Ogłoszenie z dnia 2024-02-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00567282/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie okresowej kontroli (przeglądów) obiektów budowlanych znajdujących się w zasobie KOWR OT Poznań.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Fredry12
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-701
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.poznan@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zadania wynikające z polityki państwa w szczególności w zakresie wdrażania i stosowania instrumentów wsparcia rolnictwa, aktywnej polityki rolnej oraz rozwoju obszarów wiejskich
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie okresowej kontroli (przeglądów) obiektów budowlanych znajdujących się w zasobie KOWR OT Poznań.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d58eca1-9fe3-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00143813
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00111159/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Wykonanie okresowych przeglądów budowlanych, założenie książek obiektów i budowli (sieci, itd.) w budynkach mieszkalnych Zasobu i administracyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00567282
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: POZ.WOP.260.67.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie okresowej kontroli (przeglądów) obiektów budowlanych znajdujących się w zasobie KOWR OT Poznań:
a) rocznej dla 228 budynków,
b) pięcioletniej dla 9 budynków,
c) rocznej gazowej dla 7 budynków mieszkalnych
Kontrolą powinno być objęte również badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca winien sporządzić protokoły z kontroli.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71315400-3 - Usługi inspekcji budowlanej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74825,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130176,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74825,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane KRAW-BUD Józef Krawczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9560010961
7.3.3) Ulica: Miodowa 6
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Budowlane Kraw-Bud Józef Krawczyk
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Budowlane Kraw-Bud Józef Krawczyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74825,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa polegająca na załadunku i wywozie wskazanych odpadów (w tym gabarytowych), gruzu wraz z posprzątaniem terenu z nieruchomości będących w dyspozycji ZKZL Sp. z o.o.
- Sukcesywna dostawa środków czyszczących, chemii gospodarczej oraz płynów do piecy konwekcyjnych.
- Dostawa wyrobów medycznych dla potrzeb bloku okulistycznego Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- "Świadczenie usług transportu ciężarowego narzędzi i sprzętu do sterylizacji dla SZOZnMiD w Poznaniu"
- Naprawa narzędzi artroskopowych
- Świadczenie usługi transportu żywności dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obowiązkowe przeglądy stanu technicznego budynków oraz instalacji budynków administrowanych przez Zamawiającego
- Świadczenie usług serwisowych i przeglądu stacji pomiarowych PM Ecology dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Wykonanie przeglądów rocznych i pięcioletnich w budynkach placówek oświatowych Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku przy ul. Solnej 14 w Łodzi
- Sprawdzenie stanu technicznego obiektów gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu.
- Modernizacja systemu wentylacji i wykonanie systemu klimatyzacji dla potrzeb Sali im. Wiesława Wody w budynku MUW w Krakowie - Delegatura w Tarnowie przy al. Solidarności 5-9
więcej: Usługi inspekcji budowlanej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.