Ogłoszenie z dnia 2023-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00043931/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-19
- 2023/BZP 00073339/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja przepompowni ścieków na terenie Gminy Ujazd i wymiany części studni kanalizacji sanitarnej w Ujeździe.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ujazd
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sławięcicka
1.5.2.) Miejscowość: Ujazd
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-143
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774048757
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ujazd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujazd.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ujazd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja przepompowni ścieków na terenie Gminy Ujazd i wymiany części studni kanalizacji sanitarnej w Ujeździe.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0847569b-97de-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00143731
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037125/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja przepompowni ścieków na terenie Gminy Ujazd i wymiana części studni kanalizacji sanitarnej w Ujeździe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00043931
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GT.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2232723,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Modernizacja przepompowni ścieków obejmuje modernizację 32-óch przepompowni ścieków w:
1. OLSZOWA
2. OLSZOWA SAG (OD AUTOSTRADY)
3. OLSZOWA SAG (KOMORNIKI)
4. OLSZOWA SAG (RONDO)
5. OLSZOWA SAG (TRUFLEX)
6. KSIĘŻY LAS
7. ZIMNA WÓDKA WESOŁÓW
8. ZIMNA WÓDKA UL. STRZELECKA
9. ZIMNA WÓDKA UL. SZKOLNA
10. ZIMNA WÓDKA BUCZKI
11. KLUCZ
12. STARY UJAZD UL. GŁÓWNA (OBOK STAWU)
13. STARY UJAZD UL. GŁÓWNA ( OBOK P. KOŁODZIEJA)
14. STARY UJAZD UL. MŁYŃSKA
15. BALCARZOWICE
16. JARYSZÓW UL. ZIELONA
17. JARYSZÓW MŁYNEK
18. JARYSZÓW KOLONIA
19. NOGOWCZYCE
20. SIERONIOWICE UL. U JAZDOWSKA
21. SIERONIOWICE UL. STRZELECKA
22. SIERONIOWICE UL. ZIELONA
23. NIEZDROWICE UL. WIEJSKA
24. NIEZDROWICE UL. KANAŁOWA
25. NIEZDROWICE UL. NOWA
26. UJAZD UL. WIEJSKA (PIASKI)
27. UJAZD UL. OŚ PIASKI
28. UJAZD UL. CHROBREGO
29. UJAZD UL. 3 MAJA
30. UJAZD UL. GLIWICKA
31. UJAZD SZKOŁA
32. UJAZD UL. MONIUSZKI
b) wymianę studni kanalizacji sanitarnej obejmuje wymianę 65 kpl. studni kanalizacji w Ujeździe znajdujących się na ulicy:
1. ul. Strzelecka
2. ul. Plac 1 Maja
3. ul. Sławiecicka
4. ul. Powstańców Śląskich
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232420-2 - Roboty w zakresie ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni
44130000-0 - Studzienki kanalizacyjne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3648991,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4544850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3648991,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): HYDRO-PARTNER Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PLADA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972067331
7.3.3) Ulica: ul. Gronowska 4a
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wymiana złączy kablowych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3648991,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI UJAZD
więcej: przetargi UJAZD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowej przy ul. Działowej i Zielonej oraz sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. 3-go Maja w miejscowości Błażowa
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
- Dostosowanie obiektu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Otwocku do zaleceń p.poż. pokontrolnych, zgodnie z ekspertyzą techniczną dotyczącą stanu ochrony p.poż. - II etap
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Kuznocin oraz Mokas
- Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy
- Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. "Wykonanie klimatyzacji na trzech kondygnacjach od strony południowej w budynku Pawilonu Nr II Specjalistycznego Szpitala im. E. Szczeklika w Tarnowie ...
więcej: Studzienki kanalizacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.