eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wronki"Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych (SUO) w miejscu zamieszkania odbiorców (Gmina Wronki) w roku 2025 r."



Ogłoszenie z dnia 2025-03-13

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych (SUO) w miejscu zamieszkania odbiorców (Gmina Wronki) w roku 2025 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ WRONKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004613395

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców Wielkopolskich 23

1.5.2.) Miejscowość: Wronki

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: +48 67 2540 044

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgopswronki@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mgopswronki.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych (SUO) w miejscu zamieszkania odbiorców (Gmina Wronki) w roku 2025 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-818fb6fe-530f-405a-bbbf-4a76a855b7ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00143999

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00094746/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych (SUO) w zakresie terapii SI, TUS, terapii psychologicznej, pedagogicznej, terapii ręki, logo- i neurolopedii w miejscu zamieszkania odbiorców w 2025 r

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-818fb6fe-530f-405a-bbbf-4a76a855b7ac

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu, z
wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce
„Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności
przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również
dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą
Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem
wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem
zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej
wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym
podpisem (typ wewnętrzny).
2. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 25 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
7. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
mgopswronki@gmail.com (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej we Wronkach, ul. Powstańców Wielkopolskich 23, 64-510 Wronki ;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: kontakt@smart-standards.com, tel. +48 602 241 239;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej we Wronkach, ul. Powstańców Wielkopolskich 23, 64-510 Wronki ;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: kontakt@smart-standards.com, tel. +48 602 241 239;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MGOPS.2410.3.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 535500 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres SUO obejmuje usługi (SUO) w zakresie LOGOPEDII I NEUROLOGOPEDII obejmujące diagnozowanie deficytów mowy lub rozwoju mowy odbiorców SUO oraz świadczenie terapii logopedycznej lub neurologopedycznej wpierającej rozwój mowy lub kompensującej opóźnienia/deficyty w zakresie rozwoju mowy lub zapobieganie powstawaniu wad i czuwanie nad prawidłowym rozwojem mowy,
2. Wymiar usługi (SUO) w okresie realizacji zamówienia:
1) zamówienie podstawowe: maksymalnie do 450 godzin zegarowych, przeciętnie ok. 50 godzin zegarowych SUO w miesiącu kalendarzowym;
2) zamówienie w ramach prawa opcji: dalszych (maksymalnie) 90 godzin zegarowych SUO w okresie realizacji zamówienia.
3. SUO realizowane będą w okresie od dnia 01 kwietnia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r. lub do momentu wyczerpania maksymalnej (z uwzględnieniem prawa opcji) ustalonej w postępowaniu wartości zamówienia, w zależności od tego, które z wyżej wskazanych zdarzeń nastąpi jako pierwsze.
4. Zastrzega się, że zamówienie nie będzie realizowane wcześniej niż przed dniem zawarcia z Wykonawcą umowy ws. zamówienia.
5. Bezpośrednimi odbiorcami usług Wykonawcy będą osoby zamieszkałe na terenie Gminy Wronki korzystające ze wsparcia Zamawiającego, w tym dominują osoby z zaburzeniami psychicznymi.

