eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa i montaż mebli w lokalu nr 0 należącym do Akademii Wymiaru Sprawiedliwości w lokalizacji ul. Stawki 3a w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2025-03-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż mebli w lokalu nr 0 należącym do Akademii Wymiaru Sprawiedliwości w lokalizacji ul. Stawki 3a w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Wymiaru Sprawiedliwości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381510697

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wiśniowa 50

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-520

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@aws.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.aws.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/aws

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż mebli w lokalu nr 0 należącym do Akademii Wymiaru Sprawiedliwości w lokalizacji ul. Stawki 3a w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f5abff8-e5a3-4319-871c-4854af2ee649

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00143743

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00066647

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/zp/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli w lokalu nr 0 należącym do Akademii Wymiaru Sprawiedliwości w lokalizacji ul. Stawki 3a w Warszawie.
Zamówienie będzie zrealizowane na rzecz Akademii Wymiaru Sprawiedliwości.
Adres dostawy: w lokalu niemieszkalnym nr 0 przy ul. Stawki 3a w Warszawie
Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania rozładunku, wniesienia i montażu z niezbędną regulacją oraz rozmieszczenia dostarczonych mebli w docelowych pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego na etapie realizacji Przedmiotu Umowy. Za szkody powstałe w trakcie transportu, rozładunku oraz wnoszenia do pomieszczenia wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego odpowiada Wykonawca.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
Część I. Meble gotowe
1. Kanapa w recepcji Sofa 1 szt.
2. Stolik 75x75 1 szt.
3. Zestaw mebli biurowych Biurko 1600x800 mm, kontenerem z 3 szufladami zamykanymi na klucz 10 szt.
4. Biurko bibliotekarza z wysuwaną półką na klawiaturę 2 szt.
5. Szafka kartotekowa A4 1 szt.
6. Biurko z regulowaną wysokością 3 szt.
7. Krzesła biurowe 16 szt.
8. Krzesła konferencyjne 34 szt.
9. Stoły konferencyjne z możliwością składania blatu do pozycji pionowej i regulacji wysokości…9 szt.
10. Regał dla Archiwum Metalowy regał na segregatory z bocznymi ścianami, 1950x950x400 mm..70 szt.
11. Regał do Archiwum klasa A 2 szt.
12. Regał szkolny, biblioteczny 1960x800x300 35 szt.
13. Regał szkolny, biblioteczny ażurowy 1960x800x600 11 szt.
14. Regał skośny na czasopisma 4 szt.
15. Fotel 8 szt.
16. Sofa 4 szt.
17. Stolik 60x60 4 szt.
18. Szafy ubraniowe metalowa malowana proszkowo farbami poliestrowo-epoksydowymi..5 szt.
19. Szafa na dokumenty w pomieszczeniach biurowych: metalowa malowana proszkowo farbami poliestrowo-epoksydowymi 4 szt.
20. Stół 1 szt.
21. Zestaw ogrodowy stół i 2 ławki szary 1 kpl.
22. Zestaw stolik i 2 krzesła na taras 1 kpl.
23. Narożnik ogrodowy 1 kpl.
24. Parasol ogrodowy 1 kpl.
25. Ławka 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39151000-5 - Meble różne

39155000-3 - Meble biblioteczne

4.5.5.) Wartość części: 267654,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli w lokalu nr 0 należącym do Akademii Wymiaru Sprawiedliwości w lokalizacji ul. Stawki 3a w Warszawie.
Zamówienie będzie zrealizowane na rzecz Akademii Wymiaru Sprawiedliwości.
Adres dostawy: w lokalu niemieszkalnym nr 0 przy ul. Stawki 3a w Warszawie
Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania rozładunku, wniesienia i montażu z niezbędną regulacją oraz rozmieszczenia dostarczonych mebli w docelowych pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego na etapie realizacji Przedmiotu Umowy. Za szkody powstałe w trakcie transportu, rozładunku oraz wnoszenia do pomieszczenia wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego odpowiada Wykonawca.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
Część II. Meble na wymiar
1. Lada recepcji 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39151000-5 - Meble różne

4.5.5.) Wartość części: 4515,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 21

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 17

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256427,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 468344,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294314,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CESAR GROUP Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732950985

7.3.3) Ulica: Gen. J.H. Dąbrowskiego

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294314,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia w części II kwotę 5 553,45 zł brutto. Oferta z najniższą ceną złożona przez Wykonawcę BENER Michał Benka przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do kwoty oferty z najniższą ceną, w związku z powyższym unieważnia w części II przedmiotowe postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.