentacji powykonawczej na zadaniu pn.: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 504 Pogrodzie – Braniewo na odcinku Frombork – Braniewo”.
Inżynier według swojej wiedzy i doświadczenia, na podstawie przekazanych dokumentów przez Wykonawcę Robót oraz Zamawiającego dokona:
1) Etap 1 – wystawienia Końcowego Świadectwa Płatności wg wymogów Warunków Kontraktowych na roboty budowlane,
2) Etap 2 – weryfikacji dokumentów potwierdzających jakość wykonanych robót,
3) Etap 3 - weryfikacji dokumentacji powykonawczej,
4) Etap 4 – analizy dokumentacji w zakresie możliwego niedopełnienia obowiązków kontraktowych przez Wykonawcę robót budowlanych,
5) Etap 5 – wystawienia Raportu Końcowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71324000-5 - Usługi mierzenia ilości
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 333871,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 446490,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 333871,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 586-000-60-39
7.3.3) Ulica: Chwaszczyńska 180
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-571
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
FPHU Dragon Zbigniew Szyszko – Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu z wyłączeniem
obsługi prawnej .
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
J.S. HAMILTON POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
J.S. HAMILTON POLAND SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 333871,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 133 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
a) Etap 1 – 49 dni od podpisania umowy,
b) Etap 2 – 77 dni od podpisania umowy,
c) Etap 3 – 105 dni od podpisania umowy,
d) Etap 4 – 105 dni od podpisania umowy,
e) Etap 5 – 133 dni od podpisania umowy.
2021-08-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa środków czystości
- Wykonanie robót budowlano-montażowych po uprzednim opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla - doposażenie do zadania Elbląg "Budowa budynku warsztatowego" - postępowanie nr 25/RB
- Dostawa smoczków i butelek dla noworodków i wcześniaków
- Dostawa łodzi sonarowej
- Dostawa produktów leczniczych
- Dostawa koszulek promocyjnych z personalizowanym nadrukiem fotoluminescencyjnym
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Projekt kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sutków
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa drogi dla pieszych i rowerów przy drodze wojewódzkiej nr 341 relacji Miękinia - Błonie"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 2058D relacji Miękinia - Mrozów - Krępice
- Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inż. Kontraktu wraz Nadzorem Inwest. dla Projektu pn. "Poprawa efektywności energet. dwóch bud. szkolnych w Brzegu Dolnym (SP nr 5 oraz SP nr 6 )"
- SPRAWOWANIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA "BUDOWA PRZEDSZKOLA GMINNEGO W MIEJSCOWOŚCI KĘBŁOWO - W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. "Modernizacja kompleksów sportowych "Moje boisko - Orlik 2012"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.