Ogłoszenie z dnia 2022-05-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby utworzenia placówki opiekuńczo-wychowawczej typu rodzinnego w Czuprynowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SOKÓLSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD POWIATU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Sokółka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857110876
1.5.8.) Numer faksu: 857112008
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@sokolka-powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka-powiat.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby utworzenia placówki opiekuńczo-wychowawczej typu rodzinnego w Czuprynowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b5b76a2-ba57-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00144153
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026375/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby utworzenia placówki opiekuńczo-wychowawczej typu rodzinnego w Czuprynowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 – 2020 Oś Priorytetowa VII POPRAWA SPÓJNOŚCI SPOŁECZNEJ, Działanie 7.2 Rozwój usług społecznych, Poddziałanie 7.2.1 Rozwój usług społecznych i zdrowotnych na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119560/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
z art. 305 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych wynika, że Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5 ustawy p.z.p., a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zamawiający w dniu 11 kwietnia 2022 r. unieważnił postępowanie oznaczone sygnaturą OR-IV.272.6.2022.JG na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy p.z.p. i w niniejszym postępowaniu nie zamierza w istotny sposób zmieniać pierwotnych warunków zamówienia.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-c08cd2b8-ae94-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-IV.272.8.2022.JG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 827799,42 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 147140,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych na potrzeby utworzenia placówki opiekuńczo – wychowawczej typu rodzinnego w Czuprynowie 15, 16-123 Kuźnica.
Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę każdorazowo określanych przez Zamawiającego partii materiałów budowlanych wraz z ich wniesieniem do wskazanego, przez przedstawiciela Zamawiającego, pomieszczenia. Na przedmiot zamówienia składają się następujące produkty: płytki ścienne gres, płytki podłogowe gres matowy, klej do płytek elastyczny i elastyczny żelowy, zaprawa klejąca cienkowarstwowa do gazobetonu, zaprawa spoinująca, tynk maszynowy cementowo-wapienny, tynk gipsowy, gładź szpachlowa, szpachla gipsowa, obrzutka tynkarska, cement portlandzki, bloczki z betonu komórkowego, płyty styropianowe, cegły budowlane pełne, nadproża z lekkiego betonu, płyty gipsowo-kartonowe zwykłe i impregnowane, profile do płyt g-k i wieszaki do profili, blachowkręty, kołki rozporowe szybkiego montażu, taśmy akustyczne, taśmy do połączeń płyt g-k, taśma uszczelniająca do folii, farby lateksowe, środki gruntujące i folie w płynie, pianki montażowe pistoletowe, rozcieńczalniki oraz parapety, lustra płaskowniki, dwuteowniki i pręty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44111400-5 - Farby i okładziny ścienne
44111800-9 - Zaprawa (murarska)
44111900-0 - Kafle ceramiczne
44171000-9 - Płyty (budowlane)
44192000-2 - Inne różne materiały budowlane
44212500-4 - Kątowniki i profile
44531510-9 - Śruby i wkręty
44831200-6 - Kity szpachlowe
44921000-2 - Wapień i gips
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205837,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205837,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205837,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radosław Kalinowski Hurtownia Artykułów Przemysłowych Import-Eksport Radosław Kalinowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5451001777
7.3.3) Ulica: Tysiąclecia Państwa Polskiego 34
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Białostocka
7.3.5) Kod pocztowy: 16-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205837,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Modernizacja Przedszkola Nr 1 w Sokółce w zakresie dostosowania do przepisów p.poż
- Modernizacja sali gimnastycznej oraz sali zebrań w Szkole Podstawowej Nr 3 w Sokółce
- Opracowanie projektu modernizacji stadionu miejskiego w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
- Dostawa sprzętu elektronicznego oraz sprzętu komputerowego oraz infor. w ramach wyposażenia Oddziału POZ, SOR oraz modernizacji i doposażeniu pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR"
- Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i informatycznych oraz plotera na potrzeby BCUw dziedzinie drogownictwa przy Zespole Szkół Rolniczych im. mjr Henryka Dobrzańskiego - Hubala w Sokółce
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie drogownictwa przy Zespole Szkół Rolniczych im. mjr Henryka Dobrzańskiego - Hubala w Sokółce
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- D/18/2025/A2 Sukcesywny zakup materiałów na potrzeby Centrum Sieci i Wsparcia Technicznego, część nr 2, pn.: Sukcesywny zakup materiałów hydraulicznych [ ... ]
- Odtworzenie parkingu dla samochodów osobowych w Parku Zdrojowym im. M. Witczaka w Jastrzębiu-Zdroju
- Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik",w tym budowa placu zabaw,obiekt. małej architek.,remont bud. szat.-sanitarn.,remont 2 boisk szkol.,zagospod. ter. ziel. przy SP nr 37,ul.Szpitalna nr9 w Łodzi
- D/18/2025/A1 Sukcesywny zakup materiałów ogólnobudowlanych oraz paneli i wykładzin na potrzeby Centrum Sieci i Wsparcia Technicznego
- Dostawa płyt drogowych o wymiarach 300 cm x 150 cm x 15 cm do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Gryfinie
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" przy XLVII Liceum Ogólnokształcącym im. Stanisława Staszica w Łodzi, ul. Czernika nr 1/3.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.