Ogłoszenie z dnia 2022-05-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00091262/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa wapna o bardzo wysokiej reaktywności
dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z
o.o. w Terespolu w II kwartale roku 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Terespolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030211653
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Graniczna 8
1.5.2.) Miejscowość: Terespol
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-550
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 833752115
1.5.8.) Numer faksu: -
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@pgkimterespol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgkimterespol.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pgkim2019.ssdip.bip.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywna dostawa wapna o bardzo wysokiej reaktywnościdla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z
o.o. w Terespolu w II kwartale roku 2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fef7ca84-a5f7-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00144315
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00048616/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i sukcesywna dostawa wapna o bardzo wysokiej reaktywności dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Terespolu w II kwartale roku 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091262/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/2-2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa wapna o bardzo wysokiej reaktywności Przedsiębiorstwu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Terespolu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wapna w II kwartale roku 2022 w liczbie 70 (+/-20%), tj. w odstępach około miesięcznych w liczbie 23 ton na miesiąc o następujących parametrach fizyko-chemicznych:
Reaktywność t60 - max 50 sekund
CaO + MgO -min. 93,0%
MgO - max. 1,5% SO3 -max. 0,5%
CO2 -max. 4,0%
Pozostalości na sicie 0,09 mm-max 8,0%
0,2 mm max 1,1%Przy każdorazowej dostawie Wykonawca dostarczy Zamawiającemu świadectwo jakości danej partii dostarczanego wapna, które będzie zawierało co najmniej parametry zadeklarowane w ofercie oraz odczyt z ważenia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania kontroli jakościowej oraz liczbowej dostarczonej partii wapna.
Podane parametry techniczno - użytkowe zawarte w niniejszym postępowaniu są wymagane.
Nieposiadanie lub niespełnienie jakiegokolwiek parametru daje podstawy Zamawiającemu do odrzucenia oferty.
Wymagane świadectwa i atesty:
Oferowane przez Dostawcę wapno ma posiadać certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowaną w UE (z aktualną datą ważności, identyfikującą producenta i typ wyrobu) lub deklarację zgodności z wymogami dyrektyw Unii Europejskiej.
Dokumenty załączone w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski.
Termin i wykonanie przedmiotu zamówienia:
Dostawy wapna będą realizowane sukcesywnie w terminie 3 miesięcy od daty zawarcia umowy (średnio raz w miesiącu około 23 tony).
Dostawy odbywać się będą w dni robocze w godzinach pracy oczyszczalni, tj. od 7:00 do 15:00 po wcześniejszym przesłaniu zamówienia w formie e-maila na podany w ofercie i umowie adres, w terminie maksymalnie trzech dni roboczych od daty złożenia zamówienia. W cenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić koszt transportu oraz rozładunku wapna do zbiornika (silosu).
Dostawy realizowane będą cysternami samowyładowczymi.
Wykonawca zapewni pneumatyczne wyładowanie wapna do silosu o pojemności 30m3 z przyłączem dostosowanym do instalacji Zamawiającego (złącze strażackie Ø75mm).
Realizacja poszczególnych dostaw odbywać się będzie za pomocą przystosowanych do tego celu samochodów ciężarowych obsługiwanych przez uprawnionych w tym zakresie kierowców. Produkt powinien być transportowany w warunkach zabezpieczających przed zawilgoceniem i zanieczyszczeniem.
Wszelkie koszty transportu, zabezpieczenia ładunku, ubezpieczenia, rozładunku ponosi Wykonawca.
Wyładunki muszą odbywać się zawsze pod nadzorem Zamawiającego.
Dostawy realizowane będą loco: Miejska Oczyszczalnia Ścieków „Wschód”
w Terespolu, ul. Wspólna 39, 21-550 Terespol.
Wykonawca zapewnia stałą dyspozycyjność do realizacji dostaw oraz wysoką jakość dostarczonego wapna, zgodnie ze specyfikacją jakościową, składającą się na przedmiot zamówienia, dostosowaną do potrzeb Zamawiającego.
Liczba ton wapna wyszczególniona w pkt II jest wartością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykonania w całości przedmiotu zamówienia w czasie obowiązywania umowy, jeżeli jego potrzeby okażą się
w rzeczywistości mniejsze. Z tego tytułu Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego żadnych roszczeń odszkodowawczych.
W przypadku trzykrotnego niedotrzymania terminu odbioru Zamawiający może rozwiązać umowę z winy Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44921210-7 - Wapno sproszkowane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88683,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88683,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88683,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lhoist Bukowa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6561469128
7.3.3) Ulica: Osiedlowa 10
7.3.4) Miejscowość: Krasocin
7.3.5) Kod pocztowy: 29-105
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88683,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.