eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWyłonienie Wykonawcy w zakresie obsługi logistycznej zapewnienia i zorganizowania obsługi szkoleń dla lekarzy przez techników symulacji medycznej w ramach projektu (POKOLEnia)



Ogłoszenie z dnia 2022-05-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie obsługi logistycznej zapewnienia i zorganizowania obsługi szkoleń dla lekarzy przez techników symulacji medycznej w ramach projektu (POKOLEnia)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000127000040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: św. Anny 12

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-008

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 433 27 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@cm-uj.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/index.php/dzp/zamowienia_ustawowe/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyłonienie Wykonawcy w zakresie obsługi logistycznej zapewnienia i zorganizowania obsługi szkoleń dla lekarzy przez techników symulacji medycznej w ramach projektu (POKOLEnia)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f201cb2b-b3e1-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00144206

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Podnoszenie Kompetencji Lekarskich (POKOLEnia) – interdyscyplinarna i holistyczna opieka nad pacjentem geriatrycznym z problemami psychicznymi, reumatologicznymi oraz w opiece okołozabiegowej” współfinansowanego przez UE ze środków Europejskiego funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.04.00-00-0147/18-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00107807/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 141.2711.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 217127,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie obsługi logistycznej zapewnienia i zorganizowania obsługi szkoleń dla lekarzy przez techników symulacji medycznej w ramach projektu „Podnoszenie Kompetencji Lekarskich (POKOLEnia) - interdyscyplinarna i holistyczna opieka nad pacjentem geriatrycznym z problemami psychicznymi, reumatologicznymi oraz w opiece okołozabiegowej”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.04.00-00-0147/18-00.
2. Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
3. Przedmiotem zamówienia jest usługa obsługi technicznej szkoleń dla lekarzy przez techników symulacji medycznej w ramach realizacji projektu Podnoszenie Kompetencji Lekarskich (z POKOLEnia) – interdyscyplinarna i holistyczna opieka nad pacjentem geriatrycznym z problemami psychicznymi, reumatologicznymi oraz w opiece okołozabiegowej” świadczona sukcesywnie.
4. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Podnoszenie Kompetencji Lekarskich (POKOLEnia) – interdyscyplinarna i holistyczna opieka nad pacjentem geriatrycznym z problemami psychicznymi, reumatologicznymi oraz w opiece okołozabiegowej” współfinansowanego przez UE ze środków Europejskiego funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, nr umowy o dofinansowanie: POWR.05.04.00-00-0147/18-00.
5. Opis przedmiotu zamówienia – zamówienie obejmuje:
5.1. zapewnienie w wyznaczonym miejscu i terminie minimum 2 techników symulacji medycznej (TSM) do obsługi technicznej szkoleń o dla lekarzy,
5.2. Sprawdzenie i przygotowanie sprzętu przed zajęciami (symulatory wysokiej wierności pacjenta, symulatory USG, symulatory endoskopowe, symulatory do wstrzyknięć dostawowych, aparaty USG, respiratory, defibrylatory, pompy infuzyjne i strzykawkowe, inne pomoce naukowe jak plakaty, modele anatomiczne itp.).
5.3. Aranżacja sal do szkoleń zgodnie z planowanymi kursami.
5.4 Obecność i dyspozycyjność dla prowadzących szkolenia podczas trwania zajęć (zawsze minimum 2 osoby podczas dnia szkoleniowego).
5.5. Obsługa systemu debriefingu.
5.6. Bieżąca pomoc informatyczna dla prowadzących szkolenia.
5.7. Przeprowadzenie drobnych napraw sprzętu do zajęć – czas rozpoczęcia naprawy do 4h od zgłoszenia.
5.8. Pakowanie sprzętu do Mobilnej Jednostki Szkoleniowej (MJS) najpóźniej dzień przed odbiorem naczepy przez firmę transportową przed szkoleniem.
5.9. Rozłożenie MJS przed zajęciami, aranżacja pomieszczeń do szkoleń i złożenie po przeprowadzonym szkoleniu (Zamawiający zapewnia szkolenie z obsługi MJS).
5.10. Rozpakowanie sprzętu do magazynów stacjonarnych po powrocie MJS ze szkolenia.
5.11. Monitorowanie stanu technicznego sprzętu do symulacji i zgłaszanie usterek bądź wadliwego działania.
5.12. Drobne naprawy sprzętu do symulacji.
5.13. Konserwacja urządzeń zgodnie z załączonymi do nich instrukcjami.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zawiera Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do wzoru umowy.
7. Przedmiot umowy będzie realizowany będzie w Centrum Innowacyjnej Edukacji Medycznej Collegium Medicum przy ul. Medycznej 7, 30-688 Kraków oraz w Mobilnej Jednostce Szkoleniowej na terenie Polski.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80320000-3 - Usługi edukacji medycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

72500000-0 - Komputerowe usługi pokrewne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264081,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264081,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264081,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Exnit sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762477502

7.3.3) Ulica: Podole 60

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-394

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264081,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

wykonanie zamówienia sukcesywnie w terminie od dnia zawarcia umowy do 30.06.2023r. (z możliwością przedłużenia do 31.12.2023r. lub dłużej) albo wyczerpania jej wartości jeśli nastąpi to przed upływem terminu, na jaki umowa została zawarta

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.