eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA w ramach projektów: "Inwestycje w zawodowców 3" i "Moja przyszłość 2"



Ogłoszenie z dnia 2021-08-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00144394 z dnia 2021-08-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA
w ramach projektów: „Inwestycje w zawodowców 3” i „Moja przyszłość 2”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BYDGOSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: STAROSTWO POWIATOWE W BYDGOSZCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KONARSKIEGO 1-3

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-066

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52-58-35-400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.bydgoski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bydgoski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pow_bydgoszcz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA
w ramach projektów: „Inwestycje w zawodowców 3” i „Moja przyszłość 2”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d234f86-bfa6-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00144394

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003605/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Inwestycje w zawodowców 3"

1.2.6 Zakup pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz oprogramowania w ramach projektu "Moja Przyszłość 2"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko- Pomorskiego na lata 2014-2020: a) „Inwestycje w zawodowców 3” część I- IV; b) „Moja przyszłość 2” część V-VII.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00070670/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-VII.272.3.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 93362,33 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie części I obejmuje zakup i dostawę ekranu (monitora) interaktywnego (1 szt.). Szczegółowy opis części zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna, będąca jednocześnie Formularzem cenowym, stanowiąca Załącznik 1/ 1 do SWZ.
Cechy sprzętu to m.in.: 1) przekątna- 75”, 2) Rozdzielczość- Min. 4k (3840 x 2160 Pikseli); 3) Format obrazu- 16:9; 4) Jasność- Min. 350 cd/m²; 5) Gwarancja min. 36 m-cy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.5.) Wartość części: 9449,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie części II obejmuje zakup i dostawę komputerów stacjonarnych szkolnych (10 szt.). Szczegółowy opis części zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna, będąca jednocześnie Formularzem cenowym, stanowiąca Załącznik 1/ 2 do SWZ. Wymagania (minimalne) wobec sprzętu to m.in.: 1) Procesor wielordzeniowy, zgodny z architekturą x86, możliwość uruchamiania aplikacji 64 bitowych, sprzętowe wsparcie dla wirtualizacji: wsparcie dla funkcji SLAT (Second Level Address Translation), wsparcie dla DEP (Data Execution Prevention), o średniej wydajności ocenianej na co najmniej 13500 pkt.
w teście PassMark High End CPU’s według wyników opublikowanych na stronie: http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html; 2) pamięć operacyjna o pojemności min. 16 GB, maksymalna obsługiwana pojemność: min. 64GB, wolne złącza pamięci: min. 2 3) karta graficzna: Zewnętrzna karta graficzna z min. 2048 MB pamięci własnej niewspółdzielonej, o średniej wydajności ocenianej na co najmniej 2180 pkt. W teście PassMark High End Video Card Chart według wyników opublikowanych na stronie:
https://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html; 4) Parametry pamięci masowej: Dysk półprzewodnikowy SSD M.2 o pojemności min. 512GB; 5) Płyta główna wyposażona w kartę dźwiękową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 23125,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie części III obejmuje zakup i dostawę komputerów stacjonarnych szkolnych (15 szt.). Szczegółowy opis części zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna, będąca jednocześnie Formularzem cenowym, stanowiąca Załącznik 1/ 3 do SWZ. Wymagania (minimalne) wobec sprzętu to m.in.: 1) Procesor wielordzeniowy, zgodny z architekturą x86, możliwość uruchamiania aplikacji 64 bitowych, sprzętowe wsparcie dla wirtualizacji: wsparcie dla funkcji SLAT (Second Level Address Translation), wsparcie dla DEP (Data Execution Prevention), o średniej wydajności ocenianej na co najmniej 13500 pkt.
w teście PassMark High End CPU’s według wyników opublikowanych na stronie: http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html; 2) pamięć operacyjna o pojemności min. 16 GB, maksymalna obsługiwana pojemność: min. 64GB, wolne złącza pamięci: min. 2 3) karta graficzna: Zewnętrzna karta graficzna z min. 2048 MB pamięci własnej niewspółdzielonej, o średniej wydajności ocenianej na co najmniej 2180 pkt. W teście PassMark High End Video Card Chart według wyników opublikowanych na stronie:
https://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html; 4) Parametry pamięci masowej: Dysk półprzewodnikowy SSD M.2 o pojemności min. 512GB; 5) Płyta główna wyposażona w kartę dźwiękową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 34687,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie części IV obejmuje zakup i dostawę Pakietów biurowych (Office 2019 Professional Plus PL MOLP lub równoważny- 25 szt.) przeznaczonych do komputerów stacjonarnych szkolnych. Szczegółowy opis części zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna, będąca jednocześnie Formularzem cenowym, stanowiąca Załącznik 1/4 do SWZ. Cechy oprogramowania to m.in.: Klasa produktu- Pakiet biurowy w języku polskim z przeznaczeniem dla szkoły; Obsługiwane dokumenty- Dot, dotx, doc, docx, xls, xlsx, ppt, pptx, pps, mdb; typ licencji- Przeznaczony dla szkoły zdefiniowanej jako Kwalifikowani Użytkownicy Edukacyjni (Qualified Educational Users), jednostanowiskowa, z możliwością przenoszenia na inne stanowiska, wirtualna - „OPEN”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 9390,25 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie części V obejmuje zakup i dostawę komputera przenośnego- laptop (2 szt.). Szczegółowy opis części zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna, będąca jednocześnie Formularzem cenowym, stanowiąca Załącznik 1/5 do SWZ.
Wymagania (minimalne) wobec sprzętu to m.in.: 1) Procesor wielordzeniowy, zgodny z architekturą x86, możliwość uruchamiania aplikacji 64 bitowych, sprzętowe wsparcie dla wirtualizacji: wsparcie dla funkcji SLAT (Second Level Address Translation), wsparcie dla DEP (Data Execution Prevention), o średniej wydajności ocenianej na co najmniej 8000 pkt. w teście PassMark High End CPU’s według wyników opublikowanych na stronie: http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html; 2) pamięć operacyjna o pojemności min. 8 GB; 3) wydajność grafiki- Zintegrowana z procesorem z dynamicznie przydzielają pamięcią współdzieloną oraz zewnętrzna karta graficzna. Dla zewnętrznej karty graficznej co najmniej 2720 pkt. w teście PassMark High End Video Card Chart https://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html; 4) komputer wyposażony w baterie o maksymalnej wadze 1,5 kg z baterią.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 5531,33 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie części VI obejmuje zakup i dostawę Drukarki (1 szt.) dla potrzeb edukacji. Szczegółowy opis części zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna, będąca jednocześnie Formularzem cenowym, stanowiąca Załącznik 1/ 6 do SWZ. Cechy sprzętu: format A3, Rozdzielczość druku w kolorze- 4800x1200 dpi; Automatyczny druk dwustronny; gwarancja min. 24 m-ce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.5.5.) Wartość części: 1762,91 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w zakresie części VII obejmuje zakup i dostawę tablicy interaktywnej (1 szt.) oraz projektorów interaktywnych (2 szt.) dla potrzeb edukacji. Szczegółowy opis części zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna, będąca jednocześnie Formularzem cenowym, stanowiąca Załącznik 1/76 do SWZ. Cechy sprzętu, to m.in. : 1) Tablica (w ramach zestawu interaktywnego z projektorem): ekran- proporcje obrazu - 16:9 lub 16:10, przekątna tablicy nie mniej niż 95 cali, powierzchnia suchościeralna, magnetyczna, tablica współpracująca z komputerem i projektorem multimedialnym; sposób obsługi- Dotykowy, dowolnym pisakiem lub palcem; 2) projektor: kompatybilny z zaproponowaną w pkt. 1 tablicą; typ- ultrakrótkoogniskowy; format- w zależności od tablicy 16:9 lub 16:10.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30195000-2 - Tablice