4.2.5.) Wartość części: 81000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1) Maksymalna wartość zamówienia w ramach prawa opcji to dodatkowe 90 godzin zegarowych usług, ponad liczbę
godzin zamówienia podstawowego (do 450 godzin zegarowych).
2) Zamawiający zastrzega, ze ilość godzin zegarowych usługi przewidziana w ramach prawa opcji jest wielkością
maksymalną, a ilość ta może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego.
3) Zamawiający może z prawa opcji skorzystać lub skorzystać w części.
4) Wykonawca otrzyma wyłącznie wynagrodzenie odpowiadające wysokością liczbie faktycznie zrealizowanych liczbie
godzin usług w ramach prawa opcji.
5) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie
przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w
stosunku do Zamawiającego.
6) Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od
Zamawiającego, że Zamawiający zamierza z prawa opcji skorzystać.
7) Zawiadomienie, o którym mowa w pkt 6 przekazuje się Wykonawcy w formie pisemnej lub dokumentowej.
8) Termin rozpoczęcia wykonania zamówienia objętego prawem opcji nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia przekazania
zawiadomienia do Wykonawcy.
9) Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji
zamówienia podstawowego.
10) Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w okresie do 8 miesięcy, licząc od dnia zawarcia Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres SUO obejmuje usługi (SUO) w zakresie LOGOPEDII I NEUROLOGOPEDII obejmujące diagnozowanie deficytów mowy lub rozwoju mowy odbiorców SUO oraz świadczenie terapii logopedycznej lub neurologopedycznej wpierającej rozwój mowy lub kompensującej opóźnienia/deficyty w zakresie rozwoju mowy lub zapobieganie powstawaniu wad i czuwanie nad prawidłowym rozwojem mowy,
2. Wymiar usługi (SUO) w okresie realizacji zamówienia:
1) zamówienie podstawowe: maksymalnie do 450 godzin zegarowych, przeciętnie ok. 50 godzin zegarowych SUO w miesiącu kalendarzowym;
2) zamówienie w ramach prawa opcji: dalszych (maksymalnie) 90 godzin zegarowych SUO w okresie realizacji zamówienia.
3. SUO realizowane będą w okresie od dnia 01 kwietnia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r. lub do momentu wyczerpania maksymalnej (z uwzględnieniem prawa opcji) ustalonej w postępowaniu wartości zamówienia, w zależności od tego, które z wyżej wskazanych zdarzeń nastąpi jako pierwsze.
4. Zastrzega się, że zamówienie nie będzie realizowane wcześniej niż przed dniem zawarcia z Wykonawcą umowy ws. zamówienia.
5. Bezpośrednimi odbiorcami usług Wykonawcy będą osoby zamieszkałe na terenie Gminy Wronki korzystające ze wsparcia Zamawiającego, w tym dominują osoby z zaburzeniami psychicznymi.

4.2.5.) Wartość części: 81000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1) Maksymalna wartość zamówienia w ramach prawa opcji to dodatkowe 90 godzin zegarowych usług, ponad liczbę
godzin zamówienia podstawowego (do 450 godzin zegarowych).
2) Zamawiający zastrzega, ze ilość godzin zegarowych usługi przewidziana w ramach prawa opcji jest wielkością
maksymalną, a ilość ta może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego.
3) Zamawiający może z prawa opcji skorzystać lub skorzystać w części.
4) Wykonawca otrzyma wyłącznie wynagrodzenie odpowiadające wysokością liczbie faktycznie zrealizowanych liczbie
godzin usług w ramach prawa opcji.
5) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie
przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w
stosunku do Zamawiającego.
6) Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od
Zamawiającego, że Zamawiający zamierza z prawa opcji skorzystać.
7) Zawiadomienie, o którym mowa w pkt 6 przekazuje się Wykonawcy w formie pisemnej lub dokumentowej.
8) Termin rozpoczęcia wykonania zamówienia objętego prawem opcji nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia przekazania
zawiadomienia do Wykonawcy.
9) Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji
zamówienia podstawowego.
10) Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w okresie do 8 miesięcy, licząc od dnia zawarcia Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres SUO obejmuje usługi w zakresie TERAPII INTEGRACJI SENSORYCZNEJ (Terapia SI) obejmujące kontrolowaną stymulację wszystkich systemów zmysłowych, wpływającą na poprawę funkcjonowania w sferze emocjonalnej i motorycznej.
2. Wymiar usługi (SUO) w okresie realizacji zamówienia:
1) zamówienie podstawowe: maksymalnie do 290 godzin zegarowych, przeciętnie ok. 32 godziny zegarowe SUO w miesiącu kalendarzowym;
2) zamówienie w ramach prawa opcji: dalszych (maksymalnie) 60 godzin zegarowych SUO w okresie realizacji zamówienia.
3. SUO realizowane będą w okresie od dnia 01 kwietnia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r. lub do momentu wyczerpania maksymalnej (z uwzględnieniem prawa opcji) ustalonej w postępowaniu wartości zamówienia, w zależności od tego, które z wyżej wskazanych zdarzeń nastąpi jako pierwsze.
4. Zastrzega się, że zamówienie nie będzie realizowane wcześniej niż przed dniem zawarcia z Wykonawcą umowy ws. zamówienia.
5. Bezpośrednimi odbiorcami usług Wykonawcy będą osoby zamieszkałe na terenie Gminy Wronki korzystające ze wsparcia Zamawiającego, w tym dominują osoby z zaburzeniami psychicznymi.

