Ogłoszenie z dnia 2023-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00098538/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów do prowadzenia zajęć na kursie spawania metodami MAG i TIG w ramach projektu „Samochodziarze na zawodowym starcie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ SAMOCHODOWYCH
1.3.) Oddział zamawiającego: ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000188044
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: GRUNWALDZKA 25b
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 654 32 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@zssam-torun.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zssam-torun.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-754306ed-9ad2-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów do prowadzenia zajęć na kursie spawania metodami MAG i TIG w ramach projektu „Samochodziarze na zawodowym starcie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-754306ed-9ad2-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00144057
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047473/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa materiałów do prowadzenia zajęć na kursie spawania metodami MAG i TIG w ramach projektu „Samochodziarze na zawodowym starcie”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Samochodziarze na zawodowym starcie”, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098538
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSS- 1/2023/EFS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 63000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa stali czarnej, stanowiącej materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji kursu spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG/TIG w ramach projektu „Samochodziarze na zawodowym starcie”.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następujących materiałów:
1) Blacha czarna 3*1000*2000 ze stali niestopowej do spawania. Norma EN 10025. Gatunek S 235-24 arkusze;
2) Blacha czarna 5*1000*2000 ze stali niestopowej do spawania. Norma EN 10025. Gatunek S235 - 16 arkuszy;
3) Blacha czarna 8*1000*2000 ze stali niestopowej do spawania. Norma EN 10025. Gatunek S235 - 4 arkusze;
4) Rura czarna d42t3 ze stali niestopowej nadająca się do spawania. Norma EN 10255:2007. Gatunek S 235 (dł. 6-7 m) - 160 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14622000-7 - Stal
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44163100-1 - Rury
44315200-3 - Tworzywa spawalnicze
4.5.5.) Wartość części: 23100,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa stali nierdzewnej, stanowiącej materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji kursu spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG/TIG w ramach projektu „Samochodziarze na zawodowym starcie”.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następujących materiałów:
1) Blacha ze stali nierdzewnej 3*1000*2000 ze stali wysokostopowej nadającej się do spawania. Gatunek Cr Ni - 20 arkuszy;
2) Rura ze stali nierdzewnej d42t3 ze stali wysokostopowej nadającej się do spawania. Gatunek Cr Ni (dł. 6-7m) -180 m
4.5.3.) Główny kod CPV: 14622000-7 - Stal
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44163100-1 - Rury
44315200-3 - Tworzywa spawalnicze
4.5.5.) Wartość części: 18800,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazów technicznych, stanowiących materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji kursu spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG/TIG w ramach projektu „Samochodziarze na zawodowym starcie”.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następujących materiałów:
1) Gazy techniczne CO2 (40 litrów w 1 butli) - 40 butli;
2) Gazy techniczne Argon (30 litrów w 1 butli) -52 butle;
3 Tulejki zaciskowe SR -26/18 2,4 - 80 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24110000-8 - Gazy przemysłowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44315100-2 - Akcesoria spawalnicze
4.5.5.) Wartość części: 10400,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drutów do spawania oraz pozostałych materiałów i akcesoriów spawalniczych, stanowiących materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji kursu spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG/TIG w ramach projektu „Samochodziarze na zawodowym starcie”.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następujących materiałów:
1) Elektrody Wolframowe SP 20 TR 2,4 ×175 - 120 sztuk;
2) Drut spawalniczy 0,8 mm (15kg w 1 szpuli) - 40 szpul;
3) Drut TIG 12,64 Ø 1,6 - 20 kg;
4) Drut TIG 31,6 LSI Ø 1,6- 40 kg;
5) Tarcze do szlifierki kątowej -160 sztuk;
6) Rękawice spawalnicze - 40 par;
7) Szybki do masek 11 DIN 110*90 - 40 sztuk;
8) Okulary ochronne - 40 sztuk;
9) Końcówki prądowe MB-15 0,8 - 40 sztuk;
10) Dysza gazowa MB 15 stożkowa 12×53 - 40 sztuk;
11) Sprężyna MB-13/15 palnika - 40 sztuk;
12) Korek RS 18/26 długi - 40 sztuk;
13) Dysza ceramiczna SRT 18/26 9,5 ×47 - 40 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44315100-2 - Akcesoria spawalnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44315200-3 - Tworzywa spawalnicze
44310000-6 - Wyroby z drutu
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 10700 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części nr 1 zamówienia nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części nr 2 zamówienia nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części nr 3 zamówienia nie złożono żadnej oferty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części nr 4 zamówienia nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Ubezpieczenie majątku Gminy Szczytna od ryzyka powodzi
- Budowa miejsc postojowych dla samochodów osobowych na terenie Kampusu UMK przy ul. Gagarina 19 w Toruniu.
- Dostawa urządzeń i środków czystości
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2040C Zębówiec - Skrzypkowo - Krzykomy w km od 0+850 do km 5+475 na długości 4,625 km
- Modyfikacja wraz z częściową zmianą sposobu użytkowania oraz uzupełnienie dokumentacji projektowej w ramach zadania.
- Przygotowanie i realizacja kampanii promocyjnej Święta Miasta, odbywającego się w Toruniu w dniach od 20 do 24 czerwca 2025 roku, zawierającej działania reklamowe oraz eventowe
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu Kształcenie zawodowe kluczem do rozwoju młodzieży w powiecie opolskim
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
- Zakup pomocy i wyposażenia do pracowni edukacji ekologicznej dla szkół podstawowych w Śremie - V części
- "Eliminacja zdiagnozowanych dostępnościowych barier technicznych w szkołach"
- Dostawa fantoma ALS z systemem sterowania, oprogramowaniem i monitorem pacjenta w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Wsparcie edukacji włączającej w Szkole Podstawowej w Okonku i Szkole Podstawowej w Lotyniu z gminy Okonek"
więcej: Stal »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.