Ogłoszenie z dnia 2025-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00668601/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
- 2025/BZP 00048944/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń biurowych Oddziału Terenowego KOWR w budynku administracyjno-usługowym w Bydgoszczy przy ul. Hetmańskiej 38
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hetmańska 38
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-039
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.bydgoszcz@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/4605221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie Zasobem Własności Rolnej Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń biurowych Oddziału Terenowego KOWR w budynku administracyjno-usługowym w Bydgoszczy przy ul. Hetmańskiej 382.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5db2047f-e20e-45aa-a2c0-0a6f9fcc3b82
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00143967
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00104026/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Remont pomieszczeń w siedzibie KOWR OT Bydgoszcz przy ul. Hetmańskiej 38 w Bydgoszczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00668601
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BYD.WO.260.21.2024.MB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1481406,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń biurowych Oddziału Terenowego KOWR, zlokalizowanych w budynku administracyjno-usługowym w Bydgoszczy przy ul. Hetmańskiej 38, obejmującego w swym zakresie m.in:
a) remont pomieszczeń biurowych na piętrach od I do IV,
b) remont ciągów komunikacyjnych,
c) remont klatki schodowej,
d) przystosowanie pokoju biurowego na kuchnię,
e) malowanie sal konferencyjnych (parter),
f) wykonanie robót i instalacji elektrycznych wewnętrznych wraz z wymianą oświetlenia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, znajduje się w dokumentacji projektowej, stanowiącej załączniki do SWZ, obejmującej:
a) projekt wykonawczy – dotyczący robót remontowych
b) projekt wykonawczy – dotyczący robót elektrycznych
c) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, związanych z robotami budowlanymi,
d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, związanych z robotami elektrycznymi,
3. Zamawiający zastrzega, że:
a) ust. 8 STWiOR dot. odbiorów częściowych i płatności nie ma zastosowania
b) ilekroć w dokumentacji jest mowa o:
- aprobacie technicznej Zamawiający ma na myśli Europejskie lub/i Krajowe Oceny Techniczne,
- malowaniu ścian, Zamawiający ma na myśli także usunięcie drobnych nierówności i ubytków,
- malowaniu grzejników, Zamawiający ma na myśli także ich wyczyszczenie przed malowaniem a także malowanie pionów c.o., znajdujących się w pokojach,
- wkuciu instalacji elektrycznych, teletechnicznych czy p.poż., Zamawiający ma na myśli także zaprawianie bruzd i wykonanie dalszych czynności malarskich,
- usuwaniu progów, Zamawiający ma na myśli ich demontaż oraz w przypadku łączenia parkietu z parkietem uzupełnienie deszczułkami, w innych przypadkach Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie listew progowych z zachowaniem estetyki.
4. Przedmiotowe zamówienie nie zostało podzielone na części z uwagi na brak uzasadnienia technicznego i organizacyjnego. Przedmiotowe zamówienie polega bowiem na remoncie pomieszczeń w obiekcie czynnym i związane jest z koniecznością wykonywania prac z różnych branż jednocześnie. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców, realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia, a sam podział zamówienia wiązałby się niewątpliwie z nadmiernymi trudnościami technicznymi, organizacyjnymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Zakres zamówienia jest dostosowany do potrzeb sektora MŚP
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45431200-9 - Kładzenie glazury
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1486060,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4218956,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1757558,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PUBR" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 953-217-17-29
7.3.3) Ulica: ul. Toruńska 109
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-844
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "PUBR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "PUBR" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1757558,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji i rozbudowie istniejącego placu zabaw na os. Eskulapa w Bydgoszczy (program BBO)
- Zakup pojazdu do działań minersko-pirotechnicznych wraz z zestawem narzędzi i wyposażenia dodatkowego dla Placówki Straży Granicznej w Porcie Lotniczym w Bydgoszczy
- Wykonanie badań analitycznych wód podziemnych i powierzchniowych na terenie osiedla Łęgnowo Wieś w Bydgoszczy oraz badań wstępnych jakości gleby i ziemi na działce ew. nr 3/8, obręb 0227 w Bydgoszczy
- Dostawa gaśnic
- 2025/Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Kujawsko-Pomorskiego Centrum Kształcenia Zawodowego w Bydgoszczy
- 41/PA/2025 Wymiana instalacji elektrycznej w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja pomieszczeń szkolnych" w ramach projektu pn.: "Mechanik przyszłości"
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- Budowa żłobka w Siennie
- KMP/KPP - bieżące remonty obiektów niezbędne do utrzymania należytego stanu technicznego lub wynikające z decyzji PIS
- Modernizacja sali gimnastycznej
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.