4.2.5.) Wartość części: 52500 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1) Maksymalna wartość zamówienia w ramach prawa opcji to dodatkowe 60 godzin zegarowych usług, ponad liczbę
godzin zamówienia podstawowego (do 290 godzin zegarowych).
2) Zamawiający zastrzega, ze ilość godzin zegarowych usługi przewidziana w ramach prawa opcji jest wielkością
maksymalną, a ilość ta może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego.
3) Zamawiający może z prawa opcji skorzystać lub skorzystać w części.
4) Wykonawca otrzyma wyłącznie wynagrodzenie odpowiadające wysokością liczbie faktycznie zrealizowanych liczbie
godzin usług w ramach prawa opcji.
5) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie
przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w
stosunku do Zamawiającego.
6) Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od
Zamawiającego, że Zamawiający zamierza z prawa opcji skorzystać.
7) Zawiadomienie, o którym mowa w pkt 6 przekazuje się Wykonawcy w formie pisemnej lub dokumentowej.
8) Termin rozpoczęcia wykonania zamówienia objętego prawem opcji nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia przekazania
zawiadomienia do Wykonawcy.
9) Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji
zamówienia podstawowego.
10) Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w okresie do 8 miesięcy, licząc od dnia zawarcia Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres SUO obejmuje usługi w zakresie TERAPII INTEGRACJI SENSORYCZNEJ (Terapia SI) obejmujące kontrolowaną stymulację wszystkich systemów zmysłowych, wpływającą na poprawę funkcjonowania w sferze emocjonalnej i motorycznej.
2. Wymiar usługi (SUO) w okresie realizacji zamówienia:
1) zamówienie podstawowe: maksymalnie do 290 godzin zegarowych, przeciętnie ok. 32 godziny zegarowe SUO w miesiącu kalendarzowym;
2) zamówienie w ramach prawa opcji: dalszych (maksymalnie) 60 godzin zegarowych SUO w okresie realizacji zamówienia.
3. SUO realizowane będą w okresie od dnia 01 kwietnia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r. lub do momentu wyczerpania maksymalnej (z uwzględnieniem prawa opcji) ustalonej w postępowaniu wartości zamówienia, w zależności od tego, które z wyżej wskazanych zdarzeń nastąpi jako pierwsze.
4. Zastrzega się, że zamówienie nie będzie realizowane wcześniej niż przed dniem zawarcia z Wykonawcą umowy ws. zamówienia.
5. Bezpośrednimi odbiorcami usług Wykonawcy będą osoby zamieszkałe na terenie Gminy Wronki korzystające ze wsparcia Zamawiającego, w tym dominują osoby z zaburzeniami psychicznymi.

