Ogłoszenie z dnia 2022-05-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00095668/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
- 2023/BZP 00293476/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pojazdu specjalnego typu furgon z wyposażeniem dodatkowym
– Mobilne Centrum Pomocy Ofiarom Przestępstw
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510064784
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 6/8
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-521
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 48 7315200
1.5.8.) Numer faksu: 48 7315205
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ol.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1310c00c-aa90-11ec-baa2-b6d934483bfb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pojazdu specjalnego typu furgon z wyposażeniem dodatkowym– Mobilne Centrum Pomocy Ofiarom Przestępstw
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1310c00c-aa90-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00143796
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00088261/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Zakup Mobilnego Centrum Pomocy Ofiarom Przestępstw z wyposażeniem, realizowany w ramach projektu pn. POWER-ON
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt nr PL/2020/PR/0112 POWER ON – podniesienie kompetencji Policji w zakresie wsparcia ofiar przestępstw” - współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095668/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z-t-P/1/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie jednego pojazdu specjalnego z wyposażeniem dodatkowym – furgonu w wersji: Mobilne Centrum Pomocy Ofiarom Przestępstw w ramach realizacji Projektu nr PL/2020/PR/0112 POWER ON – podniesienie kompetencji Policji w zakresie wsparcia ofiar przestępstw” - współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Programu Krajowego Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego. 2. Pojazd będzie przeznaczony do wykonywania przez Policję zadań służbowych w zakresie pomocy ofiarom przestępstw. W jego wnętrzu wykonywane będą podstawowe czynności służbowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114000-9 - Pojazdy specjalne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 398000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 398000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 398000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MY CAR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367335383
7.3.3) Ulica: Strzelce 4A
7.3.4) Miejscowość: Dobroszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 56-410
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 398000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- Pogwarancyjna opieka serwisowa aparatu rezonans magnetyczny MAGNETOM sola
- Dostawa pyłomierza grawimetrycznego do jednostki organizacyjnej UW-M w Olsztynie
- Remont drogi krajowej nr 51/51a na odcinku Barcikowo - Spręcowo: DK 51a w km 0+000 do 1+720 oraz DK 51 67+720 do 67+881
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie przy ul. Bałtyckiej 37 a
- Dostawa aparatu do oznaczania chloramfenikolu w paszy i wodzie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup średniego pojazdu ratowniczego
- Zakup wraz z dostawą pojazdu specjalnego do czyszczenia kanalizacji na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Czarnej Dąbrówce
- ZAKUP I DOSTAWA SAMOCHODU OSOBOWEGO DLA GMINY ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE ORAZ ZAKUP I DOSTAWA SAMOCHODU TYPU SUV DLA STRAŻY MIEJSKIEJ W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH
- ,,Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z wyposażeniem rozszerzonym"
- Dostawa samochodu patrolowego dla Straży Miejskiej w Bielsku-Białej
- "ZAKUP STRAŻACKIEGO ŚREDNIEGO WOZU BOJOWEGO NA POTRZEBY OSP MIECHÓW
więcej: Pojazdy specjalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.