eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz Pomorski"Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Wolności 11a w Kaliszu Pomorskim"



Ogłoszenie z dnia 2025-03-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Wolności 11a w Kaliszu Pomorskim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330015813

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolności 10

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz Pomorski

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-540

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 943616211

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgkim10@vp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim-kalisz-pom.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Wolności 11a w Kaliszu Pomorskim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab37d08c-987c-4e5c-89db-1cef374ac1dc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00144378

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ab37d08c-987c-4e5c-89db-1cef374ac1dc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ab37d08c-987c-4e5c-89db-1cef374ac1dc
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@pgkim-kalisz-pom.pl (nie dotyczy składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
4. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej.
5. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
7. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
8. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
10. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
11. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
12. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ.
13. Więcej informacji w rozdziałach XIII i XIV SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) Zamawiający informujemy, że
1. Administratorem danych osobowych jest samorządowy zakład budżetowy Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej z siedzibą przy ul. Wolności 10 , 78-540 Kalisz Pomorski.
2. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Wolności 10, 78-540 Kalisz Pomorski lub email: sekretariat@pgkim-kalisz-pom.pl telefon kontaktowy 0943616211
3. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pisemnie za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Wolności 10, 78-540 Kalisz Pomorski lub email: sekretariat@pgkim-kalisz-pom.pl telefon kontaktowy 0943616211
4. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust.1 RODO, tj. w oparciu niezbędności przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora samorządowy zakład budżetowy Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Kaliszu Pomorskim.
5. Celem zbierania danych jest:
• wykonanie umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, a przekazanych drogą mailową, telefonicznie lub bezpośrednio do biura przedsiębiorstwa
• realizacja umowy o świadczenie usług: woda, odprowadzenie ścieków, wywóz nieczystości płynnych, umowy najmu lokalu, opłaty komunalne, usługi cmentarne zgodnie z przeznaczeniem, dla których te dane zostały udostępnione,
• w celach związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr PGKiM.ZP.271.1.2025 pn.: „Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Wolności 11a w Kaliszu Pomorskim”.
6. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do:
• żądania od Administratora dostępu do Pani / Pana danych osobowych,
• żądania od Administratora sprostowania Pani / Pana danych osobowych,
• żądania od Administratora usunięcia Pani/Pana danych osobowych,
• żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania Pani / Pana
danych osobowych,
• wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani / Pana danych osobowych,
• przenoszenia Pani / Pana danych osobowych,
• wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne w realizacja umowy o świadczenie usług. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwa realizacja umowy o świadczenie usług.
8. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
9. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu.
10. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
11. Dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w których dane te są przetwarzane.
12. Administrator dokona wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem , przypadkową utratą , zmianą , nieuprawnionym ujawnieniem , wykorzystaniem czy dostępem , zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PGKiM.ZP.271.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Wolności 11a w Kaliszu Pomorskim w zakresie zaprojektowania i wykonania komplementarnej wymiany rozdzielnicy sterującej urządzeniami elektrycznymi i technologicznymi biorącymi udział w procesie uzdatniania wody wraz z dostawą komputera i wykonaniem wizualizacji SCADA.
2. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje w szczególności:
1) Opracowanie koncepcji oraz dokumentacji projektowej.
2) Układanie korytek kablowych.
3) Układanie kabli sterowniczych.
4) Dostawa i montaż wyłączników krańcowych na przepustnicach pneumatycznych.
5) Dostawa i montaż rozdzielnicy technologicznej w skład której wchodzi:
• sterownik PLC wraz z kolorowym, dotykowym panelem operatorskim,
• modem do komunikacji GPRS z systemem SCADA,
• osprzęt optoizolacyjny dedykowany do protokołów komunikacyjnych,
• przemiennik częstotliwości (napęd i zabezpieczenie) dla każdej pompy sieciowej,
• zabezpieczenia przeciążeniowe, zwarciowe i różnicowoprądowe obwodów technologicznych,
• zabezpieczenia przeciążeniowe i zwarciowe obwodów sterowniczych 24VDC,
• separacja sygnałów sterowniczych poprzez zastosowanie przekaźników przemysłowych,
• separacja 4-20mA sygnałów analogowych poprzez zastosowanie separatorów galwanicznych,
• podtrzymanie zasilania sterownika oraz modemów komunikacyjnych poprzez zasilacz buforowy,
6) Dostawa stanowiska dyspozytorskiego do obsługi wizualizacji SCADA.
7) Zakup środowiska wraz z wykonaniem wizualizacji SCADA i uruchomienie na komputerze.
8) Uruchomienie obiektu zgodnie z wytycznymi procesu technologicznego stacji uzdatniania wody oraz powiązanie układu sterowania z istniejącą infrastrukturą sieci wodociągowej.
9) Opracowanie dokumentacji powykonawczej.
10) Szkolenie obsługi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni oferty na podstawie niżej wymienionych kryteriów oceny ofert.
Kryteriami oceny ofert są:
a) Cena oferty (z podatkiem VAT) (C) – 60 %
b) Doświadczenie personelu (D) – 30 %
c) Gwarancja (G) – 10 %