4.2.5.) Wartość części: 52500 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1) Maksymalna wartość zamówienia w ramach prawa opcji to dodatkowe 60 godzin zegarowych usług, ponad liczbę
godzin zamówienia podstawowego (do 290 godzin zegarowych).
2) Zamawiający zastrzega, ze ilość godzin zegarowych usługi przewidziana w ramach prawa opcji jest wielkością
maksymalną, a ilość ta może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego.
3) Zamawiający może z prawa opcji skorzystać lub skorzystać w części.
4) Wykonawca otrzyma wyłącznie wynagrodzenie odpowiadające wysokością liczbie faktycznie zrealizowanych liczbie
godzin usług w ramach prawa opcji.
5) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie
przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w
stosunku do Zamawiającego.
6) Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od
Zamawiającego, że Zamawiający zamierza z prawa opcji skorzystać.
7) Zawiadomienie, o którym mowa w pkt 6 przekazuje się Wykonawcy w formie pisemnej lub dokumentowej.
8) Termin rozpoczęcia wykonania zamówienia objętego prawem opcji nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia przekazania
zawiadomienia do Wykonawcy.
9) Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji
zamówienia podstawowego.
10) Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w okresie do 8 miesięcy, licząc od dnia zawarcia Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres SUO obejmuje usługi w zakresie TERAPII RĘKI (motoryka mała) zmierzające do prawidłowego rozwoju psychomotorycznego odbiorców usługi poprzez usprawnianie tzw. małej motoryki, czyli precyzyjnych ruchów dłoni i palców. Realizacja usługi obejmować będzie ćwiczenia terapeutyczne m.in. z następujących obszarów: poprawa precyzyjnych ruchów rąk; wspomaganie umiejętności chwytu; wyuczenie zdolności skupienia uwagi, patrzenia; wzmacnianie koncentracji; poprawa koordynacji wzrokowo-ruchowej; przekraczanie linii środka ciała; rozwijanie umiejętności planowania ruchu; wspomaganie czucia głębokiego oraz powierzchniowego.
2. Wymiar usługi (SUO) w okresie realizacji zamówienia:
1) zamówienie podstawowe: maksymalnie do 245 godzin zegarowych, przeciętnie ok. 27 godzin zegarowych SUO w miesiącu kalendarzowym;
2) zamówienie w ramach prawa opcji: dalszych (maksymalnie) 50 godzin zegarowych SUO w okresie realizacji zamówienia.
3. SUO realizowane będą w okresie od dnia 01 kwietnia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r. lub do momentu wyczerpania maksymalnej (z uwzględnieniem prawa opcji) ustalonej w postępowaniu wartości zamówienia, w zależności od tego, które z wyżej wskazanych zdarzeń nastąpi jako pierwsze.
4. Zastrzega się, że zamówienie nie będzie realizowane wcześniej niż przed dniem zawarcia z Wykonawcą umowy ws. zamówienia.
5. Bezpośrednimi odbiorcami usług Wykonawcy będą osoby zamieszkałe na terenie Gminy Wronki korzystające ze wsparcia Zamawiającego, w tym dominują osoby z zaburzeniami psychicznymi.
1. Zakres SUO obejmuje usługi w zakresie TERAPII RĘKI (motoryka mała) zmierzające do prawidłowego rozwoju psychomotorycznego odbiorców usługi poprzez usprawnianie tzw. małej motoryki, czyli precyzyjnych ruchów dłoni i palców. Realizacja usługi obejmować będzie ćwiczenia terapeutyczne m.in. z następujących obszarów: poprawa precyzyjnych ruchów rąk; wspomaganie umiejętności chwytu; wyuczenie zdolności skupienia uwagi, patrzenia; wzmacnianie koncentracji; poprawa koordynacji wzrokowo-ruchowej; przekraczanie linii środka ciała; rozwijanie umiejętności planowania ruchu; wspomaganie czucia głębokiego oraz powierzchniowego.
2. Wymiar usługi (SUO) w okresie realizacji zamówienia:
1) zamówienie podstawowe: maksymalnie do 245 godzin zegarowych, przeciętnie ok. 27 godzin zegarowych SUO w miesiącu kalendarzowym;
2) zamówienie w ramach prawa opcji: dalszych (maksymalnie) 50 godzin zegarowych SUO w okresie realizacji zamówienia.
3. SUO realizowane będą w okresie od dnia 01 kwietnia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r. lub do momentu wyczerpania maksymalnej (z uwzględnieniem prawa opcji) ustalonej w postępowaniu wartości zamówienia, w zależności od tego, które z wyżej wskazanych zdarzeń nastąpi jako pierwsze.
4. Zastrzega się, że zamówienie nie będzie realizowane wcześniej niż przed dniem zawarcia z Wykonawcą umowy ws. zamówienia.
5. Bezpośrednimi odbiorcami usług Wykonawcy będą osoby zamieszkałe na terenie Gminy Wronki korzystające ze wsparcia Zamawiającego, w tym dominują osoby z zaburzeniami psychicznymi.

