Ogłoszenie z dnia 2021-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00072443/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-02
- 2021/BZP 00078187/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-10
- 2021/BZP 00082734/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-15
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00144338 z dnia 2021-08-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 324941274, 324941267
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Zawierciu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d0fb6e6-bc90-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00144338
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004440/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługi pocztowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00072443/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.53.2021.MC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Miejskiego w Zawierciu oraz świadczenie usług kurierskich.
1.1. Zakres usługi obejmuje przyjmowanie, sortowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek z korespondencją, paczek pocztowych, przesyłek kurierskich, zwrot przesyłek niedoręczonych, potwierdzeń odbioru oraz usługę przewozu korespondencji i dokumentów nadawczych z siedziby Zamawiającego do siedziby Wykonawcy, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1041 z późn. zm.).
1.2. Szacunkowa ilość zamówienia
1) listy zwykłe krajowe format S do 500 gram - 890
format M do 1000 g - 7
format L do 2000 g - 1
2) listy zwykłe priorytetowe krajowe
format S do 500 gram - 3
format M do 1000 g- 3
format L do 2000 g - 3
3) listy polecone krajowe
format S do 500 gram - 128000
format M do 1000 g - 8600
format L do 2000 g - 1550
4) listy polecone priorytetowe krajowe
format S do 500 gram - 1260
format M do 1000 g - 620
format L do 2000 g - 105
5) potwierdzenie doręczenia przesyłki rejestrowanej w obrocie krajowym - 138000
6) listy zagraniczne polecone priorytetowe ZPO Strefa A (Europa z Cyprem, Rosją i Izraelem)
do 50 gram - 170
ponad 50 g - 100 g - 4
ponad 100 g - 350 g - 1
ponad 350 g - 500 g - 10
7) listy zagraniczne polecone priorytetowe ZPO Strefa B (Ameryka Północna, Afryka)
do 50 gram - 13
ponad 50 g - 100 g - 1
ponad 100 g - 350 g - 1
8) listy zagraniczne polecone priorytetowe ZPO Strefa C (Ameryka Południowa, Środkowa i Azja)
do 50 gram - 2
ponad 50 g - 100 g - 2
9) paczki pocztowe ekonomiczne krajowe
do 1 kg - 10
od 1 kg do 2 kg - 13
od 2 kg do 5 kg - 40
od 5 kg do 10 kg - 1
10) paczki pocztowe priorytetowe krajowe
do 1 kg - 4
od 1 kg do 2 kg - 4
od 2 kg do 5 kg - 4
od 5 kg do 10 kg - 1
11) przesyłki kurierskie ZPO w obrocie krajowym
do 1 kg - 2
od 1 kg do 5 kg - 2
od 5 kg do 10 kg - 2
od 10 kg do 20 kg - 2
12) przesyłki kurierskie ZPO w obrocie krajowym opcja doręczenia do godz. 8:00
do 1 kg - 1
od 1 kg do 5 kg - 10
od 5 kg do 10 kg - 1
od 10 kg do 20 kg - 1
13) przesyłki kurierskie ZPO w obrocie krajowym opcja doręczenia do godz. 9:00
do 1 kg - 4
od 1 kg do 5 kg - 16
od 5 kg do 10 kg - 1
od 10 kg do 20 kg - 4
14) przesyłki kurierskie ZPO w obrocie krajowym opcja doręczenia do godz. 12:00
do 1 kg - 4
od 1 kg do 5 kg - 7
od 5 kg do 10 kg - 1
od 10 kg do 20 kg - 1
15) listy polecone krajowe ZPO z zadeklarowaną wartością (do 50 zł) o masie do 350 g - 15
16) zwrot listu poleconego krajowego format S do 500 gram - 13170
format M do 1000 g - 1
format L do 2000 g - 1
17) zwrot listu poleconego priorytetowego zagranicznego do 50 gram - 5
ponad 50 g - 100 g - 1
ponad 100 g - 350 g - 1
ponad 350 g - 500 g - 1
18) usługa przewozu korespondencji przez okres 36 miesięcy - 36
4. Uwzględnienie w opisie przedmiotu zamówienia dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników ( art. 100 ustawy Pzp ): Nie wprowadza się regulacji w tym zakresie.
5. Zatrudnienie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia:Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj.Dz. U z 2020 r., poz. 1320) tj. osób wykonujących czynności w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania oraz doręczania przesyłek pocztowych. Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia oraz sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia Załączniki nr , do SWZ oraz w projektowanym postanowieniach umownych stanowiących Załączniki nr 4 do SWZ.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1322686,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1322686,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1322686,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313
7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpańskich 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1322686,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Przedmiotowe postępowanie dotyczy zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi przy udzieleniu, którego stosuje się przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r -Prawo zamówień Publicznych (tj. Dz.U z 2021, poz. 1129 z późn. zm), właściwe dla zamówień klasycznych, o wartości mniejszej niż progi unijne - jeżeli wartość zamówienia wyrażona w złotych jest mniejsza niż równowartość kwoty 750 000 euro, nie mniejsza niż równowartość kwoty 130 000 złotych.
2021-08-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin w I i II kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Część I: "ZAPOBIEGANIE BEZDOMNOŚCI ZWIERZĄT Z TERENU GMINY ZAWIERCIE" Część II: "WYŁAPYWANIE I TRANSPORT ZWIERZĄT WOLNO ŻYJĄCYCH (DZIKICH) POSZKODOWANYCH NA TERENIE GMINY ZAWIERCIE".
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu".
- Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4 i ul. Paderewskiego 12 wraz z utrzymaniem porządku na przylegających terenach zewnętrznych
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miejskiego w Wolborzu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych
- "Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku"
- Świadczenie usł. pocztowych w obr. krajowym i zagranicznym na rzecz Gm. Jaktorów w zakr. odbioru,przyjmowania,przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych do każdego miejsca w kraju i za granicą.
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Łasku w 2025 roku
- Świadczenie usług pocztowych dla RARS na okres 24 miesięcy
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.