Ogłoszenie z dnia 2021-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00095845/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00144365 z dnia 2021-08-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa wielofunkcyjnych urządzeń drukująco-kopiujących oraz materiałów eksploatacyjnych dla Uniwersytetu Gdańskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET GDAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Bażyńskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-309
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatdzp@ug.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa wielofunkcyjnych urządzeń drukująco-kopiujących oraz materiałów eksploatacyjnych dla Uniwersytetu Gdańskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae186fb7-d57c-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00144365
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095845/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5210.291.1.9.2021.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 145078,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wielofunkcyjnych urządzeń drukująco-kopiujących zwanych dalej „urządzeniami” oraz materiałów eksploatacyjnych, zwanych dalej „materiałami”, dla Uniwersytetu Gdańskiego.
2. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30121100-4 (fotokopiarki); 30125120-8 (toner do fotokopiarek).
3. Szczegółowy opis zamówienia określa formularz przedmiotowo – ofertowy stanowiący załącznik nr 1a do SWZ.
4. Pod pojęciem „sukcesywnej dostawy” należy rozumieć dokonywanie etapami zamówień częściowych składanych drogą elektroniczną, poprzez wewnętrzny system zamówień Uniwersytetu Gdańskiego (poczta elektroniczna), przez poszczególne jednostki organizacyjne Uniwersytetu Gdańskiego.
5. Miejscem dostawy urządzeń i materiałów będą dedykowane punkty obsługi kancelaryjnej jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego według załącznika nr 5 do SWZ. W związku z tym przy wycenie oferty Wykonawca powinien wziąć pod uwagę strukturę organizacyjną Uniwersytetu Gdańskiego dostępną na stronie www.ug.edu.pl.
6. Zamówienie obejmuje m.in.:
1) sukcesywną dostawę urządzeń i materiałów w terminach określonych w rozdziale IV SWZ,
2) koszty przewozu i wniesienia do miejsc wskazanych przez Zamawiającego w pkt 5.
7. Urządzenia wymienione w załączniku nr 1 do SWZ mają być objęte gwarancją na okres nie krótszy niż 12 miesięcy, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji z uwzględnieniem zapisów w rozdziale XVI. Termin ten jest jednym z kryteriów oceny ofert. Szczegółowe zapisy dotyczące gwarancji zawarte są w § 7 projektu umowy – załącznik nr 4 do SWZ.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia, poprzez rezygnację maksymalnie o 20% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 3 ust. 1 projektu umowy. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego. Przewidziana w niniejszym ustępie rezygnacja spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej wartości wynagrodzenia należnej Wykonawcy. Skorzystanie z tego prawa nie stanowi zmiany umowy.
9. Szacunkowa (przewidywana) skala potrzeb Zamawiającego podczas trwania umowy jest podana w tabeli nr 8 formularza przedmiotowo - cenowego - załącznika nr 1a do umowy. Rzeczywista ilość poszczególnych urządzeń i materiałów wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, a wynagrodzenie brutto Wykonawcy nie przekroczy kwoty określonej w § 3 ust. 1 umowy.
10. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, że Wykonawcy zapewnią, iż oferowane urządzenia i materiały spełniają normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych nie gorsze od opisanych przez Zamawiającego w załączniku nr 1a do SWZ w punkcie „Informacje ogólne” ppkt 5, w pozycjach nr 3 tabel 1, 2, 3, 4, 5, 6 oraz w pozycjach 1-9 tabeli nr 7. Zamawiający nie odrzuci oferty Wykonawcy, pod warunkiem że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (art. 101 ust. 5 Pzp).
11. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia normy posiadają jedynie charakter przykładowy - w każdym przypadku określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia.
12. Zamawiający informacyjnie podaje, że w trakcie realizacji umowy mogą wystąpić zamówienia, które będą opłacane z projektów unijnych, zagranicznych i krajowych – wykaz projektów zawiera załącznik nr 6 do SWZ.
13. W przypadku zamówień, opłacanych z projektów unijnych i zagranicznych oraz krajowych lub innych projektów pozyskanych przez Zamawiającego po dacie podpisania niniejszej umowy, wymóg obowiązków promocyjnych spoczywa na jednostce organizacyjnej Uniwersytetu Gdańskiego dokonującej zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30121100-4 - Fotokopiarki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125120-8 - Toner do fotokopiarek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178445,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223529,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178445,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU BIKOP Eugeniusz Bigos
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5840350236
7.3.3) Ulica: Derdowskiego 7
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-319
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178445,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
2021-08-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby badań ankietowych prowadzonych na terenie województwa pomorskiego przez Urząd Statystyczny w Gdańsku w podziale na 4 części
- dostawa leków z RDTL, z programów lekowych oraz immunoglobulin na okres 6 miesięcy
- Dostawa i montaż mebli
- Dostawa odczynników i kontroli do aparatu Tromboelastomer - ROTEM sigma dla UCK
- Przebudowa wejścia głównego do CMN
- Dostawa artykułów higienicznych
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, instalacja oraz dzierżawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dostawa sprzętu, oprogramowania i usług szkoleniowych związana z realizacją projektu"Modernizacja i rozwój usług w ramach e-administracji lokalnej świadczonych przez Urząd Miasta i Gminy w Szamocinie"
- Zakup i dostawa zestawów komputerowych, laptopów, tonerów i akcesoriów dla Urzędu Miasta Częstochowy - 6 części
- Dostawa tonerów do kserokopiarek oraz materiałów eksploatacyjnych do risografów
więcej: Fotokopiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.