4.2.5.) Wartość części: 44250 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1) Maksymalna wartość zamówienia w ramach prawa opcji to dodatkowe 50 godzin zegarowych usług, ponad liczbę
godzin zamówienia podstawowego (do 245 godzin zegarowych).
2) Zamawiający zastrzega, ze ilość godzin zegarowych usługi przewidziana w ramach prawa opcji jest wielkością
maksymalną, a ilość ta może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego.
3) Zamawiający może z prawa opcji skorzystać lub skorzystać w części.
4) Wykonawca otrzyma wyłącznie wynagrodzenie odpowiadające wysokością liczbie faktycznie zrealizowanych liczbie
godzin usług w ramach prawa opcji.
5) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie
przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w
stosunku do Zamawiającego.
6) Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od
Zamawiającego, że Zamawiający zamierza z prawa opcji skorzystać.
7) Zawiadomienie, o którym mowa w pkt 6 przekazuje się Wykonawcy w formie pisemnej lub dokumentowej.
8) Termin rozpoczęcia wykonania zamówienia objętego prawem opcji nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia przekazania
zawiadomienia do Wykonawcy.
9) Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji
zamówienia podstawowego.
10) Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w okresie do 8 miesięcy, licząc od dnia zawarcia Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres SUO obejmuje usługi w zakresie TERAPII RĘKI (motoryka mała) zmierzające do prawidłowego rozwoju psychomotorycznego odbiorców usługi poprzez usprawnianie tzw. małej motoryki, czyli precyzyjnych ruchów dłoni i palców. Realizacja usługi obejmować będzie ćwiczenia terapeutyczne m.in. z następujących obszarów: poprawa precyzyjnych ruchów rąk; wspomaganie umiejętności chwytu; wyuczenie zdolności skupienia uwagi, patrzenia; wzmacnianie koncentracji; poprawa koordynacji wzrokowo-ruchowej; przekraczanie linii środka ciała; rozwijanie umiejętności planowania ruchu; wspomaganie czucia głębokiego oraz powierzchniowego.
2. Wymiar usługi (SUO) w okresie realizacji zamówienia:
1) zamówienie podstawowe: maksymalnie do 245 godzin zegarowych, przeciętnie ok. 27 godzin zegarowych SUO w miesiącu kalendarzowym;
2) zamówienie w ramach prawa opcji: dalszych (maksymalnie) 50 godzin zegarowych SUO w okresie realizacji zamówienia.
3. SUO realizowane będą w okresie od dnia 01 kwietnia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r. lub do momentu wyczerpania maksymalnej (z uwzględnieniem prawa opcji) ustalonej w postępowaniu wartości zamówienia, w zależności od tego, które z wyżej wskazanych zdarzeń nastąpi jako pierwsze.
4. Zastrzega się, że zamówienie nie będzie realizowane wcześniej niż przed dniem zawarcia z Wykonawcą umowy ws. zamówienia.
5. Bezpośrednimi odbiorcami usług Wykonawcy będą osoby zamieszkałe na terenie Gminy Wronki korzystające ze wsparcia Zamawiającego, w tym dominują osoby z zaburzeniami psychicznymi.
1. Zakres SUO obejmuje usługi w zakresie TERAPII RĘKI (motoryka mała) zmierzające do prawidłowego rozwoju psychomotorycznego odbiorców usługi poprzez usprawnianie tzw. małej motoryki, czyli precyzyjnych ruchów dłoni i palców. Realizacja usługi obejmować będzie ćwiczenia terapeutyczne m.in. z następujących obszarów: poprawa precyzyjnych ruchów rąk; wspomaganie umiejętności chwytu; wyuczenie zdolności skupienia uwagi, patrzenia; wzmacnianie koncentracji; poprawa koordynacji wzrokowo-ruchowej; przekraczanie linii środka ciała; rozwijanie umiejętności planowania ruchu; wspomaganie czucia głębokiego oraz powierzchniowego.
2. Wymiar usługi (SUO) w okresie realizacji zamówienia:
1) zamówienie podstawowe: maksymalnie do 245 godzin zegarowych, przeciętnie ok. 27 godzin zegarowych SUO w miesiącu kalendarzowym;
2) zamówienie w ramach prawa opcji: dalszych (maksymalnie) 50 godzin zegarowych SUO w okresie realizacji zamówienia.
3. SUO realizowane będą w okresie od dnia 01 kwietnia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r. lub do momentu wyczerpania maksymalnej (z uwzględnieniem prawa opcji) ustalonej w postępowaniu wartości zamówienia, w zależności od tego, które z wyżej wskazanych zdarzeń nastąpi jako pierwsze.
4. Zastrzega się, że zamówienie nie będzie realizowane wcześniej niż przed dniem zawarcia z Wykonawcą umowy ws. zamówienia.
5. Bezpośrednimi odbiorcami usług Wykonawcy będą osoby zamieszkałe na terenie Gminy Wronki korzystające ze wsparcia Zamawiającego, w tym dominują osoby z zaburzeniami psychicznymi.