38652100-1 - Projektory

4.5.5.) Wartość części: 9415,84 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7198,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7198,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7198,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEW TECHNOLOGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 092471305

7.3.3) Ulica: Kościuszki 27

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-079

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7198,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31930,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NTT TECHNOLOGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140178838

7.3.3) Ulica: Zakręt, ul. Trakt Brzeski 89

7.3.4) Miejscowość: Warszawa - Wesoła

7.3.5) Kod pocztowy: 05-077

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47895,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33450,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NTT TECHNOLOGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140178838

7.3.3) Ulica: Zakręt, ul. Trakt Brzeski 89

7.3.4) Miejscowość: Warszawa - Wesoła

7.3.5) Kod pocztowy: 05-077

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33450,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9393,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46733,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9393,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CRAYON POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385270280

7.3.3) Ulica: Marszałkowska 126/134

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-008

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9363,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ w terminie wyznaczonym na składanie ofert nie złożono żadnej oferty na realizację części V zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1779,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1779,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BCODERS SPÓŁKA Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362568533

7.3.3) Ulica: Owczarska 7

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-351

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1779,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ
w terminie wyznaczonym na składanie ofert nie złożono żadnej oferty na realizację części VII zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Część VI - Wykonawca pismem z dnia 27.07.2021 r. poinformował o odstąpieniu od podpisania umowy na realizację cz. VI zamówienia. Jako przyczynę odstąpienia podał nieotrzymanie od Zamawiającego odpowiedniego dokumentu uprawniającego do zastosowania stawki 0% podatku VAT. Wykonawca oczekiwał dokumentu wystawionego przez Ministerstwo Nauki, mimo że organem prowadzącym placówkę oświatową jest Zamawiający-Powiat Bydgoski.
Część II i III - wielkość przedsiębiorstwa Wykonawcy - duży przedsiębiorca (brak możliwości wyboru prawidłowej wielkości przedsiębiorstwa w formularzu).
2021-08-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.