Ogłoszenie z dnia 2022-05-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00059066/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-16
- 2022/BZP 00059066/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-16 (po zmianach)
- 2022/BZP 00060715/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-17
- 2022/BZP 00071029/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu budynku noclegowni znajdującej się przy ul. Kupieckiej 15 w Warszawie do przepisów techniczno-budowlanych. Pełna nazwa zamówienia w SWZ "
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Mienia m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kazimierza 62
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-248
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (22) 836 81 03
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zmw.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmw.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zmw-waw.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie i administrowanie mieniem Miasta Stołecznego Warszawy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu budynku noclegowni znajdującej się przy ul. Kupieckiej 15 w Warszawie do przepisów techniczno-budowlanych. Pełna nazwa zamówienia w SWZ "2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9750559-8f14-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00144162
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049067/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Marywilskiej 44 - ul. Kupieckiej 15.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00059066/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/TP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1087906,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Celem postępowania jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych, polegających na dostosowaniu budynku noclegowni znajdującej się przy ul. Kupieckiej 15 w Warszawie do przepisów techniczno-budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.2019. poz. 1065 t.j.), z uwzględnieniem zaleceń Ekspertyzy technicznej w zakresie ochrony przeciwpożarowej oraz w oparciu o wskazane uwagi i zalecenia w Stanowisku Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej nr MZ.5564.23080-1.6.5132.2020.KRE z dnia 13.08.2020 r. oraz piśmie pokontrolnym Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego nr ZNS.722.464.2020.1.IM z dnia 13.08.2020 r.
2. Teren inwestycji częściowo utwardzony jako plac postojowy i ciąg komunikacyjny.
Na terenie opracowania znajdują się pojedyncze drzewa liściaste i zieleń trawiasta.
Działka wyposażona jest w następujące urządzenia infrastruktury technicznej:
- sieć wodociągowa;
- sieć kanalizacyjna;
- sieci telekomunikacyjnej, teletechniczne;
- sieci energetyczne,
- agregat prądotwórczy na potrzeby noclegowni z ogrzewalnią dla osób bezdomnych,
- altanę śmietnikową na potrzeby noclegowni z ogrzewalnią dla osób bezdomnych.
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w OPZ stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
4. Zamawiający oświadcza, że jest uprawniony do dysponowania nieruchomością zlokalizowaną przy ul. Kupieckiej 15 w Warszawie, działka ewidencyjna nr 14/144 z obrębu nr 4-07-02 na cele budowlane.
5. Decyzję o pozwoleniu na budowę nr 240/2018 z 23.05.2018 r. i zmieniająca ją Decyzję 370/2019 z 25.07.2019 r.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej (projekt wykonawczy) stanowiący Załącznik nr 12 do SWZ dostępny na stronie
https://pliki.um.warszawa.pl/index.php/s/GeBWCGMidBogkCX
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43322000-6 - Urządzenia do demontażu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262700-8 - Przebudowa budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45314310-7 - Układanie kabli
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1164856,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1852705,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1164856,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AN PROJEKT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242669376
7.3.3) Ulica: Karnicka 19
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-162
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1022800,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
więcej: Urządzenia do demontażu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.