4.2.5.) Wartość części: 44250 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1) Maksymalna wartość zamówienia w ramach prawa opcji to dodatkowe 50 godzin zegarowych usług, ponad liczbę
godzin zamówienia podstawowego (do 245 godzin zegarowych).
2) Zamawiający zastrzega, ze ilość godzin zegarowych usługi przewidziana w ramach prawa opcji jest wielkością
maksymalną, a ilość ta może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego.
3) Zamawiający może z prawa opcji skorzystać lub skorzystać w części.
4) Wykonawca otrzyma wyłącznie wynagrodzenie odpowiadające wysokością liczbie faktycznie zrealizowanych liczbie
godzin usług w ramach prawa opcji.
5) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie
przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w
stosunku do Zamawiającego.
6) Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od
Zamawiającego, że Zamawiający zamierza z prawa opcji skorzystać.
7) Zawiadomienie, o którym mowa w pkt 6 przekazuje się Wykonawcy w formie pisemnej lub dokumentowej.
8) Termin rozpoczęcia wykonania zamówienia objętego prawem opcji nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia przekazania
zawiadomienia do Wykonawcy.
9) Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji
zamówienia podstawowego.
10) Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w okresie do 8 miesięcy, licząc od dnia zawarcia Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres SUO obejmuje usługi w zakresie TRENINGU UMIEJĘTNOŚCI SPOŁECZNYCH (TUS) obejmujące uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym zwłaszcza kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych.
2. Wymiar usługi (SUO) w okresie realizacji zamówienia:
1) zamówienie podstawowe: maksymalnie do 360 godzin zegarowych, przeciętnie ok. 40 godzin zegarowych SUO w miesiącu kalendarzowym;
2) zamówienie w ramach prawa opcji: dalszych (maksymalnie) 70 godzin zegarowych SUO w okresie realizacji zamówienia.
3. SUO realizowane będą w okresie od dnia 01 kwietnia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r. lub do momentu wyczerpania maksymalnej (z uwzględnieniem prawa opcji) ustalonej w postępowaniu wartości zamówienia, w zależności od tego, które z wyżej wskazanych zdarzeń nastąpi jako pierwsze.
4. Zastrzega się, że zamówienie nie będzie realizowane wcześniej niż przed dniem zawarcia z Wykonawcą umowy ws. zamówienia.
5. Bezpośrednimi odbiorcami usług Wykonawcy będą osoby zamieszkałe na terenie Gminy Wronki korzystające ze wsparcia Zamawiającego, w tym dominują osoby z zaburzeniami psychicznymi.

