Ogłoszenie z dnia 2025-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA UL. KOŚCIUSZKI (DROGA GMINNA NR 118251D), PÓŁNOCNO-WSCHODNIEJ CZĘŚCI RYNKU (DROGA GMINNA NR 118274D) ORAZ UL. KLASZTORNEJ (DROGA GMINNA
NR 118248D) W ZIĘBICACH.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ziębice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718478
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 10
1.5.2.) Miejscowość: Ziębice
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48748163851
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ziebice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziebice.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-637c8060-bf8a-40c4-b59f-f4f3e964d70b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
PRZEBUDOWA UL. KOŚCIUSZKI (DROGA GMINNA NR 118251D), PÓŁNOCNO-WSCHODNIEJ CZĘŚCI RYNKU (DROGA GMINNA NR 118274D) ORAZ UL. KLASZTORNEJ (DROGA GMINNANR 118248D) W ZIĘBICACH.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-637c8060-bf8a-40c4-b59f-f4f3e964d70b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00144244
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049088/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 PRZEBUDOWA UL. KOŚCIUSZKI (DROGA GMINNA NR 118251D), PÓŁNOCNO-WSCHODNIEJ CZĘŚCI RYNKU (DROGA GMINNA NR 118274D) ORAZ UL. KLASZTORNEJ (DROGA GMINNA NR 118248D) W ZIĘBICACH
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00118063
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 213 ust. 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024 r., poz. 1320), zwaną dalej ustawą Pzp., zamówienie z wolnej ręki to tryb udzielania zamówienia publicznego, w którym zamawiający udziela zamówienia po negocjacjach tylko z jednym wykonawcą.
Z tego powodu jest to tryb, którego stosowanie ustawodawca dopuszcza tylko w szczególnych, wymienionych w ustawie przypadkach, których enumeratywne wyliczenie zawiera art. 214 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający udziela zamówienia na podstawie art. 305 ust. 1 w zw. z art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp.
Zamawiający spełnia przesłanki wymienione w art214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego znak sprawy ZP.271.1.8.2024 w dniu 28 maja 2024 roku. W wyniku postępowania została zawarta umowa nr ZPW/22/ZP/2024 z dnia 10 lipca 2024 roku.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest powtórzenie robót budowlanych podobnych do zamówienia podstawowego realizowanego w ramach umowy nr ZPW/22/ZP/2024 z dnia 10 lipca 2024 roku na podstawie dokumentów zamówienia, postanowień umownych oraz przedmiaru robót, który ma charakter pomocniczy ze względu na ryczałtowy charakter zamówienia. Prace będą realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Przebudowa ul. Kościuszki (droga gminna nr 118251D), północno-wschodniej części Rynku (droga gminna nr 118274D) oraz ul. Klasztornej (droga gminna nr 118248D) w Ziębicach”.
2. Lokalizacja inwestycji: ul. Klasztorna w Ziębicach.
3. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie robót ziemnych.
2) Wymiana oświetlenia ulicznego (5 szt.), skablowanie sieci energetycznej. Słupy stylizowane i lampy stylizowane muszą nawiązywać wyglądem do istniejących na terenie miasta – takich jak na ul. Wałowej (zarówno kształtem, kolorem jak
i wyglądem). Zamawiający załącza poglądowe rysunki słupów i lamp oraz wymagane wymiary i parametry. Zamawiający dopuszcza 5% odchylenia (w jedną i drugą stronę) od podanych wymiarów.
Oprawa ma zawierać w sobie sterownik z możliwością podłączenia do istniejącego systemu zdalnego sterowania oświetleniem ulicznym. Oprawa musi być wyposażona w gniazdo nema oraz musi być kompatybilna z systemem telensa, obecnie zainstalowanym na terenie gminy Ziębice. Po zamontowaniu opraw Wykonawca skontaktuje się z serwisantem systemu wskazanym przez Zamawiającego i zgodnie z jego wytycznymi dokona przyłączenia
i zsynchronizowania lamp, aby funkcjonowały w systemie. W związku z tym, że Wykonawca będzie działał na obiekcie objętym gwarancją, na okoliczność wykonania przedmiotowych prac zostanie spisany z dotychczasowym gwarantem protokół potwierdzający prawidłowe wykonanie prac.
Wykonawca wykona roboty budowlane zgodnie z dokumentacją zamówienia oraz warunkami Porozumienia nr TNT/NMW/2071/2024 z 8 stycznia 2025 roku.
4. Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni ze swojej strony osobę posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie do kierowania robotami budowlanymi;
5. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt wywiezie gruz oraz inne odpady do utylizacji. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane ze zużytą podczas robót energią elektryczną , wodą oraz za odprowadzone ścieki.
6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 72 miesięcy.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do Zaproszenia na który składa się:
1) Integralną częścią niniejszego opisu przedmiotu zamówienia jest dokumentacja projektowa z tym że pierwszeństwo mają zapisy zaproszenia oraz STWiORB stanowiąca opis przedmiotu zamówienia podstawowego określonego umową nr ZPW/22/ZP/2024 z dnia 10 lipca 2024 roku a także postanowienia umowne.
2) Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami w tym:
a) PZT nr 4 – zmiana Projektu Wykonawczego,
b) Porozumienie nr TNT/NMW/2071/2024 z dnia 8 stycznia 2025 roku,
c) Dane produktu,
d) Przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbylbruk Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021336175
7.3.3) Ulica: Bobolice 33
7.3.4) Miejscowość: Bobolice
7.3.5) Kod pocztowy: 57-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZBYLBRUK SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZBYLBRUK SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259999,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Remont sali gimnastycznej z pomieszczeniem do przechowywania sprzętu sportowego oraz sali do tenisa stołowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 18 w Krakowie przy ul. Senatorskiej 35
- Przebudowa drogi gminnej w m. Stanisławowo
- Budowa drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych przy Węźle Jarocin
- Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Biała Rawska.
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
więcej: Uliczne słupy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.