eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZiębicePRZEBUDOWA UL. KOŚCIUSZKI (DROGA GMINNA NR 118251D), PÓŁNOCNO-WSCHODNIEJ CZĘŚCI RYNKU (DROGA GMINNA NR 118274D) ORAZ UL. KLASZTORNEJ (DROGA GMINNA NR 118248D) W ZIĘBICACH.



Ogłoszenie z dnia 2025-03-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA UL. KOŚCIUSZKI (DROGA GMINNA NR 118251D), PÓŁNOCNO-WSCHODNIEJ CZĘŚCI RYNKU (DROGA GMINNA NR 118274D) ORAZ UL. KLASZTORNEJ (DROGA GMINNA
NR 118248D) W ZIĘBICACH.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ziębice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718478

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 10

1.5.2.) Miejscowość: Ziębice

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48748163851

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ziebice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziebice.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-637c8060-bf8a-40c4-b59f-f4f3e964d70b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA UL. KOŚCIUSZKI (DROGA GMINNA NR 118251D), PÓŁNOCNO-WSCHODNIEJ CZĘŚCI RYNKU (DROGA GMINNA NR 118274D) ORAZ UL. KLASZTORNEJ (DROGA GMINNA
NR 118248D) W ZIĘBICACH.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-637c8060-bf8a-40c4-b59f-f4f3e964d70b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00144244

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049088/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 PRZEBUDOWA UL. KOŚCIUSZKI (DROGA GMINNA NR 118251D), PÓŁNOCNO-WSCHODNIEJ CZĘŚCI RYNKU (DROGA GMINNA NR 118274D) ORAZ UL. KLASZTORNEJ (DROGA GMINNA NR 118248D) W ZIĘBICACH

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00118063

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 213 ust. 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024 r., poz. 1320), zwaną dalej ustawą Pzp., zamówienie z wolnej ręki to tryb udzielania zamówienia publicznego, w którym zamawiający udziela zamówienia po negocjacjach tylko z jednym wykonawcą.
Z tego powodu jest to tryb, którego stosowanie ustawodawca dopuszcza tylko w szczególnych, wymienionych w ustawie przypadkach, których enumeratywne wyliczenie zawiera art. 214 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający udziela zamówienia na podstawie art. 305 ust. 1 w zw. z art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp.
Zamawiający spełnia przesłanki wymienione w art214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego znak sprawy ZP.271.1.8.2024 w dniu 28 maja 2024 roku. W wyniku postępowania została zawarta umowa nr ZPW/22/ZP/2024 z dnia 10 lipca 2024 roku.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest powtórzenie robót budowlanych podobnych do zamówienia podstawowego realizowanego w ramach umowy nr ZPW/22/ZP/2024 z dnia 10 lipca 2024 roku na podstawie dokumentów zamówienia, postanowień umownych oraz przedmiaru robót, który ma charakter pomocniczy ze względu na ryczałtowy charakter zamówienia. Prace będą realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Przebudowa ul. Kościuszki (droga gminna nr 118251D), północno-wschodniej części Rynku (droga gminna nr 118274D) oraz ul. Klasztornej (droga gminna nr 118248D) w Ziębicach”.
2. Lokalizacja inwestycji: ul. Klasztorna w Ziębicach.
3. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie robót ziemnych.
2) Wymiana oświetlenia ulicznego (5 szt.), skablowanie sieci energetycznej. Słupy stylizowane i lampy stylizowane muszą nawiązywać wyglądem do istniejących na terenie miasta – takich jak na ul. Wałowej (zarówno kształtem, kolorem jak
i wyglądem). Zamawiający załącza poglądowe rysunki słupów i lamp oraz wymagane wymiary i parametry. Zamawiający dopuszcza 5% odchylenia (w jedną i drugą stronę) od podanych wymiarów.
Oprawa ma zawierać w sobie sterownik z możliwością podłączenia do istniejącego systemu zdalnego sterowania oświetleniem ulicznym. Oprawa musi być wyposażona w gniazdo nema oraz musi być kompatybilna z systemem telensa, obecnie zainstalowanym na terenie gminy Ziębice. Po zamontowaniu opraw Wykonawca skontaktuje się z serwisantem systemu wskazanym przez Zamawiającego i zgodnie z jego wytycznymi dokona przyłączenia
i zsynchronizowania lamp, aby funkcjonowały w systemie. W związku z tym, że Wykonawca będzie działał na obiekcie objętym gwarancją, na okoliczność wykonania przedmiotowych prac zostanie spisany z dotychczasowym gwarantem protokół potwierdzający prawidłowe wykonanie prac.
Wykonawca wykona roboty budowlane zgodnie z dokumentacją zamówienia oraz warunkami Porozumienia nr TNT/NMW/2071/2024 z 8 stycznia 2025 roku.
4. Do realizacji zamówienia Wykonawca zapewni ze swojej strony osobę posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie do kierowania robotami budowlanymi;
5. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt wywiezie gruz oraz inne odpady do utylizacji. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane ze zużytą podczas robót energią elektryczną , wodą oraz za odprowadzone ścieki.
6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 72 miesięcy.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do Zaproszenia na który składa się:
1) Integralną częścią niniejszego opisu przedmiotu zamówienia jest dokumentacja projektowa z tym że pierwszeństwo mają zapisy zaproszenia oraz STWiORB stanowiąca opis przedmiotu zamówienia podstawowego określonego umową nr ZPW/22/ZP/2024 z dnia 10 lipca 2024 roku a także postanowienia umowne.
2) Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami w tym:
a) PZT nr 4 – zmiana Projektu Wykonawczego,
b) Porozumienie nr TNT/NMW/2071/2024 z dnia 8 stycznia 2025 roku,
c) Dane produktu,
d) Przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbylbruk Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 021336175

7.3.3) Ulica: Bobolice 33

7.3.4) Miejscowość: Bobolice

7.3.5) Kod pocztowy: 57-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259999,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający informuje, iż termin wykonania przedmiotu umowy wynosi 70 dni od dnia podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.