eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaśliskaUtworzenie miejsc infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej na terenie gminy Jaśliska



Ogłoszenie z dnia 2021-08-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00143838 z dnia 2021-08-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie miejsc infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej na terenie gminy Jaśliska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAŚLISKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180515339

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 171

1.5.2.) Miejscowość: Jaśliska

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-485

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@jasliska.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasliska.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://jasliska.biuletyn.net/?bip=1&cid=1092&bsc=N

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie miejsc infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej na terenie gminy Jaśliska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ffa14c2-b86c-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00143838

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001626/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Utworzenie miejsc infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej na terenie gminy Jaśliska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane w ramach poddziałania "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność ",objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058374/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 150853,38 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa "Witaczy" - urządzeń służących turystyce i rekreacji w miejscowości Tylawa i Moszczaniec.
• Budowa "Witaczy" - urządzeń służących turystyce i rekreacji – 2 kpl.
• Roboty ziemne,
• Wykonanie stóp fundamentowych,
• Izolacje przeciwwilgociowe fundamentów,
• Wykonanie ścian,
• Wykonanie gzymsów ze styropianu,
• Wykonanie tynków,
• Wykonanie utwardzenia z kamienie przy obiekcie,
• Wykonanie zadaszenia drewnianego,
• Montaż stojaka na rowery,
• Montaż tablicy informacyjnej,
• Montaż elementów dekoracyjnych,
• Plantacja terenu oraz zasianie trawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262520-2 - Roboty murowe

45410000-4 - Tynkowanie

4.5.5.) Wartość części: 56924,78 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont wiaty wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu
• Roboty ziemne,
• Karczowanie terenu,
• Plantowanie terenu,
• Czyszczenie podłoża ścian, posadzki i schodów,
• Gruntowanie podłoża ścian, posadzki i schodów,
• Fugowanie ścian z kamienia,
• Wymiana konstrukcji i pokrycia dachu,
• Wykonanie podbudowy pod nawierzchnię z kostki,
• Montaż krawężników, obrzeży,
• Montaż kosza na śmieci,
• Dostawa i montaż ławek i stołów,
• Montaż innowacyjnych urządzeń: Solarna stacja ładowania urządzęń poprzez USB raz z kompresorem powietrza i oświetleniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262520-2 - Roboty murowe

45410000-4 - Tynkowanie

4.5.5.) Wartość części: 94003,97 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69798,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69798,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bieszczadzka Waderka Paulina Sroka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842558438

7.3.3) Ulica: Jaśliska 110

7.3.4) Miejscowość: Jaśliska

7.3.5) Kod pocztowy: 38-485

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69798,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019, poz. 2019 z późn. zm.)
tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu, unieważnia prowadzone postępowanie.
W prowadzonym postępowaniu wpłynęła jedna oferta złożona przez Firmę Usługową MAREX Marek Puchalik. Oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6) ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019, poz. 2019
z późn. zm.) tj. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli nie została sporządzona lub przekazana
w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.
Zgodnie z pkt 11.4 SWZ , Ofertę, oświadczenia, wykazy, kosztorys ofertowy sporządza się, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (podpis elektroniczny, podpis zaufany nie wymagany dla kosztorysu ofertowego).
Dokumenty złożone przez Wykonawcę nie zostały podpisane w sposób wymagany przez Zamawiającego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189000,00 PLN

2021-08-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.