4.2.5.) Wartość części: 64500 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1) Maksymalna wartość zamówienia w ramach prawa opcji to dodatkowe 70 godzin zegarowych usług, ponad liczbę
godzin zamówienia podstawowego (do 360 godzin zegarowych).
2) Zamawiający zastrzega, ze ilość godzin zegarowych usługi przewidziana w ramach prawa opcji jest wielkością
maksymalną, a ilość ta może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego.
3) Zamawiający może z prawa opcji skorzystać lub skorzystać w części.
4) Wykonawca otrzyma wyłącznie wynagrodzenie odpowiadające wysokością liczbie faktycznie zrealizowanych liczbie
godzin usług w ramach prawa opcji.
5) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie
przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w
stosunku do Zamawiającego.
6) Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od
Zamawiającego, że Zamawiający zamierza z prawa opcji skorzystać.
7) Zawiadomienie, o którym mowa w pkt 6 przekazuje się Wykonawcy w formie pisemnej lub dokumentowej.
8) Termin rozpoczęcia wykonania zamówienia objętego prawem opcji nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia przekazania
zawiadomienia do Wykonawcy.
9) Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji
zamówienia podstawowego.
10) Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w okresie do 8 miesięcy, licząc od dnia zawarcia Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres SUO obejmuje usługi w zakresie WSPARCIA PSYCHOLOGICZNEGO oraz TERAPII PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ obejmujące diagnozowanie psychologiczne, udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz świadczenie psychoterapii oraz wsparcia pedagogicznego.
2. Wymiar usługi (SUO) w okresie realizacji zamówienia:
1) zamówienie podstawowe: maksymalnie do 300 godzin zegarowych, przeciętnie ok. 40 godzin zegarowych SUO w miesiącu kalendarzowym;
2) zamówienie w ramach prawa opcji: dalszych (maksymalnie) 60 godzin zegarowych SUO w okresie realizacji zamówienia.
3. SUO realizowane będą w okresie od dnia 01 kwietnia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r. lub do momentu wyczerpania maksymalnej (z uwzględnieniem prawa opcji) ustalonej w postępowaniu wartości zamówienia, w zależności od tego, które z wyżej wskazanych zdarzeń nastąpi jako pierwsze.
4. Zastrzega się, że zamówienie nie będzie realizowane wcześniej niż przed dniem zawarcia z Wykonawcą umowy ws. zamówienia.
5. Bezpośrednimi odbiorcami usług Wykonawcy będą osoby zamieszkałe na terenie Gminy Wronki korzystające ze wsparcia Zamawiającego, w tym dominują osoby z zaburzeniami psychicznymi.

