eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaPełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn. "Przeciwdziałanie klęskom żywiołowym w mieście Wieliczka"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn.
„Przeciwdziałanie klęskom żywiołowym w mieście Wieliczka”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELICZKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555364

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Warszawskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 263 41 00

1.5.8.) Numer faksu: 12 278 68 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wieliczka.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn.
„Przeciwdziałanie klęskom żywiołowym w mieście Wieliczka”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09eb3ebe-9319-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00143904

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026393/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Przeciwdziałanie klęskom żywiołowym w mieście Wieliczka – Nadzór inwestorski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 działanie 2.1: Adaptacja do zmian klimatu wraz z zabezpieczeniem i zwiększeniem odporności na klęski żywiołowe, w szczególności katastrofy naturalne oraz monitoring środowiska oś priorytetowa Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063739/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 715828,56 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 239458,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach projektu pn. „Przeciwdziałanie klęskom żywiołowym w mieście Wieliczka”. Zakres Zamówienia obejmuje wszystkie niezbędne działania mające na celu prawidłowe, zgodne z przepisami, warunkami Umowy, wymaganiami podanymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym dla części 1 oraz 2 i najlepszą dostępną wiedzą zaprojektowanie i wykonanie Przedmiotu Zamówienia. Zamówienie będzie realizowane w obszarze miasta Wieliczka, w województwie małopolskim.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, w związku z powyższym nadzór ma być wykonany kompleksowo dla obu części robót budowlanych:
2.1. Część 1 – Nadzór nad budową i remontem kanalizacji deszczowej od wylotu rzeki Serafy do ul. Sienkiewicza.
2.1.1. Przedmiotem niniejszej części Zamówienia jest nadzór nad zaprojektowaniem i wykonaniem budowy, przebudowy i remontu (renowacji) sieci i obiektów kanalizacji deszczowej w mieście Wieliczka, w tym:
- Budowa ok. 1,2 km sieci kanalizacji deszczowej o średnicach O 1200-1800 mm,
- Remont (renowacja) ok. 0,18 km sieci kanalizacji deszczowej o przekroju 2200x1900 mm,
- Budowa 1 zbiornika retencyjnego wód deszczowych, zamkniętego, o pojemności czynnej co najmniej 1000m3, ze strefą bezodpływową o pojemności co najmniej 500 m3, wraz z podczyszczalnią wód opadowych o wydajności nominalnej co najmniej 540 l/s, komorą przelewu burzowego oraz infrastrukturą towarzyszącą,
- Budowa 1 zbiornika retencyjno-odparowującego wód deszczowych, otwartego, o pojemności czynnej co najmniej 100 m3, ze strefą parowania o głębokości co najmniej 30 cm, wraz z podczyszczalnią wód opadowych o wydajności nominalnej co najmniej 450 l/s, komorą przelewu burzowego oraz infrastrukturą towarzyszącą,
- Budowa 1 podczyszczalni wód opadowych odprowadzanych do odbiornika tj. rzeki Serafy, o wydajności nominalnej co najmniej 540 l/s wraz z infrastrukturą towarzyszącą i komorą przelewu burzowego przed podczyszczalnią,
- Budowa 1 wylotu wód opadowych wraz z umocnieniem dna i skarp odbiornika,
- Remont 1 wylotu wód opadowych wraz z umocnieniem dna i skarp odbiornika oraz związanej z w/w robotami budowy, rozbiórki i odbudowy nawierzchni drogowych i ciągów pieszych, a także przebudowy infrastruktury kolidującej z planowanymi obiektami.
2.1.2. Zamówienie obejmuje również nadzór nad:
- Opracowaniem modelu hydrodynamicznego dla sieci kanalizacji deszczowej (istniejącej i planowanej w zakresie Zamówienia) wraz ze zbiornikami retencyjnymi, w granicach zlewni kanalizacyjnej, z której wody opadowe będą odprowadzane do planowanej podczyszczalni wód opadowych przy ul. Dembowskiego w Wieliczce,
- Wykonaniem systemu do monitorowania, wizualizacji i archiwizacji danych dla urządzeń podczyszczalni wód opadowych, zbiornika retencyjnego i zbiornika retencyjno – odparowującego realizowanych w zakresie Zamówienia.
2.1.3. Szczegółowy zakres prac dla Części 1 zamówienia nad którymi należy sprawować nadzór określa poniższe opracowanie stanowiące opis przedmiotu zamówienia: PFU Część 1. Budowa i remont kanalizacji deszczowej od wylotu do rzeki Serafy do ul. Sienkiewicza
2.2. Część 2 - Nadzór nad remontem kanalizacji deszczowej w ul. Goliana metodą bezwykopową
2.2.1. Przedmiotem niniejszej części Zamówienia jest nadzór nad zaprojektowaniem i wykonaniem remontu (renowacji) istniejącego kolektora deszczowego o przekrojach 1200/800 i 1350/900 w ul. Goliana, na odcinku między ul. Powstania Warszawskiego a ul. Sienkiewicza o długości ok. 171 m, w tym:
- Remont kolektora metodą bezwykopową, z zastosowaniem wykładziny utwardzanej na miejscu,
- Remont studzienek oraz komór kanalizacyjnych występujących na remontowanym odcinku kolektora, z wykorzystaniem chemii budowlanej,
- Obróbka i wzmocnienie miejsc włączenia przyłączy do kolektora z wykorzystaniem kształtek kapeluszowych.
2.2.2. Szczegółowy zakres prac dla Części 2 zamówienia nad którym należy sprawować nadzór określa opracowanie stanowiące opis przedmiotu zamówienia: PFU Część 2. Remont kanalizacji deszczowej w ul. Goliana metodą bezwykopową, z zastrzeżeniem poniższych zmian:
2.2.2.1. W PFU dla części 2, pkt 8.2.1.3 lit. e) przyjmuje brzmienie: e) grubość rękawa po utwardzeniu powinna być nie mniejsza niż określona w dokumentacji projektowej, przy czym dla odcinka kolektora o przekroju 1200/800 powinna być nie mniejsza niż 11 mm, a dla odcinka kolektora o przekroju 1350/900 mm powinna być nie mniejsza niż 12 mm,
2.2.2.2. W PFU dla części 2, pkt 8.2.1.3 lit. i) przyjmuje brzmienie: i) odporność na ścieranie tzn. maksymalne dopuszczalne uszkodzenia powierzchni przy wykonywaniu próby na ścieranie wg normy PN-EN 295-3 nie większe niż 0,15 mm na 100000 cykli”.
W/w zapisy są obowiązujące i mają charakter nadrzędny nad zapisami zawartymi w PFU.
2.3. Kompletna dokumentacja na roboty budowlane będąca przedmiotem nadzoru znajduje się na stronie internetowej https://miniportal.uzp.gov.pl/:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/5430c4da-b86e-4a58-bc71-cd0918cf0b0b
2.4. Do zadań inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełny zakres czynności określony poniżej, w tym wynikających z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z 2022 r. poz. 88 z późn. zm.):
2.4.1. reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
2.4.2. sprawdzanie jakości wykonywanych robót i zgodności wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
2.4.3. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
2.4.4. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy (weryfikacja, potwierdzanie wykonania, merytoryczna akceptacja faktur wykonawcy robót budowlanych),
2.4.5. wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy, dotyczącego: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia opinii technicznych dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;
2.4.6. żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147231,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147231,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRI Generalny Realizator Procesu Inwestycyjnego S p. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 678 10 13 991 Regon: 350714961

7.3.3) Ulica: os. Złotej Jesieni 6

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-826

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147231,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.