1. Cena oferty /C/
Wykonawca przedstawia cenę oferty (z podatkiem VAT) za realizację całości przedmiotu zamówienia.

W kryterium tym Wykonawca otrzyma punkty zgodnie z poniższym wzorem:

C min
C = ---------------- x 60 % x 100
C of
gdzie :
C – uzyskana ilość punktów dla badanej oferty
C min - najniższa cena ze wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
C of - cena badanej oferty

Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium „Cena” C = 60 pkt.

2. Doświadczenie Personelu /D/

W ramach kryterium „Doświadczenie Personelu” punktacji podlega wyłącznie doświadczenie dodatkowe z zastrzeżeniem konieczności jednoczesnego spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego dla osoby pełniącej daną funkcję.

2.1. Projektanta branży elektrycznej i AKPiA - punktacji zostanie poddane doświadczenie zawodowe zdobyte przez osobę wskazaną na ww stanowisku jako Projektanta branży elektrycznej i AKPiA, który opracował dokumentację projektową budowy, przebudowy, rozbudowy lub modernizacji komunalnej stacji uzdatniania wody.
Za każdą realizację, w której osoba wskazana na ww. stanowisku opracowała powyżej opisaną dokumentację projektową uzyska 10 punktów – maksymalnie można uzyskać 30 pkt.

Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium „Doświadczenie Personelu” D = 30 pkt.

3. Gwarancja /G/ – 10%
W ramach kryterium Gwarancja /G/ ocenie zostanie poddane przedłużenie okresu gwarancji na cały przedmiot zamówienia. Punkty w kryterium „Gwarancja” („G”) zostaną przyznane wg poniższego schematu:

• Minimalny okres rękojmi i gwarancji ustala się na okres 24 miesięcy – 0 pkt,
• Wydłużenie okresu gwarancji o 6 miesięcy (łączny okres gwarancji i rękojmi na okres 30 miesięcy) – 5 pkt.
• Wydłużenie okresu gwarancji o 12 miesięcy (łączny okres gwarancji i rękojmi na okres 36 miesięcy) – 10 pkt.
Zamawiający wymaga na przedmiot zamówienia minimum 24 miesiące gwarancji i rękojmi za wady. W przypadku niewypełnienia formularza ofertowego w tym zakresie zamawiający przyjmie, że wykonawca oferuje 24 m-ce gwarancji i rękojmi za wady i oferta tym samym otrzyma 0 (zero) pkt. za to kryterium. W przypadku zaoferowania okresu gwarancji i rękojmi za wady dłuższego niż 36 miesięcy oferta otrzyma 10 pkt.

4. Końcową ocenę oferty stanowić będzie suma punktów P uzyskanych za poszczególne kryteria oceny oferty wg wzoru:

P = C + D + G,
gdzie:
P – liczba punktów uzyskanych przez ofertę,
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena oferty”,
D – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie Personelu”
G – liczba punktów przyznana w kryterium „Gwarancja”

5. Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych powyżej kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem: P = C + D + G.
6. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
7. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie personelu

