eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstródaDostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach projektu: "Wzmocnienie bezpieczeństwa cyfrowego Starostwa Powiatowego w Ostródzie i jednostkach podległych".



Ogłoszenie z dnia 2025-03-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach projektu: „Wzmocnienie bezpieczeństwa cyfrowego Starostwa Powiatowego w Ostródzie i jednostkach podległych”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Ostródzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat.ostroda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0723109c-ee4c-4304-a42b-1d4ebd88e0aa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach projektu: „Wzmocnienie bezpieczeństwa cyfrowego Starostwa Powiatowego w Ostródzie i jednostkach podległych”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0723109c-ee4c-4304-a42b-1d4ebd88e0aa

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00143828

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038093/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu IT i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie bezpieczeństwa cyfrowego Starostwa Powiatowego w Ostródzie i jednostkach podległych"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedsięwzięcie jest realizowane w ramach projektu: „Cyberbezpieczny Samorząd”, dofinansowanego w formie grantu z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021 – 2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00101536

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AN.272.2.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 476649,42 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 214650,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach projektu: „Wzmocnienie bezpieczeństwa cyfrowego Starostwa Powiatowego w Ostródzie i jednostkach podległych”, w zakresie części 1 – Dostawa serwerowych systemów operacyjnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (zał. nr 4a do SWZ); formularzem kalkulacji ceny ofertowej (zał. nr 5a do SWZ) oraz projektem umowy (zał. nr 3a do SWZ). Zamówienie podstawowe: serwerowe systemy operacyjne (Starostwo Powiatowe w Ostródzie - dalej SP i Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie - dalej PUP) – łącznie 2 kpl. Prawo opcji (Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie - dalej PCPR i Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie - dalej ZDP ) – łącznie 2 kpl.
2. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:
a) dostawę serwerowych systemów operacyjnych (dalej oprogramowania) objętych zarówno podstawowym zakresem przedmiotu zamówienia jak i prawem opcji, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (zał. nr 4a do SWZ) oraz złożoną ofertą;
b) przekazanie Zamawiającemu dokumentów, o których mowa w § 3 ust. 5 pkt 5, adekwatnych dla części 1 zgodnie z projektem umowy (zał. nr 3a do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 48620000-0 - Systemy operacyjne

4.5.5.) Wartość części: 125128,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach projektu: „Wzmocnienie bezpieczeństwa cyfrowego Starostwa Powiatowego w Ostródzie i jednostkach podległych”, w zakresie części 2 – Dostawa oprogramowania do zarządzania siecią oraz infrastrukturą IT zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (egz. zamienny zał. nr 4b do SWZ); formularzem kalkulacji ceny ofertowej (zał. nr 5b do SWZ) oraz projektem umowy (egz. zamienny zał. nr 3b do SWZ). Zamówienie podstawowe: oprogramowanie do zarządzania siecią oraz infrastrukturą IT (ZDP; PCPR).
2. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:
a) dostawę i wdrożenie oprogramowania objętego przedmiotem zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (egz. zamienny zał. nr 4b do SWZ) oraz złożoną ofertą;
b) przeprowadzenie szkolenia (w formie zdalnej lub w siedzibie Zamawiającego) z obsługi oprogramowania objętego przedmiotem zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (egz. zamienny zał. nr 4b do SWZ) oraz złożoną ofertą, przy czym do udziału w szkoleniu będzie uprawniona jedna osoba wskazana przez Zamawiającego;
b) przekazanie Zamawiającemu dokumentów, o których mowa w § 3 ust. 5 pkt 5 SWZ, adekwatnych dla części 2 zgodnie z projektem umowy (egz. zamienny zał. nr 3b do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego

4.5.5.) Wartość części: 32372,37 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach projektu: „Wzmocnienie bezpieczeństwa cyfrowego Starostwa Powiatowego w Ostródzie i jednostkach podległych”, w zakresie części 3 - Dostawa zasilaczy awaryjnych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (zał. nr 4c do SWZ); formularzem kalkulacji ceny ofertowej (zał. nr 5c do SWZ) oraz projektem umowy (zał. nr 3c do SWZ). Zamówienie podstawowe: zasilacze awaryjne (ZDP; SP) – łącznie 7 szt.
2. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:
a) dostawę fabrycznie nowych, przystosowanych do pracy w polskiej sieci elektroenergetycznej zasilaczy awaryjnych objętych przedmiotem zamówienia (dalej sprzęt), zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (zał. nr 4c do SWZ) oraz złożoną ofertą;
b) dowóz sprzętu do siedziby Starostwa Powiatowego w Ostródzie, zgodnie ze wskazaniami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 4c do SWZ) oraz złożoną ofertą;
c) przekazanie Zamawiającemu dokumentów, o których mowa w § 3 ust. 5 pkt 5, adekwatnych dla części 3 zgodnie z projektem umowy (zał. nr 3c do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

4.5.5.) Wartość części: 4771,42 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Dostawa sprzętu IT oraz oprogramowania w ramach projektu: „Wzmocnienie bezpieczeństwa cyfrowego Starostwa Powiatowego w Ostródzie i jednostkach podległych”, w zakresie części 4 - Dostawa dysków serwerowych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (zał. nr 4d do SWZ); formularzem kalkulacji ceny ofertowej (zał. nr 5d do SWZ) oraz projektem umowy (zał. nr 3d do SWZ). Zamówienie podstawowe: dyski do macierzy (PUP) – 10 szt.; dyski do serwera (ZDP4) – 4 szt. Prawo opcji: dyski do serwera (SP) – 4 szt.
2. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:
a) dostawę fabrycznie nowych dysków serwerowych (dalej sprzęt), objętych zarówno zakresem podstawowym przedmiotu zamówienia jak i prawem opcji, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (zał. nr 4d do SWZ) oraz złożoną ofertą;
b) dowóz sprzętu do siedziby Starostwa Powiatowego w Ostródzie, zgodnie ze wskazaniami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 4d do SWZ) oraz złożoną ofertą;
c) przekazanie Zamawiającemu dokumentów, o których mowa w § 3 ust. 5 pkt 5, adekwatnych dla części 4 zgodnie z projektem umowy (zał. nr 3d do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30234000-8 - Nośniki do przechowywania

4.5.5.) Wartość części: 52378,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141225,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147431,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141225,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Orange Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260250995

7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 160

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-326

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141225,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39934,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64620,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39934,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Owczarzak EUPOL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861493189

7.3.3) Ulica: Palinkiewicza; nr 3

7.3.4) Miejscowość: Środa Wielkopolska

7.3.5) Kod pocztowy: 63-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39934,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5770,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8270 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5770,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEO Technika Sp. J. Tomasz Polito i Cezariusz Zalewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7411962365

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka; nr 19G

7.3.4) Miejscowość: Ostróda

7.3.5) Kod pocztowy: 14-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5770,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64329,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64329,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64329,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: System Data Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8172031249

7.3.3) Ulica: Sienkiewicza nr 42

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64329,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.