4.2.5.) Wartość części: 54000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1) Maksymalna wartość zamówienia w ramach prawa opcji to dodatkowe 60 godzin zegarowych usług, ponad liczbę
godzin zamówienia podstawowego (do 300 godzin zegarowych).
2) Zamawiający zastrzega, ze ilość godzin zegarowych usługi przewidziana w ramach prawa opcji jest wielkością
maksymalną, a ilość ta może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego.
3) Zamawiający może z prawa opcji skorzystać lub skorzystać w części.
4) Wykonawca otrzyma wyłącznie wynagrodzenie odpowiadające wysokością liczbie faktycznie zrealizowanych liczbie
godzin usług w ramach prawa opcji.
5) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie
przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w
stosunku do Zamawiającego.
6) Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od
Zamawiającego, że Zamawiający zamierza z prawa opcji skorzystać.
7) Zawiadomienie, o którym mowa w pkt 6 przekazuje się Wykonawcy w formie pisemnej lub dokumentowej.
8) Termin rozpoczęcia wykonania zamówienia objętego prawem opcji nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia przekazania
zawiadomienia do Wykonawcy.
9) Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji
zamówienia podstawowego.
10) Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w okresie do 8 miesięcy, licząc od dnia zawarcia Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres SUO obejmuje usługi PEDAGOGA SPECJALNEGO obejmujące działania dydaktyczne i terapeutyczne, zmierzające do zwiększenia możliwości i intensyfikacji szans rozwoju u odbiorców wsparcia.
2. Wymiar usługi (SUO) w okresie realizacji zamówienia:
1) zamówienie podstawowe: maksymalnie do 360 godzin zegarowych, przeciętnie ok. 40 godzin zegarowych SUO w miesiącu kalendarzowym;
2) zamówienie w ramach prawa opcji: dalszych (maksymalnie) 50 godzin zegarowych SUO w okresie realizacji zamówienia.
3. SUO realizowane będą w okresie od dnia 01 kwietnia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r. lub do momentu wyczerpania maksymalnej (z uwzględnieniem prawa opcji) ustalonej w postępowaniu wartości zamówienia, w zależności od tego, które z wyżej wskazanych zdarzeń nastąpi jako pierwsze.
4. Zastrzega się, że zamówienie nie będzie realizowane wcześniej niż przed dniem zawarcia z Wykonawcą umowy ws. zamówienia.
5. Bezpośrednimi odbiorcami usług Wykonawcy będą osoby zamieszkałe na terenie Gminy Wronki korzystające ze wsparcia Zamawiającego, w tym dominują osoby z zaburzeniami psychicznymi.

4.2.5.) Wartość części: 61500 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1) Maksymalna wartość zamówienia w ramach prawa opcji to dodatkowe 50 godzin zegarowych usług, ponad liczbę
godzin zamówienia podstawowego (do 360 godzin zegarowych).
2) Zamawiający zastrzega, ze ilość godzin zegarowych usługi przewidziana w ramach prawa opcji jest wielkością
maksymalną, a ilość ta może ulec zmniejszeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego.
3) Zamawiający może z prawa opcji skorzystać lub skorzystać w części.
4) Wykonawca otrzyma wyłącznie wynagrodzenie odpowiadające wysokością liczbie faktycznie zrealizowanych liczbie
godzin usług w ramach prawa opcji.
5) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie
przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w
stosunku do Zamawiającego.
6) Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od
Zamawiającego, że Zamawiający zamierza z prawa opcji skorzystać.
7) Zawiadomienie, o którym mowa w pkt 6 przekazuje się Wykonawcy w formie pisemnej lub dokumentowej.
8) Termin rozpoczęcia wykonania zamówienia objętego prawem opcji nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia przekazania
zawiadomienia do Wykonawcy.
9) Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji
zamówienia podstawowego.
10) Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w okresie do 8 miesięcy, licząc od dnia zawarcia Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym :
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej :
Wykonawca spełni warunek zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że osoba skierowana do realizacji zamówienia spełnia warunki wskazane w SWZ rozdział VIII, ust. 2 pkt 4) - TABELA wymagań odnośnie do osób skieorwanych do realizacji zamówienia w poszczególnych częściach.
W odniesieniu do zdolności technicznej Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców .
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5. Wykonawca jest zobowiązany wykazać spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ, w sposób i za pomocą podmiotowych środków dowodowych określnych w Ustawie Pzp, w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ ;
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych , jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j . Dz. U. z 2024 r. poz. 594 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ ;
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych , jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j . Dz. U. z 2024 r. poz. 594 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określone w projektowanych postanowieniach umownych - załącznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert następuje za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem internetowym: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-21 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.