Ogłoszenie z dnia 2025-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00115885/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową na terenie Gminy Grabowiec. Dostawa i montaż wodomierzy wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem do integracji z TIK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grabowiec
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Grabowiec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368492
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 3
1.5.2.) Miejscowość: Grabowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-425
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 651 24 74
1.5.8.) Numer faksu: 84 651 24 74
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@grabowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grabowiec.pl/gmina/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://grabowiec.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową na terenie Gminy Grabowiec. Dostawa i montaż wodomierzy wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem do integracji z TIK2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b2efd8f-5536-4c34-83fe-988f50889a0e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00144209
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00064613/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową na terenie Gminy Grabowiec Dostawa i montaż wodomierzy wraz z oprogramowaniem i wyposażeniem do integracji z TIK
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności. Zielona energia i zmniejszenie energochłonności - część grantowa. B3.1.1. Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową na terenach wiejskich.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00115885
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/2/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę i montaż 571 szt wodomierzy wykorzystujących technologię TIK tj. z nakładką radiową umożliwiającą zdalny odczyt zużycia wody wraz z odbiornikiem radiowym zintegrowanym na stałe z urządzeniem odczytującym lub komunikujący się za pośrednictwem łącza Bluetooth oraz oprogramowaniem umożliwiającym przesyłanie, przechowywanie i przetwarzanie danych z urządzeń odczytowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 38421100-3 - Wodomierze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38421000-2 - Urządzenia do pomiaru przepływu
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48820000-2 - Serwery
32344210-1 - Sprzęt radiowy
32252000-4 - Telefony GSM
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie ulega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Po dokonanej analizie możliwości finansowej jednostki Zamawiający uznał, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Dostawy sprzętu IT z podziałem na 2 pakiety
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu.
- Modernizacja pomieszczeń budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
więcej: Telefony GSM »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.