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 250 000,00 zł.
2) zdolność techniczna lub zawodowa:
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli:
a) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane polegającą na budowie/przebudowie/rozbudowie lub remoncie stacji uzdatniania wody w zakresie branży elektrycznej o wartości robót co najmniej 250 000,00 zł brutto każda, przy czym jedna z robót została zrealizowana w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Zamawiający określa w następujący sposób spełnianie w/w warunku: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie warunku Wykonawcy wykazują łącznie - Zamawiający nie formułuje w tym zakresie szczególnego sposobu spełnienia warunku, o którym mowa w art. 117 ust. 1 ustawy, tym samym dopuszcza możliwość wykazywania jednej roboty przez jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a drugiej przez inny podmiot, wykonawcę (nie dopuszcza się sumowania mniejszych zadań aby uzyskać wymaganą wielkość).
b) wykaże, że dysponuje wykwalifikowanymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, tj.:
- co najmniej 1 osobą na stanowisku Projektanta branży technologicznej, która posiada uprawnienia do projektowania w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
- co najmniej 1 osobą na stanowisku Projektanta branży elektrycznej i AKPiA, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do projektowania bez ograniczeń i posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku projektanta branży elektrycznej i AKPiA, w tym przy realizacji co najmniej dwóch dokumentacji projektowych obejmujących budowę, przebudowę, rozbudowę lub modernizację komunalnej stacji uzdatniania wody,
- co najmniej 1 osobą na stanowisku Kierownika Budowy, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót elektrycznych.
Za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej określonym uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskim Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu – EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym) z zastrzeżeniem, art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2024 r., poz. 725) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r., poz. 334).
Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:
1) spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
a) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 250 000,00 zł.
b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Pliki składane wraz z ofertą:
a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ,
b) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, jeżeli upoważnienie takie wynika z dokumentów rejestracyjnych firmy nie wymaga się składania,
c) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę,
d) zobowiązanie oraz oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 4 do SWZ (załącznik fakultatywny - należy załączyć w sytuacji gdy Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu),
e) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ (składają tylko Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia).
Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art.97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postepowaniu oraz brak podstaw wykluczenia każdego z Wykonawców.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (Załącznik nr 5 do SWZ - oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić na podstawie art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.)
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, polegających na: zmianie terminu zakończenia realizacji robót oraz zmianie personelu Wykonawcy.
3. Zmiana terminu zakończenia przedmiotu umowy może nastąpić w następujących przypadkach:
1) wystąpi konieczność wykonania zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego, które będzie miało istotny wpływ na termin zakończenia zadania;
2) pomimo dołożenia należytej staranności i wystąpienia z odpowiednim wyprzedzeniem, Wykonawca nie uzyska uzgodnień, opinii, warunków technicznych lub decyzji pozwalających ukończyć w terminie opracowanie dokumentacji dotyczącej przedmiotu niniejszej umowy;
3) nastąpi zmiana stanu prawnego lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa, mająca wpływ na realizację przedmiotu niniejszej umowy;
4) wystąpi konieczność zmiany zakresu przedmiotu niniejszej umowy lub wykonania prac dodatkowych lub uwzględnienia wpływu innych przedsięwzięć i działań powiązanych z przedmiotem umowy;
5) w toku wykonywania robót ziemnych wystąpi konieczność usunięcia niewybuchów i niewypałów, wykonania dodatkowych badań i będzie to miało wpływ na harmonogram realizacji robót podstawowych;
6) w okresie realizacji przedmiotu umowy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze w tym: klęski żywiołowe, nadzwyczajne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych – pomimo dołożenia wszelkich starań, aby roboty mogły zostać zrealizowane. Wydłużenie czasu trwania umowy będzie równoważne z czasem trwania ich wstrzymania. Fakt ten winien być odnotowany przez Kierownika Budowy w Dzienniku Budowy i potwierdzony przez Inspektora Nadzoru.
7) w toku wykonywania przedmiotu umowy wystąpi konieczność usuwania, nie przewidzianych kolizji z istniejącą infrastrukturą podziemną lub niezinwentaryzowanymi obiektami budowlanymi (bunkry, fundamenty, ściany szczelne itp.) i będzie to miało wpływ na harmonogram realizacji robót podstawowych.
4. Możliwość zmiany personelu Wykonawcy określona została w § 4 ust. 2 umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ab37d08c-987c-4e5c-89db-1cef374ac1dc

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-28 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-26

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Cena, okres gwarancji i rękojmi za wady

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.